Paramount+ به 56 میلیون مشترک می رسد، با ترکیب آن با Showtime قیمت ها را افزایش می دهد


پس از ادغام عمده Showtime با Paramount+ دو هفته پیش، پارامونت امروز صبح درآمد سه ماهه خود را گزارش کرد و اعلام کرد که Paramount+ 9.9 میلیون مشترک در سه ماهه چهارم به دست آورده است تا مجموع مشترکان را به 56 میلیون برساند که از 46 میلیون مشترک در سه ماهه قبل افزایش یافته است. این بدان معناست که Paramount+ مشتریان بیشتری نسبت به Hulu دارد که اخیراً 48 میلیون مشترک را گزارش کرده است. این شرکت همچنین تأیید کرد که به دلیل ترکیب آن با Showtime، قیمت ها را در سراسر خدمات خود افزایش خواهد داد.
با این حال، Paramount+ به سختی انتظارات تحلیلگران را از دست داد، آنها پیش بینی کردند که 10 میلیون مشترک اضافه خواهد شد. در سراسر Paramount+، Showtime، BET+، و Noggin، این شرکت با 10.8 میلیون زیرمجموعه مستقیم به مصرف کننده (DTC) رشد کرد و در مجموع به 77 میلیون مشتری رسید.
پارامونت در جریان تماس درآمدی خود فاش کرد که دیگر از سه ماهه اول 2023 کل مشترکین DTC ترکیبی را گزارش نخواهد کرد.
سرویس پخش رایگان و پشتیبانی شده با تبلیغات پارامونت، Pluto TV، شاهد افزایش تعداد کاربران فعال ماهانه جهانی بود و مجموع کاربران جدید خود را به 78.5 میلیون رساند. از طرف دیگر، رقیب Tubi تنها 64 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.
مهمترین خبر این سه ماهه برای استریمر، اعلام این بود که اواخر امسال، Showtime را در پلتفرم خود ادغام خواهد کرد. «Paramount+ with Showtime» مستقیماً با سرویس جدید HBO Max/Discovery+ برادران وارنر رقابت خواهد کرد.
در طی تماس درآمدی، این شرکت اعلام کرد که برای منعکس کردن محتوای جدید Showtime، قیمت سطح Premium + Paramount خود را از 9.99 دلار در ماه به 11.99 دلار در ماه افزایش می دهد. سطح Essential که شامل Showtime نمی شود، از 4.99 دلار در ماه به 5.99 دلار در ماه تغییر می کند. هنگامی که Paramount+ با Showtime در اوایل سه ماهه سوم 2023 راه اندازی شود، مشتریان فعلی و جدید تغییرات قیمت را مشاهده خواهند کرد.
پس از اینکه مدیرعامل باب باکیش این برنامه ها را در دسامبر تایید کرد، مشتریان انتظار افزایش قیمت را داشتند.
در نتیجه ادغام، این شرکت به سرمایه گذاران هشدار داد که انتظار کاهش کل مشترکین در سه ماهه اول 2023 را دارد، زیرا پایه مشترکان Showtime شامل مشترکانی است که از بسته نرم افزاری Paramount+ و Showtime استفاده می کنند که تابستان گذشته راه اندازی شد، یا مشترک هر دو سرویس پخش به طور مستقل هستند. .
همچنین، این شرکت فاش کرد که ضررهای پخش جریانی آن دوباره از 502 میلیون دلار در سه ماهه چهارم 2021 به 575 میلیون دلار افزایش یافته است. در همین حال، درآمد مستقیم به مصرف کننده نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است و اشتراک ها رشد درآمدی 48 درصدی را تجربه کرده اند. سال درآمد Paramount+ نسبت به سال قبل 81 درصد افزایش یافت.
باکیش در نامه ای به سهامداران نوشت: «استراتژی محتوا و پلت فرم ما کار می کند و با وجود محتوای استثنایی تر در سال جاری، انتظار داریم که شرکت را به رشد درآمد در سال 2024 برگردانیم.
این شرکت اضافه کرد که رشد مشترکین Paramount+ عمدتاً به دلیل محتوای محتوای آن، از جمله «Top Gun: Maverick» که در 22 دسامبر در Paramount+ عرضه شد، و همچنین بازیهای NFL و عناوین جدیدی مانند «Tulsa King» با بازی سیلوستر استالونه و فیلم ترسناک "لبخند".
ارسال نظر