متن خبر

Myrealtrip کره ای با 56 میلیون دلار بودجه جدید از بازگشت سفر سود می برد

Myrealtrip کره ای با 56 میلیون دلار بودجه جدید از بازگشت سفر سود می برد

شناسهٔ خبر: 443936 -




Myrealtrip جدیدترین شرکت فناوری مسافرتی است که بر صنعت گردشگری رو به رشد پس از همه گیری سوار شده است. این استارت‌آپ مستقر در سئول امروز اعلام کرد 56.7 میلیون دلار (75.6 میلیارد KRW) در دور سرمایه‌گذاری سری F جمع‌آوری کرده است تا نوآوری‌های تجاری و محصولات خود را تسریع بخشد و استخدام خود را افزایش دهد.

بر اساس گزارش اخیر سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل، گردشگری جهانی در سه ماهه سوم سال 2023 به سطح قبل از همه گیری بازگشته است. شرکت های فناوری مسافرتی دوباره آماده می شوند تا گسترش تجارت خود را سرعت بخشند.

مدیرعامل Myrealtrip Donggun Lee در مصاحبه ای اختصاصی با TechCrunch گفت: صنعت سفر 12 سال پیش در کره جنوبی تکه تکه شد و هیچ پلتفرمی وجود نداشت که اطلاعات سفر را ارائه دهد. اکنون این شرکت 12 ساله که 7.9 میلیون کاربر در کره جنوبی دارد، قصد دارد یک برنامه فوق العاده در صنعت سفر باشد و خدمات رزرو سفر از پروازها، اقامتگاه ها، فعالیت ها تا حمل و نقل محلی را ارائه دهد.

این شرکت با حدود 2000 آژانس مسافرتی، پلتفرم های هتل و ارائه دهندگان خدمات مقایسه بلیط هواپیما مانند Expedia، Agoda، و Viator همکاری کرد تا مسافران را قادر سازد تا خدمات تورها، فعالیت ها، رستوران ها، حمل و نقل محلی، هتل ها و اقامتگاه های مشابه Airbnb را در سراسر جهان رزرو کنند.

لی به TechCrunch بدون ارائه رقم دقیق، 3 برابر از آخرین سرمایه گذاری سهام خود، سری D، در سال 2020 افزایش یافته است. ارزش شرکت در سال 2020 بیش از 200 میلیارد KRW بر اساس رسانه های قبلی برآورد شد.

لی همچنین بيان کرد که Myrealtrip از سال 2022 تا کنون سه بار افزایش درآمد داشته است. این شرکت در سال 2023 حجم ناخالص کالا (GMV) را به 746 میلیون دلار (1 تریلیون KRW) رساند. هدف آن دو برابر کردن GMV و تولید EBITDA 12 میلیون دلاری است. در این سال، لی اشاره کرد.

اعتبار تصویر: Myrealtrip

مانند بسیاری از شرکت های مسافرتی، استارت آپ کره ای در طول قرنطینه همه گیر با چالش هایی مواجه شد. این شرکت او میگوید که می‌تواند با سرمایه‌ای که در سال 2020 تضمین کرده بود و تامین مالی بدهی در سال 2022 برای آماده‌سازی برای پس از همه‌گیری، زنده بماند.

لی گفت: "Myrealtrip گردشگری داخلی را در اولویت قرار داد و ویژگی های جدیدی مانند یک سفر گروهی یا سفر کاری را برای بقای دو سال چالش برانگیز اخیر راه اندازی کرد. "

این شرکت نه تنها گردشگری داخلی خود را گسترش داد، بلکه چندین خرید و سرمایه گذاری استراتژیک انجام داد. Myrealtrip در سال 2022 استارت تریپ را خریداری کرد تا تعداد گردشگران خارجی را که پس از همه‌گیری از کره جنوبی بازدید می‌کنند، ثبت کند. این پلتفرم مسافرتی به کاربران امکان می‌دهد مکان‌های با مضمون پاپ کره‌ای (کی پاپ)، از جمله مکان‌های فیلم‌برداری موزیک ویدیوی گروه پسرانه محبوب BTS را کشف و رزرو کنند. لی بيان کرد که قصد دارد Startrip را به عنوان یک نهاد جداگانه برای بهبود خدمات خود با فناوری پیشرفته راه اندازی کند.

Myrealtrip همچنین در IwaTrip، یک پلتفرم مسافرتی کره ای که به کاربران کمک می کند مکان های موجود برای سفر با بچه ها را پیدا کنند، و O-Peace، یک پلت فرم فضایی همکار و زندگی مشترک که برای کارگران عشایر دیجیتال طراحی شده است، سرمایه گذاری کرد.

فناوری کلید موفقیت بلندمدت جذب کاربران سفرهای ورودی و خروجی و همچنین گردشگران خارجی برای مقابله با رقبای خود مانند Klook تحت حمایت SoftBank خواهد بود که ماه گذشته 210 میلیون دلار جمع آوری کرد. یانولجا; آگودا و Airbnb

لی بيان کرد این شرکت که از چت ربات‌های هوش مصنوعی برای خدمات مشتریان استفاده می‌کند، قبل از عرضه اولیه عمومی برنامه‌ریزی‌شده خود در سال 2026، سرمایه‌گذاری بیشتری در فناوری از جمله قابلیت‌های هوش مصنوعی خواهد داشت.

سرمایه‌گذاران بازگشتی BlueRun Ventures Korea و IMM Investment دور را رهبری کردند که مجموع جمع آوری آن را به حدود 113 میلیون دلار (150 میلیارد KRW) در حقوق صاحبان سهام و 39 میلیون دلار بدهی از زمان شروع آن در سال 2012 می‌رساند. سرمایه‌گذاران جدید Korelya Capital، اولین سرمایه‌گذاری خود را نشان می‌دهد. در کره جنوبی، و صندوق وقف دانشگاه وندربیلت و حامیان قبلی، از جمله Altos Ventures، Partech Partners، Smilegate و SV Investment نیز به سری F پیوستند.

این شرکت تا امروز 300 کارمند دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است