Krafton هند انکوباتور بازی را برای گسترش اکوسیستم محلی راه اندازی می کند
Krafton هند یک دستگاه جوجه کشی بازی را در کشور آسیای جنوبی راه اندازی کرده است زیرا به دنبال گسترش اکوسیستم محلی و حمایت از استعدادهای داخلی هستند که به دنبال ورود به بازار بازی در حال رشد هستند.
این برنامه با نام Krafton India Gaming Incubator (KIGI)، با هدف پشتیبانی از شش تا ۱۰ تیم سالانه، با مدت زمان کلی از شش ماه تا یک سال، طراحی شده است. این شرکت روز چهارشنبه بیان کرد که شرکت کنندگان منتخب راهنمایی، راهنمایی، دسترسی به منابع Krafton و حمایت مالی، معمولاً بین ۵۰,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰ دلار بسته به نیازشان، دریافت خواهند کرد.
Krafton هند که اخیراً عنوان محبوب تلفن همراه BGMI را مجدداً راهاندازی کرده است، بیان کرد که به دنبال استارتآپهای هندی در مراحل اولیه و آنهایی که در مرحله مفهوم هستند، و همچنین تیمهای دانشجویی و توسعهدهندگان مستقل برای برنامه KIGI خواهد بود. شرکت کنندگان منتخب توسط مدیران مختلف صنعت بازی، توسعه دهندگان بازی و کارشناسان صنعت از کره جنوبی و هند راهنمایی خواهند شد. Krafton همچنین به شرکت کنندگان دسترسی به منابع داخلی خود از جمله داده ها و تحقیقات بازار را برای کمک به آنها در ساخت محصولات مربوطه خود برای بازارهای هند در سراسر جهان ارائه می دهد.
با توجه به تقاضای زیاد برای محتوای بازی [در هند]، طرف عرضه هنوز به بلوغ نرسیده است. شان هیونیل سون، مدیر عامل Krafton هند، در مصاحبه ای گفت: استارت آپ های بزرگ و توسعه دهندگان بازی های کوچک تا متوسط و بزرگ زیادی وجود دارند، اما فکر می کنم در اکوسیستم، تنوع وجود ندارد.
این شرکت کره جنوبی، آنوج ساهانی، تهیه کننده سابق Gameloft و Electronic Arts را به عنوان سرپرست برنامه انکوباتور خود منصوب کرد. ساحانی به TechCrunch بیان کرد که او همراه با سایر مدیران کرافتن، با تحلیل برنامههای کاربردی، به دنبال شرکتکنندگان مرتبط میگردند و آنهایی را انتخاب میکنند که مطابق با استانداردهای جهانی شرکت باشند.
مطمئناً، سونی و اپیک گیمز همچنین برنامههای انکوباسیون در بازارهای مختلف برای حمایت از توسعهدهندگان مستقل و استارتآپهای اولیه دارند. سون بیان کرد اما اینها محدود به یک موتور یا پلتفرم بازی خاص هستند و گفت که برنامه Krafton موتور بازی و پلتفرم آگنوستیک است، به این معنی که تیمهای جوجه کشی میتوانند بازیها را با استفاده از فناوریها بر اساس نیازهای خود و برای پلتفرمها توسعه دهند - نه محدود به موبایلی که غالب است. بازار بازی در هند - از جمله رایانه های شخصی و کنسول ها.
با این حال، توسعهدهندگان یا استارتآپهایی را که بازیهای پول واقعی (RMG) یا محتوای قمار میسازند، در نظر نخواهد گرفت. هند قبلاً سرمایه گذاری های مناسبی را در RMG جذب می کرد، اما دستورالعمل های اخیر دولت چشم انداز را تغییر داده است. به طور مشابه، بسیاری از ایالت های هند قمار آنلاین را به طور کلی محدود کرده اند.
