متن خبر

MrBeast از یک ویدیو در X 263 هزار دلار به دست آورد، اما این پرداخت را “کمی نما” می نامد.

MrBeast از یک ویدیو در X 263 هزار دلار به دست آورد، اما این پرداخت را “کمی نما” می نامد.

شناسهٔ خبر: 444900 -




MrBeast از ارسال آخرین ویدیوی خود در X بیش از 263000 دلار درآمد تبلیغاتی به دست آورد، اما نماد یوتیوب می گوید که او فکر می کند این عدد "کمی نما" است.

MrBeast در یک پست توییت X گفت: «تبلیغ‌کنندگان توجهی را که به آن جلب می‌شود دیدند و تبلیغات را روی ویدیوی من خریدند (من فکر می‌کنم) و پس درآمد من به ازای هر بازدید احتمالاً بیشتر از چیزی است که شما تجربه می‌کنید.

ایلان ماسک از زمان تصاحب توییتر (اکنون X)، تلاش کرده است تا سازندگان را با روش‌های جدید کسب درآمد، مانند کسب سهمی از درآمد تبلیغاتی از پست‌هایشان، به این پلتفرم جذب کند. و شاید بهترین کاری که ماسک می تواند انجام دهد تا سازندگان این پلتفرم را جدی بگیرند، جلب نظر ستاره بزرگ اینترنت MrBeast است که تعداد مشترکین بیشتری از هر فرد دیگری در یوتیوب دارد.

خوشبختانه برای ماسک، MrBeast یکی از طرفداران او است - اما تجارت حرف اول را می زند. هنگامی که ماسک (به نوعی؟) از خالق 25 ساله خواست تا ویدیوهایش را در X پست کند، او پاسخ داد: «ویدئوهای من میلیون ها هزینه برای ساختن آن دارند و حتی اگر یک میلیارد بازدید در X داشته باشند، هزینه کسری از آن را تامین نمی کند. آن [...] من حاضرم چیزها را آزمایش کنم، زمانی که درآمدزایی واقعاً سخت است!»

ظاهراً اکنون درآمدزایی واقعاً سخت است، زیرا MrBeast هفته گذشته یک ویدیوی 16 دقیقه ای پست کرد و بيان کرد که کنجکاو است که یک ویدیو در X چقدر درآمد تبلیغاتی دارد.

پس از یک هفته، MrBeast تصویری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد این ویدیو بیش از 156 میلیون بازدید، 5 میلیون تعامل و 263655 دلار درآمد تبلیغاتی داشته است.

با این حال، در طول آزمایش MrBeast، برخی از کاربران این نگرانی را مطرح کردند که X با این ویدیو به‌گونه‌ای برخورد می‌کند که گویی یک تبلیغ است، که احتمالاً می‌تواند باعث ایجاد تعامل شود. شاید منظور یوتیوبر این باشد که موفقیت درآمدزایی خود را «نما» می نامد.

TechCrunch در سپتامبر گزارش داد که X تبلیغات بدون برچسب را در فیدهای کاربران اجرا می کند. سپس، یک ناظر تبلیغات شکایتی را به FTC در مورد موضوع تبلیغات بدون برچسب در حال انجام داد. رایان برودریک این فرضیه را مطرح کرد که اگر یک تبلیغ پیش از پخش قبل از ویدیو پخش شود، ممکن است ویدیوها به اشتباه به عنوان آگهی برچسب گذاری شوند، اما این همچنان باعث سردرگمی زیادی در انتهای کاربر می شود. نماینده ای از X برای اظهار نظر پاسخ نداد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است