متن خبر

Naboo تجربه ای شبیه به Aibnb را برای سمینارهای شرکت فراهم می کند

Naboo تجربه ای شبیه به Aibnb را برای سمینارهای شرکت فراهم می کند

شناسهٔ خبر: 448228 -




Naboo، یک شرکت فرانسوی که همین چند سال پیش ایجاد شد، در تلاش است تا یک تجربه آنلاین مدرن برای برنامه ریزی سمینار شرکت ایجاد کند. این استارت آپ اخیراً یک دور سرمایه گذاری 8 میلیون دلاری (7.5 میلیون یورو) جمع آوری کرده است و در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون دلار حجم تراکنش در ماه را پردازش می کند.

روی کاغذ، Naboo بسیار ساده است. این بازار خانه‌های خوبی است که می‌توانید آن‌ها را جستجو کرده و تنها با چند کلیک آن‌ها را برای اقامتگاه شرکتی بعدی خود با تیم خود رزرو کنید. اما این شرکت فقط به همین جا ختم نمی شود.

Naboo یک تجربه همه جانبه برای سمینارهای شرکت فراهم می کند. علاوه بر فهرست بزرگی از مکان‌ها، Naboo همچنین با تهیه‌کنندگان غذا در سراسر کشور کار می‌کند، انواع فعالیت‌هایی را می‌شناسد که می‌توانند برای جلسات خارج از محل محبوب باشند و می‌توانند حمل و نقل را برای گروه‌های بزرگ ترتیب دهند.

این استارتاپ اولین شرکتی نیست که در سمینارهای شرکتی تخصص دارد. اما Naboo به مشتریانی که مسئول هستند اجازه می دهد تصمیم بگیرند که کجا می خواهند بروند. به این ترتیب، Naboo می‌تواند به بخش‌های کوچک‌تر رسیدگی کند و سمینارهای کوچک‌تری ترتیب دهد.

اساساً، Naboo بهتر از این کار می کند که فردی از تیم برای یافتن مکانی به جستجو در Airbnb یا Booking.com بپردازد و سپس چند روز را صرف سازماندهی یک سمینار شرکتی و ترتیب دادن تمام جزئیات کوچک کند. این وظایف وقت گیر هستند و اغلب هیچ کس به طور رسمی مسئول سمینارهای شرکت نیست.

برخلاف آژانس های حرفه ای، Naboo همه چیز را در وب سایت خود نمایش می دهد و به مشتریان اجازه تصمیم گیری می دهد. این پلتفرم در مورد قیمت ها و در دسترس بودن صحبت می کند.

مسئله واقعی امروز این است که شرکت‌ها می‌خواهند سمینارها را بیشتر در سطح تیم برگزار کنند تا در سطح شرکت. ماکسیم ادواردو، بنیانگذار و مدیر عامل Naboo به من گفت: آنها می خواهند انسجام تیم را بهبود بخشند، زیرا این امر در تیم های ترکیبی ضروری شده است.

بسیاری از شرکت ها دیگر همه را برای یک هفته به مراکش نمی فرستند. آنها ترجیح می دهند بودجه ای را به یک رهبر تیم بدهند و به آنها اجازه دهند یک خلوت کوچک با 20 کارمند در یک شهر کوچک نه چندان دور از دفتر ترتیب دهند.

ISAI، Kima Ventures و Better Angle و همچنین سرمایه گذاران فعلی Cap Horn و Maif Avenir در جدیدترین دور تأمین مالی شرکت از نوامبر شرکت کردند. اکنون با 2500 مکان و 500 شریک مانند کترینگ ها و شرکت هایی که می توانند فعالیت ها را ارائه دهند کار می کند.

این شرکت کاهش 10 تا 12 درصدی رزرو را از صاحبان خانه و کاهش 6 درصدی را در سمت مشتری اعمال می کند. با حدود 1.5 میلیون یورو حجم تراکنش ماهانه، می توانید به سرعت محاسبه کنید که Naboo به خوبی در حال رشد است.

مشتریان عبارتند از Carrefour، Saint Gobain، Orange، Renault و بسیاری دیگر از شرکت های سهامی عام. برخی از بزرگترین مشتریان Naboo حتی برای تمام سمینارهای خود منحصراً با آنها کار می کنند. به این ترتیب، پیگیری بودجه هر تیم در بسیاری از رویدادها آسان تر است.

در مرحله بعد، Naboo می خواهد یک ویژگی مرور هوش مصنوعی اضافه کند. ادواردو نسخه ی نمایشی این محصول آینده را به من نشان داد و برای درخواست های پیچیده به خوبی کار می کند. به نظر می رسد یک رابط چت بات است، اما از پایگاه داده Naboo برای پاسخ به سؤالات شما استفاده می کند.

به عنوان مثال، می توانید خانه ای با حداقل 10 اتاق خواب که کمتر از دو ساعت با پاریس فاصله دارد، نه چندان دور از ایستگاه قطار و با یک میز پینگ پنگ درخواست کنید. Naboo با جدولی از خانه های بالقوه با تمام معیارهای شما که به طور مرتب در یک جدول مرتب شده اند، پاسخ می دهد.

در واقع، این ویژگی مرور هوش مصنوعی در Airbnb و Booking.com نیز به خوبی کار می کند. من مطمئن هستم که این غول‌های فناوری روی محصولات هوش مصنوعی نیز کار می‌کنند و دیدن این که چگونه این محصولات بر سفر در آینده تأثیر خواهند داشت، جالب خواهد بود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است