LoanDepot می گوید 16.6 میلیون مشتری اطلاعات شخصی “حساس” را در حمله سایبری به سرقت برده اند.
حدود 16.6 میلیون مشتری LoanDepot اطلاعات "حساس شخصی" آنها را در یک حمله سایبری در اوایل ماه جاری به سرقت بردند، که غول وام و وام مسکن آن را باج افزار توصیف کرد.
این شرکت وامدهی روز دوشنبه در پروندهای نزد تنظیمکنندههای فدرال بيان کرد که مشتریان آسیبدیده را از نقض دادهها مطلع خواهد کرد.
LoanDepot نگفت که چه نوع اطلاعات حساس و شخصی مشتری به سرقت رفته است. هنگامی که از طریق ایمیل به آنها رسید، جاناتان فاین، سخنگوی LoanDepot از گفتن به TechCrunch خودداری کرد که چه نوع خاصی از داده های مشتری گرفته شده است.
در حالی که LoanDepot در صفحه بهروزرسانی رویدادهای سایبری خود او میگوید که برخی از پورتالهای مشتریان را دوباره آنلاین کرده است، بسیاری از خدمات آنلاین آن تا هفته دوم غیرقابل دسترسی هستند. فرانک مارتل، مدیر اجرایی LoanDepot در این پرونده بيان کرد که این شرکت در حال پیشرفت در "بازگرداندن سریع سیستم های ما به صورت آنلاین و بازگرداندن عملیات عادی تجاری است. "
مشتریان گفته اند که از زمان وقوع این حادثه که در حدود 8 ژانویه آغاز شد، قادر به پرداخت یا دسترسی به حساب های آنلاین خود نبوده اند.
LoanDepot بيان کرد که هنوز مشخص نکرده است که آیا حادثه امنیت سایبری بر وضعیت مالی شرکت تأثیر اساسی خواهد گذاشت یا خیر.
آیا در LoanDepot کار می کنید و در مورد این حادثه اطلاعات بیشتری دارید؟ میتوانید با Zack Whittaker در سیگنال و واتساپ با شماره 1 +1 646-755-8849 یا از طریق ایمیل تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق SecureDrop با ما تماس بگیرید.
ارسال نظر