PayPal بهروزرسانیهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله ویژگی بازگشت نقدی و «رسیدهای هوشمند» را آزمایش میکند.
پی پال امروز اعلام کرد که آزمایشی چند به روز رسانی جدید برای سرویس خود را آغاز خواهد کرد که برخی از آنها از شخصی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می برند. این شرکت در حال معرفی یک پیشنهاد بازپرداخت نقدی جدید «CashPass»، «رسیدهای هوشمند» با توصیههای شخصیشده، تجارب تکمیلشده پرداخت و مهمان، پیشرفتهای Venmo برای کسبوکارهای کوچک و یک پلت فرم پیشنهادات جدید برای بازرگانان است.
این شرکت اعلام کرد که برنامه آن در حال دریافت یک ویژگی جدید "CashPass" است که به مشتریان امکان دسترسی به صدها پیشنهاد بازپرداخت شخصی را می دهد. اگر به پیشنهادی برخورد کردید که دوست دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی آن کلیک کنید، از برند خرید کنید و سپس با PayPal تسویه حساب کنید. این شرکت می گوید CashPass از هوش مصنوعی برای سازماندهی پیشنهادات شخصی برای کاربران بر اساس رفتارهای خرید آنها استفاده می کند. این برنامه به طور منظم پیشنهادهای جدیدی را ارائه می دهد، پس مشتریان تشویق می شوند که اغلب آن را تحلیل کنند.
PayPal قصد دارد CashPass را در ماه مارس با شرکای انگشت شماری از جمله Best Buy، eBay، Priceline، Ticketmaster، Uber، Walmart و McDonald's راه اندازی کند. کاربران میتوانند پیشنهادات را با سایر پاداشهای PayPal، مانند بازپرداخت پول از PayPal Cashback Mastercard، انباشته کنند.
PayPal در حال راهاندازی ویژگی جدید «رسیدهای هوشمند» مبتنی بر هوش مصنوعی برای مشتریان و برندها است. وقتی مشتریان با PayPal خرید میکنند، به زودی رسیدی دریافت میکنند که به آنها امکان میدهد سفارش را پیگیری کنند، اما همچنین پیشبینیهایی از آنچه ممکن است بخواهند بعداً از برند بخرند، ببینند. این رسیدها از پیشنهادات مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده میکند که مبتنی بر دادههای رفتار خریدار است، همراه با آنچه PayPal میتواند در سراسر وب ببیند.
با رسیدهای هوشمند، مارکها میتوانند یک توصیه شخصی به همراه پیشنهاد پاداش بازپرداخت نقدی را در رسید اضافه کنند تا شانس خود را برای تعامل مجدد مستقیم با مشتریان افزایش دهند.
دیگر اخبار
از خبر خوش دبیر تا اتفاقات نو در بخشبینالملل / تلاش شد تا جشنواره۳۵ دارای شأنی بلند باشد
این شرکت همچنین در حال راه اندازی یک سرویس جدید "Fastlane" است که یک تجربه جدید پرداخت مهمان با یک کلیک را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد در وب سایت های تجاری که از پلت فرم PayPal استفاده می کنند، سریع خرید کنند. پی پال خاطرنشان می کند که تجارب استاندارد پرداخت مهمان کند است و کاربران را ملزم می کند اطلاعات کارت اعتباری و آدرس حمل و نقل خود را به روز کنند. مشتریان به زودی می توانند اطلاعات خود را با Fastlane ذخیره کنند تا با یک ضربه آن را تحلیل کنند. آنها نیازی به وارد کردن نام کاربری یا رمز عبور یا به روز رسانی اطلاعات شخصی خود نخواهند داشت.
در مورد تجربه پرداخت منظم PayPal، این شرکت او میگوید که آن را تسریع کرده است تا تاخیر را بهبود بخشد تا مشتریان را قادر به پرداخت سریعتر کند. PayPal همچنین پشتیبانی Passkey خود را مستقیماً در تجربه پرداخت بازطراحی شده ادغام می کند. بهعلاوه، این شرکت او میگوید ، تجربه پرداخت، هوش مصنوعی را برای «هوشمندتر و سریعتر شدن در طول زمان» تقویت میکند.
علاوه بر این، PayPal اعلام کرد که پروفایل های تجاری پیشرفته Venmo را برای کمک به کشف مشاغل کوچک معرفی می کند. ونمو در سال 2021 نمایههای تجاری را راهاندازی کرد تا روشی آسان برای پذیرش پرداختها برای کسبوکارها فراهم کند، اما پی پال او میگوید میداند که برجسته شدن در رسانههای اجتماعی و جلب توجه کردن سخت است، به همین دلیل است که تکامل بعدی پروفایلهای تجاری را راهاندازی میکند. نمایه های جدید دکمه های اشتراک، رتبه بندی پروفایل و امکان ارائه تبلیغات به مصرف کننده را اضافه خواهند کرد.
برای بازرگانان، پی پال در حال ساخت یک پلتفرم پیشنهادات پیشرفته شخصی است که به آنها امکان دستیابی به مشتریان را بر اساس آنچه که واقعاً از طریق اینترنت خریداری کرده اند، ارائه می دهد. پی پال می گوید: این پلتفرم از هوش مصنوعی برای سازماندهی و تجزیه و تحلیل داده های تقریباً نیم تریلیون دلاری تراکنش های تجاری در سطح جهان استفاده خواهد کرد. این پلتفرم همچنین به بازرگانان اجازه می دهد تا پیشنهادات را برای مشتریان سفارشی کنند. مشتریانی که نمیخواهند از دادههایشان برای دریافت پیشنهادهای مرتبطتر استفاده شود، میتوانند از اشتراکگذاری دادههایشان با بازرگانان انصراف دهند.
ارسال نظر