پس از فارغ التحصیلی از انکوباتور، شرکت کنندگان می توانند سرمایه خود را از سرمایه گذاران نهادی جذب کنند. Krafton همچنین می تواند آنها را از طریق تخصیص متعهد سرمایه گذاری خود برای بازار هند تأمین کند، که شامل تعهد اخیر شرکت به مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار پس از سرمایه گذاری حدود ۱۴۰ میلیون دلاری در ۱۱ استارت آپ هندی و اکوسیستم محلی در سه سال گذشته است.
این شرکت همچنین حدود ۵۰ میلیون دلار به ویژه در بخش بازی در هند سرمایه گذاری کرده است، با سرمایه گذاری در شرکت هایی از جمله Nodwin Gaming، Loco Interactive، Nautilus Mobile (توسعه دهنده امتیاز بازی Real Cricket) و Lila Games، و همچنین صندوق VC متمرکز بر بازی Lumikai. سرمایه. این شرکت گفت، با این وجود، بودجه برای انکوباتور جدا از تعهدات سرمایه گذاری قبلی آن در کشور خواهد بود.
سون اشاره کرد که برنامه جوجه کشی ممکن است به یافتن چند استارتاپ و تیم بالقوه کمک کند که کرافتن می تواند بعداً برای گسترش حضور خود در کشور به دست آورد.
مدیر اجرایی گفت: «ما میتوانیم آن [برنامه] را چراغی برای شناسایی تیمهای سازنده بازی در هند بنامیم». "این پهنای باند بسیار بهتر و بسیار بزرگتر از یک سرمایه گذاری معمولی دارد."
این حرکت در زمانی انجام می شود که Krafton هند در حال گسترش مجموعه عناوین تلفن همراه خود - New State Mobile و Road to Valor: Empires - در هند است. اگرچه مسلماً، BGMI همچنان محبوبترین عنوان Krafton هند از نظر مایل است.
سون اذعان کرد که تکرار موفقیت BGMI در کشور سخت است و بیان کرد که برنامه انکوباتور به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا با ژانرهای مختلف آزمایش کنند و بازی های متنوعی از جمله بازی های معمولی متمایز بسازند - نه فقط مقوای معمولی یا بازی های فوق معمولی. .
شرکت اطلاعاتی بازار Niko Partners تخمین میزند که درآمد هند از بازیهای ویدیویی سالانه ۲۱.۲ درصد در تمام پلتفرمها در سال ۲۰۲۳ رشد خواهد کرد و به ۸۶۸ میلیون دلار خواهد رسید. هند اولین بازار موبایلی است که حدود ۹۷ درصد از کل گیمرهای آن در گوشیهای هوشمند یا گوشیهای هوشمند بازی میکنند. تبلت علاوه بر این، این کشور شاهد رشد قابل توجهی در تعداد گیمرهای خود است، با افزایش ۱۲.۱ درصدی سالانه به ۴۴۴ میلیون گیمر در سال ۲۰۲۳. پیش بینی می شود این رقم در سال ۲۰۲۷ به ۶۴۱.۲ میلیون افزایش یابد.
دیو کورد، مدیر خلاق استودیو PUBG و مدیر هنری سابق Raven Software، و هارنز کیم، تهیه کننده بازی در Krafton، و تهیه کننده سابق خدمات زنده TERA در Bluehole Studios، از جمله کارشناسان کلیدی هستند که تیم ها را راهنمایی و راهنمایی خواهند کرد. و افراد شرکت کننده در انکوباتور کرافتون. ساحانی بیان کرد که این برنامه به صورت مجازی اجرا می شود و شامل سمینارها و رویدادهای اجتماعی برای کمک به شرکت کنندگان در ایجاد شبکه و در عین حال توسعه بازی ها در منطقه آسایش آنها خواهد بود.
طبق دادههایی که توسط Tracxn ردیاب بازار استارتآپ به اشتراک گذاشته شده است، سرمایهگذاری سهام در استارتآپهای بازی هندی تقریباً ۷۰ درصد رشد کرده و به ۶۴۷.۹ میلیون دلار در سال ۲۰۲۲ رسیده است.
کرافتن از امروز از طریق وبسایت اختصاصی خود پذیرش ورودیهای انکوباتور را آغاز میکند.
ارسال نظر