Inside The Ark’s SyFy: خالق Dean Devlin در سریال بقای جدید علمی تخیلی خود (اختصاصی)

مجموعه علمی تخیلی جدید بقا "The Ark" این ماه در کانال SyFy راه اندازی شد و آخرین ماجراجویی فضایی را از اعتماد مغز موفق دین دولین و جاناتان گلاسنر برای ما به ارمغان می آورد.
اگر این نامها آشنا به نظر میرسند به این دلیل است که این زوج پرکار بخش مهمی از تجدید حیات ژانر علمی تخیلی در سه دهه گذشته بوده است. دولین در سال 1994 فیلمنامه "Stargate" و همچنین "روز استقلال"، "گودزیلا" و "Geostorm" را نوشت که کارگردانی آن را بر عهده داشت. گلسنر به اقتباس از "Stargate" در برنامه تلویزیونی "Stargate SG-1" کمک کرد و "The Outer Limits" را از سال 1995 تا 1998 برای مخاطبان جدید احیا کرد.
بر اساس مجموعههای فضایی خوشبینانه و سبک قدیمی مانند «فاراسکیپ» و «آندرومدا»، «آرک» مأموریت آرک وان را دنبال میکند، یک سفینه فضایی مستعمرهای در 100 سال آینده که در مسیر رسیدن به یک ناهنجاری ناتوانکننده دچار میشود. یک سیاره طلایی که در آن نژاد بشر ممکن است بعد از اینکه زمین به نحوی برای ادامه حیات نامناسب اعلام شد، شکوفا شود.
این فاجعه در اواسط پرواز صدها کشته برجای می گذارد و خدمه بازمانده باید برای مرتب کردن ساختار رهبری، ملودرام شخصی، تعمیرات صنایع دستی عظیم خود و رو به کاهش منابع پشتیبانی زندگی، اگر بخواهند یک سال دیگر در اعماق فضا دوام بیاورند قبل از رسیدن، متحد شوند. روی هدف
کریستی برک، ریس ریچی، ریچارد فلیشمن، استیسی میشل رید، رایان آدامز، پاول جرینیک، شالینی پیریس، کریستینا ولف و تیانا آپچوا در فیلم The Ark به ایفای نقش می پردازند. میتوانید بهترین برنامههای تلویزیونی آینده را در راهنمای ما مشاهده کنید.
که در لانگهام، هانتینگتون در 15 ژانویه 2023 در پاسادنا، کالیفرنیا برگزار شد، روی صحنه صحبت می کند." class="expandable lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/space/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vLTvsiEH8VCCqXJApsyVrT-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vLTvsiEH8VCCqXJApsyVrT-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vLTvsiEH8VCCqXJApsyVrT-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vLTvsiEH8VCCqXJApsyVrT-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vLTvsiEH8VCCqXJApsyVrT-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vLTvsiEH8VCCqXJApsyVrT-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vLTvsiEH8VCCqXJApsyVrT.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vLTvsiEH8VCCqXJApsyVrT.jpg">
Space.com در مورد ساخت «تابک» با گلاسنر و تزریق امید به روایت آن، فیلمبرداری این محصول پیچیده در صربستان، همکاری با بازیگران بینالمللی و اینکه چرا طرفداران باید به مجموعههای خود چسبیده باشند با پیشرفت «تابک» صحبت کرد. اودیسه 12 قسمتی دلخراش آن.
Space.com: زمانی که به عنوان نویسنده و کارگردان قرارداد امضا کردید، چه عناصری برای ارائه در این پروژه مهمتر بودند؟
دین دولین : امروزه داستان های علمی تخیلی زیادی وجود دارد و به نظر می رسد این روند بسیار تاریک، بسیار تند، و بسیار پایه ای است. و من فکر میکنم که این میتواند تلویزیون قانعکنندهای ایجاد کند، اما من فقط احساس میکنم که بسیاری از آنها وجود دارد. من با این نگاه به این موضوع برخورد کردم که اگر برای اجرای برنامه تلویزیونی سفینه فضایی خود عکس بگیرم، چگونه خواهد بود؟ به نوعی این یک بازگشت به چیزهایی است که من عاشق آنها شدم، و نه فقط چیزهای بدیهی مانند "پیشتازان فضا"، بلکه چیزهایی مانند "دویدن خاموش" و "مرد امگا". من با جاناتان گلاسنر در نمایشی به نام «پست پاسگاه» کار کردهام و او نیز مانند من ریشه در «دروازه ستارهای» دارد. او همچنین میخواست درباره شخصیتها باشد و از انجام یک نمایش مبارزهای لیزری یا یک برنامه بیگانه هفته اجتناب کند. بیایید تمام جنبه های این ژانر را برداریم، روی آن بسازیم، سپس بیایید آن را به جایی ببریم که انتظار ندارید برود.
