متن خبر

Peacock دیگر پیشنهاد Premium رایگان خود را به عنوان بخشی از بسته Xfinity در تاریخ 26 ژوئن ارائه نخواهد کرد.

Peacock دیگر پیشنهاد Premium رایگان خود را به عنوان بخشی از بسته Xfinity در تاریخ 26 ژوئن ارائه نخواهد کرد.

اخبارPeacock دیگر پیشنهاد Premium رایگان خود را به عنوان بخشی از بسته Xfinity در تاریخ 26 ژوئن ارائه نخواهد کرد.
شناسهٔ خبر: 266611 -




خبرکاو:

Peacock همچنان تمرکز خود را روی رشد مشترکین پولی متمرکز می کند. سخنگوی NBC یونیورسال به TechCrunch تأیید کرد که دیروز، استریمر به مشتریان Xfinity اطلاع داد که در 26 ژوئن 2023، Peacock Premium دیگر بدون هزینه اضافی همراه نخواهد بود.

به علاوه، از 3 آوریل، مشترکین جدید Xfinity می توانند شش ماه رایگان از Peacock بهره مند شوند. پس از پایان دوره آزمایشی شش ماهه، مشتریان Xfinity Peacock را با قیمتی تخفیف دار دریافت خواهند کرد. قیمت با تخفیف هنوز مشخص نشده است.

مشتریان Xfinity Flex و مشتریان Xfinity X1 که اشتراک Xfinity Internet یا Digital Starter TV دارند، از زمان راه‌اندازی سرویس پخش در سال 2020، بدون هزینه اضافی به طرح پشتیبانی از تبلیغات Peacock Premium دسترسی داشته‌اند.

یکی از کاربران Reddit این خبر را چند روز پیش با اسکرین شات یک سند پشتیبانی داخلی فاش کرد که در آن آمده است: «از 3 آوریل، Peacock Premium دیگر برای مشتریان ویدیویی Xfinity و Flex جدید گنجانده نخواهد شد. جزئیات پیشنهاد با تخفیف در برنامه Peacock به مشتریان ارائه می شود. منتظر جزئیات پیشنهاد و اطلاعات بیشتر باشید.”

در این سند همچنین اشاره شده است که در 26 ژوئن، مشترکین فعلی Peacock Premium باید از طریق حساب Xfinity 1 یا Flex خود مجدداً مشترک شوند.

سخنگوی NBCU بيان کرد که حذف پیشنهاد رایگان Peacock برای مشتریان Xfinity همیشه در برنامه های شرکت بوده است. در ژوئن 2022، جف شل، مدیر عامل NBCUniversal در کنفرانس ارتباطات Credit Suisse درباره این تغییر صحبت کرد.

«خانه‌های Comcast که Xfinity دریافت می‌کنند، Peacock Premium را رایگان دریافت می‌کنند. در برخی موارد، ما آن را برای پرداخت هزینه می کنیم. "میلیون ها نفر در خانه های Comcast آن را به صورت رایگان دریافت می کنند."

Peacock هنوز برای شرکت مادر Comcast سودآور نبوده است. در حالی که Peacock اخیرا درآمد 2.1 میلیارد دلاری را گزارش کرده است، ضرر آن به 978 میلیون دلار افزایش یافته است، در حالی که در سال 2021 ضرر 559 میلیون دلاری داشته است.

این سرویس استریم در سه ماهه چهارم 2022 پنج میلیون مشترک پولی اضافه کرد تا مجموع آن را به 20 میلیون برساند - که شامل حساب های رایگان یا تبلیغاتی نمی شود.

سخنگوی NBC یونیورسال به ما تکرار کرد که تأکید بر اشتراک Premium آن، Peacock را در شرایط فعلی رقابتی نگه می‌دارد. بسیاری از رقبای استریم قیمت برنامه های اشتراک خود را افزایش داده اند، از جمله Disney+، Hulu، ESPN+ و Netflix. Peacock در کنار Paramount+، Discovery+ و Apple TV+ یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها را برای برش‌های بند ناف ارائه می‌دهد.

نسخه پشتیبانی شده از تبلیغات Peacock Premium در حال حاضر 4.99 دلار در ماه هزینه دارد. از دسامبر 2022، مشتریان DirecTV Stream می‌توانند اشتراک Peacock Premium را فقط با 2.99 دلار در ماه اضافه کنند.

ماه گذشته، Peacock ارائه ردیف رایگان به مشترکین جدید را متوقف کرد. با این حال، سطح رایگان - که محتوای کمتری ارائه می دهد - همچنان برای زیرمجموعه هایی که قبلاً این طرح را دارند در دسترس است.

در طول سال 2023، Peacock قصد دارد محتوای Premium خود را تا حدود 100000 ساعت افزایش دهد.

خبرکاو

منبع

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است