Patreon ویژگی های جدید، یک برنامه بازطراحی شده و ظاهری جدید را راه اندازی می کند
این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد Patreon در حال راه اندازی ویژگی های جدید، یک برنامه بازطراحی شده و هویت برند جدید است. در یک پست وبلاگ، این شرکت توضیح داد که تغییرات مربوط به "ارائه بیشتر به سازندگان" است، و اشاره کرد که Patreon "دیگر فقط یک شرکت عضویت پولی نیست."
یکی از برجستهترین بهروزرسانیهای ویژگیها، عرضه کامل ویژگی چت مانند Discord است که سازندگان را با طرفدارانشان در یک پیام گروهی مرتبط میکند. Patreon می گوید این ویژگی به سازندگان و طرفداران فضاهای اختصاصی برای مکالمات گروهی خارج از DM و نظرات می دهد. معرفی چتها نشان میدهد که Patreon در حال دور شدن از جایگاهی است که افراد صرفاً به محتوای انحصاری دست یابند، بلکه پلتفرمی است که طرفداران در آن وقت خود را صرف بحث درباره محتوایی که میبینند با دیگران میکنند.
طرفداران معمولاً به پلتفرمهای دیگری مانند توییتر (X) و TikTok میروند تا در مورد محتوای انحصاری که میبینند بحث کنند، اما Patreon اکنون از کاربران میخواهد که این بحثها را در پلتفرم خودش داشته باشند. این شرکت ویژگی چت را در تابستان برای سازندگان منتخب در دسترس قرار داد، اما اکنون آن را برای همه سازندگان در Patreon ارائه میکند.
یکی دیگر از تغییرات جدید، عرضه کامل قابلیتی است که Patreon در ماه ژوئن به نام «تجارت» اعلام کرد، که به سازندگان اجازه میدهد کالاهای دیجیتالی یکباره بفروشند و اشتراک رایگان ارائه دهند. این ویژگی راهی برای سازندگان است تا فیلمها، فایلهای صوتی و دانلودی را به هر کسی بفروشند، حتی اگر مشترک نباشند.
سازندگان همچنین اکنون میتوانند به افراد اجازه دهند به صورت رایگان به انجمنهایشان بپیوندند و به آنها محتوا و بهروزرسانیها را ارائه دهند، در حالی که محتوای انحصاری را در پشت دیوار پرداخت نگه میدارند، زیرا سازندگان میتوانند هدیههایی را که میخواهند برای هر سطح عضویت ارائه دهند، انتخاب کنند. جولیان گاتمن، مدیر ارشد محصول Patreon، چند ماه پیش به TechCrunch بیان کرد که محصول اشتراک رایگان را راهی برای سازندگان میداند تا از فهرست اشتراک خود مانند یک خبرنامه استفاده کنند، یا راهی برای دسترسی به بزرگترین طرفداران خود در یک لحظه. با دادن یک انجمن عضویت رایگان به کاربران، ممکن است آنها تشویق شوند تا یک تعهد ماهانه بدهند.
اعتبار تصویر: Patreon
پست وبلاگ همچنین نمایه های اعضا را لمس می کند، که مواردی مانند بایوس، تصاویر نمایه و پیوندهایی به حساب های رسانه های اجتماعی را نشان می دهد. با توجه به سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده Patreon، این پروفایل ها حاوی اطلاعاتی در مورد مواردی مانند مواردی است که خریداری کرده اند یا اینکه کاربر در چه سطحی مشترک شده است. از آنجایی که نمایههای اعضا بهطور پیشفرض فعال هستند، کاربران باید برای جلوگیری از اشتراکگذاری اطلاعات خود، از این امر انصراف دهند. کاربران برای به اشتراک گذاشتن نگرانیهای خود در مورد تغییرات به رسانههای اجتماعی مراجعه کردهاند و بیان کرد ند که نمیخواهند این اطلاعات عمومی شود، به خصوص که بهطور پیشفرض انجام میشود.
وقتی در مورد این تغییر سوال شد، سخنگوی Patreon بیان کرد که کاربران این گزینه را دارند که پروفایل عضو خود را با رفتن به تنظیمات خود خاموش کنند.
"با اطلاعیه امروز، هر عضو دارای این نمایه عمومی و همچنین یک نمایه عضو است. از هماکنون، ظاهر آنها یکسان است، اما در آینده، نمایههای اعضا به اعضا امکان انتخاب بیشتری در مورد نحوه نشان دادن در انجمنهای خود میدهند و به آنها کمک میکند با طرفداران همکار یک خالق خاص تعامل داشته باشند.» نمایههای اعضا فقط در یک انجمن مشترک برای طرفداران قابل مشاهده است - نه عمومی - و اعضا این گزینه را دارند که با غیرفعال کردن تنظیمات "نمایه انجمن" نمایه عضو خود را خاموش کنند. اطلاعات بیشتر در مورد نمایههای اعضا را میتوانید در مرکز راهنمایی بیابید."
در مورد برنامه بازطراحی شده، کاربران شروع به دیدن یک فید صفحه اصلی بهروزرسانی شده با پستهای جدید سازماندهی شده توسط سازنده میکنند، برخلاف پستها.
این شرکت در این پست وبلاگ نوشت: «به جای اینکه در یک بار محتوایی بیش از حد قرار بگیرند، اعضا وارد سیستم می شوند و فوراً هر آنچه را که می خواهند در یک نگاه می بینند. «صفحه اصلی آنها توسط پدیدآورنده سازماندهی میشود، نه بر اساس پست، به این معنی که طرفداران میتوانند آخرین اثر یک خالق را در کنار مکالمات انجمن خود و هر چیز دیگری را که در دنیایشان میگذرد، ببینند. این خلاقیت در زمینه است، روشی که سازندگان در نظر داشتند.»
Patreon به عنوان بخشی از نام تجاری تجدیدنظر شده خود، لوگو و علامت کلمه جدید را همراه با تغییراتی در تایپوگرافی، رنگ و عکاسی راه اندازی می کند. این شرکت او میگوید که این تغییرات برای «دنیای اول دیجیتالی» طراحی شدهاند که هدف آن به چالش کشیدن کنوانسیونهای استاتیک و قدیمی ساخت برند به نفع هویتی است که چشمانداز خلاقانه در حال تکامل امروز را بهتر منعکس کند.
ارسال نظر