Otter GenAI را با خلاصه های هوش مصنوعی، چت هوش مصنوعی و موارد دیگر به جلسات شما می آورد
Otter، دستیار جلسه مجهز به هوش مصنوعی که صدا را در زمان واقعی رونویسی می کند، با معرفی امروز Meeting GenAI، مجموعه جدیدی از ابزارهای هوش مصنوعی برای جلسات، لایه دیگری از هوش مصنوعی را به محصول خود اضافه می کند. همراه با GenAI یک ربات چت هوش مصنوعی وجود دارد که می توانید برای دریافت اطلاعات در مورد جلسات گذشته که با Otter ضبط کرده اید، پرس و جو کنید، یک ویژگی چت هوش مصنوعی که می تواند توسط تیم ها استفاده شود، و یک خلاصه مکالمه هوش مصنوعی که یک نمای کلی از جلسه برگزار شده ارائه می دهد. پس شما مجبور نیستید متن کامل را بخوانید تا به نتیجه برسید.
اگرچه روزنامهنگاران و دانشجویان ممکن است از هوش مصنوعی برای ضبط مواردی مانند مصاحبه یا سخنرانی استفاده کنند، آپشن های جدید هوش مصنوعی Otter بیشتر برای کسانی است که از کمکرسان جلسه در یک محیط شرکتی استفاده میکنند. این شرکت ابزارهای جدید را به عنوان مکمل یا جایگزینی برای ویژگی های هوش مصنوعی ارائه شده توسط سرویس های مختلف مانند Microsoft Copilot، Zoom AI Companion و Google Duet در نظر می گیرد.
سام لیانگ، مدیرعامل Otter توضیح می دهد، ایده معرفی ابزارهای جدید هوش مصنوعی از برنامه مشغله خود او الهام گرفته شده است.
من در واقع هر هفته 30 - گاهی بیش از 30 - جلسه دارم. گاهی اوقات حتی دوبار رزرو می شوم. من نمیتوانستم همزمان به دو یا سه جلسه بروم، اما خلبان خودکار Otter من از طرف من آن جلسات را تنظیم میکند. .
اکنون، کاربران میتوانند خلاصهای از آنچه در آن جلسه پوشش داده شده است، از جمله یک پاراگراف و فهرست ی از موارد اقدام را بخوانند. مشتریان Otter هم اکنون می توانند با یک ربات چت هوش مصنوعی تعامل داشته باشند که در آن می توانند در مورد آنچه در جلسه گذشته یا موارد دیگر رخ داده است سؤال کنند.
به عنوان مثال، می توانید از چت ربات هوش مصنوعی مواردی مانند "CMO چه گفت؟" بپرسید. یا "آیا تاریخ راه اندازی را تغییر دادند؟"
در حالی که لیانگ اذعان می کند Otter اولین کسی نیست که یک همراه هوش مصنوعی برای جلسات ارائه می دهد - Microsoft Copilot و همراه AI زوم نیز ویژگی مشابهی دارند - او معتقد است که نسخه Otter قدرتمندتر و جامع تر است.
او توضیح می دهد: «شما می توانید از چت هوش مصنوعی برای پرس و جو از کل تاریخچه جلسه خود استفاده کنید. این بدان معناست که میتوانید برای پرسیدن سؤالات در مورد جلسات قبلی، نه فقط جلسهای که در حال تحلیل آن هستید، بازگردید.
ویژگی دیگر یک ربات چت هوش مصنوعی را ارائه می دهد که به کانال های Otter که در آن چت های گروهی انجام می شود می پیوندد. در اینجا، ربات مانند هر چت دیگری با یک شرکتکننده دیگر تعامل دارد و هر کسی که از Otter سؤالی میپرسد، میتواند از آن استفاده کند. به عنوان مثال، زمانی که کاربران در حال چت کردن با یکدیگر هستند، می توانند برای پرسیدن سوالی از هوش مصنوعی مکث کنند، مانند: "هی سمور، درآمد ما چقدر است؟" سپس چت ربات هوش مصنوعی به سوال شما پاسخ خواهد داد.
هدف نهایی این است که سمور با تجزیه و تحلیل آنچه که در حال بحث است، در زمانی که فکر میکند چیز مفیدی برای ارائه دارد، با صدا زدن در آن شرکت کند. شاید اگر یکی از همکاران پاسخ سوالی را نمی دانست، اوتر می توانست روزی پس از تحلیل تاریخچه جلسات شرکت و یافتن پاسخی که در جای دیگری به اشتراک گذاشته شده است، پاسخ دهد.
دادههای Otter در فضای ابری ذخیره میشوند و مانند سایر سرویسهای مبتنی بر ابر مانند Dropbox یا Gmail Google، ایمن میشوند، اما هیچ فردی که توسط شرکت مجاز نباشد به دادههای جلسه دسترسی نخواهد داشت. این به افراد اجازه میدهد تا از طریق هر دستگاهی، از جمله لپتاپ یا تلفن هوشمند، به Otter، از جمله آپشن های هوش مصنوعی آن، دسترسی داشته باشند. اوتر همچنین از دادههای مشتری برای آموزش هوش مصنوعی خود استفاده نمیکند، اگرچه این امکان را به کاربران میدهد تا ضبطهای خود را از طریق انتخاب مشارکت کنند.
قابل ذکر است که این شرکت قصد ندارد برای ویژگی های جدید هوش مصنوعی خود هزینه ای بپردازد. در حالی که مایکروسافت 360 دلار در سال برای Copilot خود در Office 365 و Teams دریافت می کند، GenAI Otter هم در طرح رایگان و هم در طرح تجاری 20 دلار در ماه گنجانده خواهد شد.
ارسال نظر