Meta استودیو هوش مصنوعی را آغاز کرد تا به توسعه دهندگان اجازه دهد چت بات های سفارشی بسازند
متا امروز در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان Connect خود، AI Studio را راه اندازی کرد، پلتفرمی که به کسب و کارها اجازه می دهد چت ربات های هوش مصنوعی را برای سرویس های پیام رسانی شرکت، از جمله فیس بوک، اینستاگرام و مسنجر بسازند.
متا در بیانیهای مطبوعاتی مینویسد که با شروع با مسنجر، استودیو هوش مصنوعی به شرکتها اجازه میدهد «هوش مصنوعیهایی ایجاد کنند که ارزشهای برندشان را منعکس میکند و تجارب خدمات مشتری را بهبود میبخشد». استودیوی هوش مصنوعی برای شروع به صورت آلفا در دسترس خواهد بود و متا او میگوید که از سال آینده این مجموعه ابزار را افزایش خواهد داد.
برای همراهی با انتشار استودیوی هوش مصنوعی، متا او میگوید که در حال ساخت یک ابزار جعبه ایمنی است که قرار است در سال آینده راهاندازی شود که «هر کسی را قادر میسازد تا با ایجاد هوش مصنوعی خود آزمایش کند». برنامه این است که این سندباکس را در نقطهای نامشخص در آینده به پلتفرمهای متاورس متا از جمله Horizon Worlds بیاوریم.
متا نوشت: «از کسبوکارهای کوچکی که به دنبال مقیاسپذیری هستند تا برندهای بزرگی که میخواهند ارتباطات را تقویت کنند، هوش مصنوعی میتواند به کسبوکارها کمک کند تا با مشتریان خود در برنامههای ما تعامل داشته باشند. و برای سازندگان، آنها می توانند هوش مصنوعی بسازند که حضور مجازی آنها را در برنامه های ما گسترش دهد. این هوش مصنوعیها باید توسط آنها تحریم شوند و مستقیماً توسط سازنده کنترل شوند.»
برای این خبرنگار، AI Studio به سال ۲۰۱۶ بازمی گردد، زمانی که فیس بوک برای اولین بار کیت توسعه دهنده مسنجر را برای چت ربات های پیام رسان متمرکز بر تجارت راه اندازی کرد. اما متا قول می دهد که ربات های ایجاد شده با AI Studio مانند ربات های مبتنی بر قوانین و سفت و سخت گذشته نیستند. با استفاده از مدلهای زبانی بزرگ مانند Llama 2 خود متا، در پاسخهای خود توانایی و پویایی بیشتری دارند. حداقل در تئوری.
ارسال نظر