سایت خبرکاو

جستجوگر هوشمند اخبار و مطالب فناوری

Instagrid آلمان که از نرم افزار برای شارژ باتری های قابل حمل استفاده می کند، 95 میلیون دلار جمع آوری کرد.

تامین انرژی یکی از مسائل مهمی است که بر چگونگی تکامل فناوری در طول زمان تأثیر می‌گذارد - چالشی که ممکن است با در نظر گرفتن باتری اشیایی مانند تلفن‌های همراه یا وسایل نقلیه الکتریکی به خانه نزدیک‌تر شود، اما قطعاً فقط به فناوری مصرف‌کننده محدود نمی‌شود. استارت‌آپی به نام Instagrid از نرم‌افزاری استفاده می‌کند تا وقتی صحبت از شارژرهای قابل حمل درجه یک سازمانی می‌شود، آن کوه را افزایش دهد. این شرکت توجه زیادی ...

تامین انرژی یکی از مسائل مهمی است که بر چگونگی تکامل فناوری در طول زمان تأثیر می‌گذارد - چالشی که ممکن است با در نظر گرفتن باتری اشیایی مانند تلفن‌های همراه یا وسایل نقلیه الکتریکی به خانه نزدیک‌تر شود، اما قطعاً فقط به فناوری مصرف‌کننده محدود نمی‌شود. استارت‌آپی به نام Instagrid از نرم‌افزاری استفاده می‌کند تا وقتی صحبت از شارژرهای قابل حمل درجه یک سازمانی می‌شود، آن کوه را افزایش دهد. این شرکت توجه زیادی را به خود جلب کرده است و تا به امروز 30000 دستگاه از محصول پرچمدار "One" خود را به فروش رسانده و سالانه 100 درصد رشد می کند، و امروز سری C با قیمت 95 میلیون دلار را برای تقویت استراتژی رشد خود اعلام کرده است.

در حال حاضر، یون لیتیوم بازی اصلی در شهر در مورد باتری های قابل شارژ باقی مانده است، و در حالی که مواد در حال تغییر و بهبود هستند، باتری لیتیوم یون، حتی با بهبود آن، دارای محدودیت های اساسی است. "در یون لیتیوم طی 10 سال گذشته، هزینه ها 90٪ کاهش یافته است و چگالی انرژی 300٪ افزایش یافته است و چگالی توان حتی 400٪ افزایش یافته است. آندریاس سدلمایر، بنیانگذار و یکی از مدیران عامل، در مصاحبه ای گفت: «اما تبدیل نیرو ادامه پیدا نکرده است. " پس برای ما واقعاً دنبال این بود که چرا خراب است و چگونه می توانیم آن را برطرف کنیم؟ در پایان، کاری که ما انجام دادیم این بود که یک مشکل سخت افزاری را برداشتیم و آن را به یک نرم افزار تبدیل کردیم.

او بيان کرد که این شرکت «تقریباً 500000 خط کد نرم‌افزاری» را برای بهبود خروج انرژی از باتری خود نوشته است که امروزه 20 کیلوگرم وزن دارد و اندازه آن فقط 42×21×42 سانتی‌متر است و می‌توان آن را در چند ساعت به طور کامل شارژ کرد و به برق معمولی متصل شد. سوکت

این بودجه توسط Teachers' Venture Growth (TVG) - بازوی سرمایه گذاری مرحله بعدی طرح بازنشستگی معلمان انتاریو - هدایت می شود. استراتژی سرمایه‌گذاری خصوصی 1GT مدیریت سرمایه‌گذاری مورگان استنلی (MSIM) به‌علاوه سرمایه‌گذاران قبلی Energy Impact Partners، SET Ventures، blueworld.group، Hightech Gründerfonds، و Pierre-Pascal Urbon (که ریاست هیئت مشاوره اینستاگرید را بر عهده دارد) نیز شرکت کردند.

اینستاگرید، مستقر در اشتوتگارت در قلب صنعتی آلمان، قبلاً از زمان تأسیس در سال 2018، تنها حدود 55 میلیون دلار جمع آوری کرده بود، و این راند ارزش استارتاپ را 400 میلیون دلار تا 500 میلیون دلار ارزیابی می کند.

Sedlmayr به همراه سباستین برنینگ شرکت را تأسیس کرد و رهبری آن را بر عهده داشت. هر دو دارای مدرک دکترا در علوم مواد هستند و روی فناوری باتری در Bosch کار می‌کردند و چالش‌ها را از سوی دیگر مشاهده می‌کردند: باتری‌هایی که دستگاه‌های مختلف را تغذیه می‌کنند، که توسط افراد در حال حرکت استفاده می‌شوند و به طور منظم نیاز به شارژ مجدد دارند.

او گفت: «اما من و سباستین در قلب کارآفرین هستیم، پس تصمیم گرفتیم که این زمان است که قدم برداریم و چیزی از ابتدا بسازیم تا به آن کمک کنیم.»

تمرکز اینستاگرید بر سناریوهای سازمانی - مشتریان صنعتی، ارائه دهندگان خدمات، خدمات پزشکی و اورژانس، و شرکت‌های رسانه‌ای از جمله مشتریان آن هستند - مستقیماً از آن رشد کرد. با کنار زدن رقابت مستقیم با کارفرمای سابق خود، در میان دیگران، (در حال حاضر) به نحوه مدیریت باتری ها در دستگاه ها نمی پردازد، بلکه به دنبال ژنراتورهایی است که برای شارژ ماشین های الکتریکی در زمانی که برق اصلی در دسترس نیست، استفاده می شود. Sedlmayr، در واقع، برای این داستان از لاس وگاس با من صحبت کرد، جایی که او در کنفرانسی برای صنعت بتن شرکت می کرد: این نشانه کاربر هدف شرکت است، اما همچنین منطقه ای است که شرکت اکنون در آن توسعه تجارت خود را متمرکز کرده است.

