متن خبر

Lyft برای «باز کردن یک قوطی غوغایی» در افزایش قیمت‌ها

Lyft برای «باز کردن یک قوطی غوغایی» در افزایش قیمت‌ها

شناسهٔ خبر: 683299 -




به گفته مدیرعامل دیوید ریشر، غول تگرگ سواری Lyft، ویژگی جدیدی به نام قفل قیمت را آزمایش خواهد کرد که به سوارکار اجازه می‌دهد اشتراک ماهیانه را خریداری کند «که قیمت یک مسیر خاص را در یک زمان خاص محدود می‌کند».

این ویژگی برای رفع تناقضات افزایش قیمت، به ویژه برای مسافرانی که هر روز از اپلیکیشن Lyft استفاده می کنند، طراحی شده است. ریشر روز چهارشنبه در جریان تماس با درآمد سه ماهه دوم Lyft گفت: این بخشی از برنامه گسترده تر Lyft برای "باز کردن یک قوطی غوغایی در ساعات پربیننده" است.

«Primimetime» به این معناست که Lyft به قیمت‌های افزایشی اشاره می‌کند، یعنی زمانی که سکوهای تگرگ سواری به طور پویا قیمت سواری را در زمانی که تقاضا زیاد یا عرضه کم است افزایش می‌دهند.

ریشر ادامه داد: «قیمت‌گذاری قابل اعتماد برای آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا آنها می‌دانند که هزینه سفرشان چقدر است و از آن متنفرند که قیمت‌ها تغییر کند.

Lyft بینش زیادی در مورد چگونگی تأثیر اقتصادی قفل قیمت بر سود نهایی Lyft ارائه نداد. اما Risher روز چهارشنبه بيان کرد که هزینه اشتراک کمتر از 5 دلار در ماه خواهد بود. این ویژگی در حال حاضر در برنامه Lyft در دسترس است و به نظر می رسد با قیمت 2.99 دلار در ماه عرضه شود.

این شرکت بلافاصله به درخواست اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی یا اینکه آیا این ویژگی در پلتفرم اشتراک اصلی Lyft، Lyft Pink قرار خواهد گرفت، پاسخ نداد.

آمدن برای قیمت‌گذاری در ساعات اولیه برای شرکت چیز جدیدی نیست. یک سال پیش، Risher طرح خود را برای کاهش افزایش قیمت‌ها در تلاش برای ارائه کرایه‌های ارزان‌تر به سوارکاران برای تبدیل آنها به بزرگترین رقیب Lyft، Uber، تشریح کرد.

ریشر بيان کرد که "زمان پراکنده هرگز به طور کامل از بین نمی رود" زیرا "این یک راه مهم برای تطبیق عرضه و تقاضا در هنگام افزایش سریع است. "

اما با نوآوری‌هایی مانند قفل قیمت، می‌توانیم تعداد دفعات وقوع آن را کنار بگذاریم و امیدوارم آنچه را که من مایل به شرط‌بندی منفورترین ویژگی rideshare است، در نظر بگیریم و آن را به دلیلی برای انتخاب Lyft تبدیل کنیم.

در طول سال گذشته، Lyft تلاش‌های هماهنگی برای کاهش تعداد سواری‌های تحت تاثیر افزایش قیمت‌ها انجام داده است. ریشر بيان کرد که بر اساس سه ماهه، این عدد 25 درصد کاهش یافته است که به گفته او به نرخ تبدیل بهتر کمک می کند.

ریشر او میگوید : «در واقع، بازارهایی که شاهد شدیدترین کاهش‌ها در ساعات پربیننده در سه‌ماهه دوم بودیم، مانند فونیکس، بالتیمور، اورلاندو، بازارهایی هستند که نرخ تبدیل در آنها بیشترین بهبود را داشته‌اند.

این اولین سه ماهه ای بود که Lyft سودآوری GAAP را گزارش کرد، اما این موفقیت تا حدودی با پیش بینی نرم برای سه ماهه سوم کاهش یافت. Lyft پیش بینی کرد که رزرو ناخالص، که ارزش کل معاملات است، بین 4 تا 4.1 میلیارد دلار باشد که کمی کمتر از برآوردهای تحلیلگران 4.13 میلیارد دلار است. (برای مقایسه، رزرو ناخالص Uber برای سه ماهه دوم 20.6 میلیارد دلار بود، اما Uber سهم بازار جهانی را دارد و Lyft فقط در ایالات متحده و کانادا در دسترس است. ) راهنمای تعدیل درآمد اصلی 90 تا 95 میلیون دلار نیز در زیر آمده است. هدف وال استریت 104.3 میلیون دلار

Lyft بيان کرد که انتظار دارد رزروهای ناخالص کمی سریعتر از سواری ها رشد کنند، تا حدی به این دلیل که کاهش قیمت افزایشی تأثیری بر رزرو ناخالص در هر سفر خواهد داشت.

به روز رسانی: این مقاله با قیمت قفل قیمت که در اپلیکیشن Lyft ربکا بلان نمایش داده می شود، به روز شد. مشخص نیست که آیا هزینه اشتراک بسته به سوار یا منطقه تغییر می کند یا خیر.

خبرکاو

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است