Patreon ویژگیهایی را راهاندازی میکند تا حجم کار اداری سازندگان را خودکار کند و به آنها کمک کند پول بیشتری کسب کنند

Patreon در حال ارائه ویژگی های خودکار جدید برای سازندگان است تا اعضای رایگان را به اعضای پولی تبدیل کنند.
سال گذشته، Patreon آپشن های تجارت الکترونیک و عضویت رایگان را معرفی کرد که به طرفداران اجازه میدهد بدون پرداخت هزینه برای محتوای دارای دیوار پرداخت، در پستهای عمومی سازنده مشترک شوند. اکنون که سازندگان بیشتر به این ابزارها عادت کردهاند، Patreon ویژگی Autopilot را اضافه میکند که پیشبینی میکند کدام اعضای رایگان به احتمال زیاد ارتقا پیدا میکنند، سپس از طریق ایمیل به آنها تخفیف میدهد. این ویژگی همچنین برای ارائه تخفیف بر روی اقلام موجود در فروشگاه Patreon سازندگان کار می کند.
به گفته این شرکت، هر ماه، 400000 عضو رایگان به عضویت های پولی ارتقا می یابند. به گفته Patreon، Autopilot نرخ ارتقاء عضویت رایگان به پولی را در آزمایش به طور متوسط 19٪ بهبود بخشید.
جک کونته، بنیانگذار و مدیر عامل Patreon، در مورد اینکه چگونه فیدهای الگوریتمی می توانند به سازندگان آسیب برسانند، صریح بوده است: وقتی سازندگان چیزی را در اینستاگرام یا TikTok ارسال می کنند، هیچ تضمینی وجود ندارد که آن پست واقعاً به دنبال کنندگان آنها برسد. پس ، کمی تعجب آور است که Patreon فید جستجوی خود را به یک برگه Explore تغییر داده است، که از اشتراک های موجود طرفداران برای پیش بینی اینکه از چه سازندگان دیگری علاقه مند به حمایت از آنها هستند استفاده می کند. اما Patreon هنوز اذعان می کند که رشد دهان به دهان یک ضرورت برای سازندگان است. در چند ماه گذشته، سازندگان توانستهاند صفحات دیگر Patreon را به دنبالکنندگان خود توصیه کنند، که ممکن است حتی از یک برگه کاوش مفیدتر باشد.

اگرچه عضویت ماهانه نان و کره Patreon است، این پلتفرم فرصتهای کسب درآمد یکباره را نیز تحلیل کرده است. از ژوئن، سازندگان میتوانند پستهای فردی - یا بستههایی از پستها - را با پرداخت یکباره به جای هزینههای ماهیانه مکرر ارائه دهند. در آزمایش، این شرکت دریافت که بیش از 45 درصد از این خریدهای یکباره از طرفداران جدید انجام شده است. پاترئون نقل میکند که گریسی ترزیان، معلم موسیقی، شروع به فروش کلاسهای موسیقی، که معمولاً بخشی از برنامه عضویت ماهانه اوست، بهصورت خرید یکباره آغاز کرد که باعث افزایش ۲۰ درصدی درآمد ماهیانهاش شد.
بیشتر بخوانید
این ویژگی بسیار جدید است که نشان دهد آیا واقعاً طرفداران بیشتری را به سمت خرید یکباره سوق میدهد، نه اینکه متعهد به پرداخت ماهانه مکرر شوند. برای سازندگان، این پرداخت های ماهانه بسیار مهم است، زیرا به آنها کمک می کند درآمد خود را به شیوه ای پایدارتر پیش بینی کنند. اما، اگر این ویژگی برای سازندگان سودمند نبود، احتمالا Patreon آن را به طور گستردهتر راهاندازی نمی کرد. مشوقهای مالی Patreon کاملاً با سازندگان آن هماهنگ است. این شرکت از تمام پرداختهایی که به سازندگان میشود کاهش مییابد، پس اگر سازندگان درآمد کمتری داشته باشند، Patreon نیز درآمد کمتری خواهد داشت.
ارسال نظر