متن خبر

Lyft در حال کار بر روی “ویژگی انتخاب حیوانات خدمات” برای مسافران است

Lyft در حال کار بر روی “ویژگی انتخاب حیوانات خدمات” برای مسافران است

شناسهٔ خبر: 794359 -




به گفته معترضانی که در 15 اکتبر در خارج از مقر این شرکت تجمع کردند، Uber و Lyft باید برای حمایت از مسافران معلول، به ویژه افرادی که نابینا یا کم بینا هستند، اقدامات بیشتری انجام دهند.

وایرد با معترضانی صحبت کرد که داستان‌هایی درباره رانندگانی که از کنارشان عبور می‌کردند یا اجازه نمی‌دادند سگ‌های راهنماشان را سوار کنند به اشتراک گذاشتند. آنها گفتند که شرکت های حمل و نقل باید بیشتر برای آموزش رانندگان در مورد اسکان مسافران دارای نقص بینایی تلاش کنند و باید یک سیاست "تحمل صفر" را برای رانندگان تبعیض آمیز اعمال کنند.

یکی از سخنگویان Lyft گفت: "ما در تلاش هستیم تا یک پلت فرم جامع و در دسترس را برای سوارکاران، از جمله کسانی که به حیوانات خدمات متکی هستند، ارائه دهیم." آنها گفتند که این شرکت "مستقیماً با سازمان های مدافع جامعه کار می کند" و همچنین به "ویژگی انتخاب حیوانات خدمات" آتی اشاره کردند که باید تا سال 2025 راه اندازی شود.

این شرکت در اوایل این ماه در نمایه یک مدیر محصول جدید، شریا شانکار، به این ویژگی اشاره کرد، که بيان کرد این به سوارکاران این امکان را می دهد که "اعلام کنند که یک حیوان خدمات دارند" (فقط یک بار باید این کار را انجام دهند). قبل از تحویل به راننده اطلاع داده می شود.

شانکار گفت: «به این ترتیب نباید هیچ شگفتی وجود داشته باشد - یا سردرگمی یا ناامیدی از سرگردان شدن.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است