k-ID راهحلی را ارائه میکند که به توسعهدهندگان بازی کمک میکند تا از مقررات ایمنی کودکان در حال تغییر پیروی کنند
موفق کردن یک بازی ویدیویی در حال حاضر سخت است. انجام این کار با رعایت تعداد فزاینده قوانین و مقررات ایمنی کودکان در سراسر جهان یک کار تقریباً غیرقابل حل است. یک شرکت فناوری جدید به نام k-ID با ارائه چارچوبی که از ناشران و توسعهدهندگان در برابر مشکلات ناشی از عدم انطباق، از جمله تحریمهای نظارتی، ریسک شهرت و سایر پیامدها محافظت میکند، این فرآیند را برای سازندگان بازی آسانتر میکند.
K-ID که توسط مدیر عامل شرکت کایران دونوان، وکیل حرفهای، که کارش شامل مشاوره شرکتهای فناوری و بازی در مورد انطباق جهانی بود، تأسیس شد، تلاشی است برای تغییر درک خود از قانون و مقررات در ارتباط با مقیاسپذیری یک بازی - یا حتی یک پلت فرم اجتماعی - به یک محصول. تجربه او در هدایت شرکت ها از طریق چارچوب نظارتی و سایر حساسیت های فرهنگی که ممکن است از آنها آگاه نباشند، مبنای راه حل جدید k-ID است.
بارها و بارها از شما سؤال مشابهی پرسیده میشود... و لامپ روشن میشود و شما فکر میکنید، یک دقیقه صبر کنید، فرصتی برای کسی وجود دارد که واقعاً چیزی برای همه بسازد تا برخی از این چالشها را در کودکان، نوجوانان حل کند. دونوان به TechCrunch می گوید.
راه حل K-ID در 18 ماه گذشته با کمک بنیانگذارانی ساخته شده است که سوابق آنها شامل قانون حفظ حریم خصوصی، اعتماد آنلاین و ایمنی، و همچنین تجربه فناوری و بازی است. علاوه بر Donovan، تیم اجرایی k-ID شامل افسر ارشد ایمنی جف وو، کهنه کار اعتماد و ایمنی است که قبلا در Google و Meta کار می کرد. مدیر ارشد رشد جولیان کوربت، که سمت های اجرایی در In-Fusio، Take-Two Interactive، Voodoo و Tencent داشت. مدیر ارشد امور شرکت، لوک دلانی، مدیر عامل سابق انجمن بین المللی بازی های اجتماعی (ISGA) و رئیس انجمن هوشمند بازی های موبایل (MGIF). CTO Aakash Mandhar، قبلا از Microsoft، EA، Immutuable و دیگران. و به زودی مدیر ارشد حقوقی، تیموتی ما، که قبلاً رئیس حریم خصوصی بینالمللی و افسر حفاظت از داده در Tencent بود.
بخشی از چالشی که توسعهدهندگان بازی با آن روبرو هستند این است که آنها لزوماً حتی نمیدانند که آیا بچهها از پلتفرم آنها استفاده میکنند یا خیر، زیرا تأیید سن اغلب فقط شامل یک پاپ آپ ساده است که در آن کاربران با تایپ کردن یک تولد نشان میدهند که سنشان بالای 13 سال است یا خیر. تاریخ. از لحاظ تاریخی، توسعه دهندگان بازی ممکن است مجبور بوده اند سن کودک را تأیید کنند یا برای اثبات اینکه بازیکن کودک نیست، شناسه درخواست کنند. اگر آنها شکست بخورند، ممکن است مجبور شوند حساب را حذف کنند. اما با k-ID، آنها میتوانند تجربه بازی را به گونهای سفارشی کنند که از نظر قانونی برای بازیکنی در آن سن در آن بازار خاص مناسب باشد.
دانوان خاطرنشان میکند: «سیستمها برای شناسایی و سپس مدیریت کاربران جوانتر یا کاربران آسیبپذیرتر که ممکن است در این پلتفرمها باشند، طراحی نشدهاند». پس برای من، فکر میکنم فرصتی وجود دارد تا همه چیزهایی را که روی آن کار میکردم از منظر انطباق با مقررات در نظر بگیرم و آن را به گونهای برای حل مشکلات دنیای واقعی به کار ببرم.
برای استفاده از k-ID، توسعهدهندگان میتوانند از طریق API یا در صورت استفاده از تلفن همراه، یک SDK به راهحل دسترسی پیدا کنند.
این سرویس ابتدا در هر بازاری که بازیها در آن موجود است، کودک را بر اساس قانون مشخص میکند. در ایالات متحده، پلتفرمها ممکن است برای 13 سال به بالا دارای محدودیت سنی باشند، اما در بازارهای دیگر، سن ممکن است بالاتر باشد. دانستن این پاسخ به سادگی می تواند به توسعه دهنده بازی کمک کند تا تجربه را برای کودک، نوجوان یا بزرگسال به طور مناسب سفارشی کند. سپس سؤالاتی در مورد چگونگی نیاز والدین با توجه به سن کودک وجود دارد - آیا آنها نیاز به رضایت دارند؟ آنها چه نوع اطلاعاتی را باید بدانند؟ هنگامی که توسعهدهنده در حال راهاندازی آپشن های جدید است، باید بداند که آیا مواردی مانند چت، لوتباکس، تابلوهای امتیازات و نمایههای عمومی برای کودکان یا نوجوانان در یک بازار خاص مجاز است یا خیر.
"حساسیت های مختلف و الزامات انطباق متفاوت برای همه در هر کشور وجود دارد... این درخت تصمیم بی نهایت وجود دارد. این چیزی است که ما برای ناشران حل می کنیم.
K-ID با مدل مبتنی بر API خود نیازی به دسترسی به کد بازی ندارد. میتواند سیگنالهای خود را به بازی ارسال کند، پس بازی میتواند خود را برای سن، مکان، و حتی بلوغ دیجیتالی کودک خاص پیکربندی کند - برای مثال، دومی، اگر والدین تأیید کنند، کودک یا نوجوان خود میتواند بازی بالغتری را انجام دهد. ، آنها می توانند از طریق رابط k-ID کمک می کند تا با این کار موافقت کنند.
راه حل k-ID در نوامبر 2023 با تعداد انگشت شماری از ناشران بازی در سراسر پلتفرم ها در بازارهایی از جمله ایالات متحده، اروپا، ژاپن، کره و چین وارد دسترسی اولیه شد. اکنون از امروز باز و در دسترس همه است. پیشنهاد اصلی آن شامل API و SDK برای سفارشی کردن تجربیات بازی است. ناشران همچنین میتوانند برای دسترسی به پایگاهداده k-ID متمرکز بر انطباق با صنعت بازی پول پرداخت کنند یا برای عملکرد «پرتال خانوادگی» که میزبان تجربه برای والدین است، پرداخت کنند. قیمت گذاری از رایگان شروع می شود و سپس با تعداد بازیکنان فعال در هر عنوان بازی افزایش می یابد.
تیم توزیع شده از راه دور در مجموع 5.4 میلیون دلار از هر دو دوره اولیه و اولیه در سال گذشته حمایت می شود. سرمایه گذاران عبارتند از a16z Games Speedrun، Konvoy Ventures، و TIRTA Ventures.
ارسال نظر