یکی از مشکلاتی که اینستاگرید در صدد رفع آن است، مشکل زیست محیطی است: ژنراتورهای موجود و قدیمی اول از همه گران، پر سر و صدا و برای محیط زیست مضر هستند و سازمان ها به دنبال جایگزین هایی برای کار خود هستند.

احتمالاً ده‌ها هزار نفر از آنها در حال حاضر در جهان استفاده می‌شوند - سرمایه‌گذار اصلی اینستاگرید در اینجا تعداد موتورهای قابل احتراق را در جهان، طیف کلی‌تر محصولات، 50 میلیون عنوان می‌کند - و اینها نیاز به جایگزینی دارند.

فقط یک مطالعه که بخش کمک‌های بشردوستانه را پوشش می‌دهد، نشان داد که احتمالاً 11000 ژنراتور با سوخت سوخت در سازمان‌های مختلف کمک‌رسانی استفاده می‌شود.

این گزارش خاطرنشان می کند: «تخمین محافظه کارانه اولیه ما این است که آژانس های بشردوستانه بیش از 100 میلیون دلار در سال برای سوخت هزینه می کنند و تقریباً 200000 تن CO2 منتشر می کنند. (همچنین اتفاقاً جایگزین دیگری برای آنچه اینستاگرید ساخته است پیشنهاد می شود: سیستم های خورشیدی که نشان دهنده جایگزین دیگری است که امروزه وجود دارد و اینستاگرید نیز می تواند به طور بالقوه از آن استفاده کند.)

مشکل دیگری که اینستاگرید به دنبال حل آن است، کنترل پذیری است: به عنوان ماشین های "گنگ" که شما به سادگی پر و اجرا می کنید، مدیریت و کنترل این ژنراتورها دشوار است. عنصر نرم‌افزاری سیستم Instagrid اساساً به یک سازمان اجازه می‌دهد تا باتری‌های خود را مانند یک ناوگان راه دور مدیریت کند: می‌توانید بفهمید که کجا باید از برق استفاده شود، کجا می‌توان آن را خاموش کرد، چه مقدار نیرو باقی مانده است و موارد دیگر.

این جنبه کلیدی چیزی است که TVG را که اساساً یک سرمایه گذار فناوری است، به شرکت جذب کرد.

آوید لاری زاده-دوگان، MD اروپایی به TechCrunch گفت: "ما به سمت استفاده جدید اینستاگرید از نرم افزار برای استخراج عملکرد بالاتر از سلول های باتری جذب شدیم و پس از بحث در مورد فناوری این شرکت با سایر بخش های مجموعه OTPP بسیار هیجان زده شدیم." از طریق سرمایه‌گذاری‌های خود در املاک و زیرساخت‌ها، ما توانستیم متوجه باشیم که هزاران ژنراتور در این زمینه مستقر شده‌اند و اینها علاوه بر انتشار کربن مرتبط، دارای معایب عمده‌ای از نظر هزینه، سلامت و ایمنی و محیط کار هستند. اما تا به حال یک راه حل قابل اجرا برای باتری قابل حمل برای استفاده حرفه ای وجود نداشت. بسته‌های باتری قابل حمل موجود، کاربران مصرف‌کننده را هدف قرار می‌دهند و فاقد حداکثر کارایی انرژی برای کاربردهای حرفه‌ای هستند. اینستاگرید این مشکل را از طریق نرم‌افزارهای الکترونیکی برق اختصاصی حل می‌کند که اوج قدرت بی‌رقیب را استخراج می‌کند و به محصولات اینستاگرید اجازه می‌دهد تا هر چیزی را با دوشاخه تغذیه کنند.

تمرکز بر نرم‌افزار و دسترسی مبتنی بر ابر از برخی موارد مانند آینده چگونگی توسعه و بهبود باتری‌ها است. (برای مثال، تحقیقات در دانشگاهی در بریتانیا راهی برای کمک به درک بهتر سلامت باتری ها در دستگاه های قابل حمل، راه غیر مستقیم دیگری برای بهبود کارایی آنها پیدا کرده است. )

این همچنین به طور بالقوه راه را برای هک مخرب باز می کند، اما Sedlmayr بيان کرد که بر امنیت قوی در اطراف سیستم خود تمرکز دارد و تا به امروز هیچ تلاشی برای نقض وجود نداشته است. با این حال، این تهدید می تواند با رشد آن افزایش یابد.

لاری زاده-دوگان بيان کرد که زمینه های فرصت برای این شرکت شامل لوازم جانبی بیشتر برای تقویت نظارت در ابر، از جمله ردیابی و تجزیه و تحلیل بیشتر انتشار گازهای گلخانه ای و مصرف انرژی است. بهبود الگوریتم‌های مدیریت انرژی استارت‌آپ، برای تمرکز بر «برق سه فاز و منبع تغذیه بدون وقفه در صورت نیاز در موارد استفاده تخصصی»؛ و سخت افزار بیشتر

این منطقه‌ای است که امروزه حول محور یون لیتیوم متمرکز شده است، اگرچه Sedlmayr این شرکت را به عنوان "آگنوستیک مادی" توصیف می‌کند و مایل به کار با انواع دیگر طرح‌های باتری در طول زمان و با ظهور آنها است.

خبرکاو