که فضانوردان را در کشتی حمل می کند" class="expandable lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/space/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/JM98oEv8w4zDRPuybMKYvU-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/JM98oEv8w4zDRPuybMKYvU-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/JM98oEv8w4zDRPuybMKYvU-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/JM98oEv8w4zDRPuybMKYvU-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/JM98oEv8w4zDRPuybMKYvU-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/JM98oEv8w4zDRPuybMKYvU-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/JM98oEv8w4zDRPuybMKYvU.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/JM98oEv8w4zDRPuybMKYvU.jpg">
Space.com: آیا میتوانید در مورد طراحی تولید نرم و صاف «آرک» و سفینه فضایی مستعمرهاش صحبت کنید؟
ما گفتگوهای زیادی در این باره داشتیم، به خصوص با طراحمان، رندال گراس، که «کتابداران» و «اهرم» را برای من ساخت. کشتی شخصیتی در نمایش است و از آنجایی که این سریال درباره افراد در یک فضای محدود است، باید به این فکر کنیم که زندگی دائمی در آن فضا برای مخاطب ما چگونه خواهد بود. از یک طرف میخواستیم بخشی از آن نیمه کلاستروفوبیک باشد، اما نمیخواستیم نمایش به «داس بوت» تبدیل شود. پس ما به فضاهای بزرگتری مانند عرشه مشاهده نیاز داشتیم که با این پنجره غول پیکر دو طبقه ارتفاع دارد. ما منطقهای میخواستیم که زندگی ارگانیک داشته باشد و مبتنی بر طبیعت باشد، و با این حال رودههای کشتی و موتورخانه وجود دارد. ما سعی کردیم به اندازه کافی تنوع مکان هایی داشته باشیم که در جایی گیر نکرده باشید.
Space.com: برخی از چالشها و پاداشهای تولید فیلمبرداری «تابوت» چه بود؟
خب، ما نمایش را در بلگراد، صربستان فیلمبرداری می کنیم. من و جاناتان «پست پاسگاه» را در آنجا کار کرده بودیم و عاشق استعدادهای آنجا شدیم. خدمه تماشایی هستند. آنها افراد بسیار با استعدادی هم در جلو و هم پشت دوربین دارند. از آنجایی که ما آنجا بودیم توانستیم این فیلم را از کشورهای مختلف در سراسر اروپا پخش کنیم. پس ما یک بازیگر بینالمللی واقعی داشتیم که احتمالاً نمیتوانستید آن را در ایالات متحده انجام دهید.
به عنوان یک مزیت جانبی، همه این بازیگران از کانادا، بریتانیا، آلمان و اسپانیا خانواده، دوستان و عوامل خود را ترک کردند تا به صربستان بیایند، جایی که به نوعی با یکدیگر گیر کرده بودند. زمانی که آنها فیلمبرداری نمی کردند، آنها برای شام با یکدیگر بیرون می رفتند و در آخر هفته ها در مکان های یکدیگر قرار می گرفتند. پس این روابط ایجاد شد که بی شباهت به آنچه در دوربین در حال توسعه است.
داستان های مرتبط:
Space.com: با هیجان واقعی که حول صنعت شکوفه فضایی و ماموریت آتی ماه آرتمیس ناسا می چرخد، این عامل چگونه در جهان سازی شما نقش داشته است؟
نسخه ای از آینده ای که نمایش نشان می دهد، شاخه ای از این روند میلیاردرهایی است که می خواهند فضا را کنترل کنند. ما در حال حاضر میلیاردرهای زیادی داریم که سفینه های فضایی می سازند و من نمی بینم که این روند کمتر شود. در آینده ما یک میلیاردر خیالی به نام تراست داریم که برنامه Ark را طراحی و ساخته است و این ترکیبی از خصوصی سازی فضا با یک دولت جهانی است که تلاش می کند استعمار کند، شهروندانی که به کشتی دعوت شده اند و یک ارتش خصوصی که به هیچ کس پاسخ نمی دهد. این دیدگاه ما از این است که اکتشافات فضایی ممکن پس از چندین نسل از میلیاردرهای صاحب شرکت های فضایی چگونه به نظر می رسد.
Space.com: چگونه قوس داستانی درخشان تر و خوش بینانه تر "The Ark" به عنوان نمایشی که همچنان بینندگان را جذب می کند، به تکامل خود ادامه می دهد؟
نوع داستان های علمی تخیلی که من در آن بزرگ شدم، همه این پیام امیدوارکننده را در مورد روح انسان داشت. و اغلب آنها در مورد مسائل بسیار واقعی صحبت می کردند که در روز جاری اتفاق می افتد، اما آن را از حالت خاص و بیشتر به مفهومی خارج می کردند. «پیشتازان فضا» واقعاً درباره جنگ ویتنام و روابط نژادی بود، اما آنها هرگز مستقیماً این را نگفتند. من متوجه می شوم که داستان های علمی تخیلی می توانند در مورد وضعیت انسان صحبت کنند، و به همین دلیل، من فقط یک خوش بین هستم.
«تابوت» نمایشی درباره گروهی از مردم است که همگی میخواهند زنده بمانند، اما از نظر فلسفی ایدههای متفاوتی درباره چگونگی انجام این کار دارند. و این اختلافات یا آنها را نابود می کند یا راهی برای جمع شدن پیدا می کند. جایی که مردم شگفت زده خواهند شد این است که شخصیت ها چگونه رشد می کنند و به کجا می روند. در آنجا بمانید و به آن ضربه بزنید!
Space.com: چه چیزی شما را به عنوان یک خالق و داستان نویس پس از 30 سال فعالیت در صنعت هیجان زده نگه می دارد؟
من دو بچه دارم و آنها کم کم از سنی می گذرند که می توانم داستان خواب را انجام دهم. اما این بخش مورد علاقه من از پدر بودن بود. زمانی که من جوان بودم، پدرم تهیه کننده سینما بود و همیشه به این موازی می بيان کرد که سینما و تلویزیون داستان های قبل از خواب هستند. برخی شدیدتر، برخی عجیب تر، اما همه اینها برای این است که ما را به زندگی یا موقعیت دیگری ببرد. از گفتن داستانها چه در تئاتر، چه در تلویزیون یا اینترنت، بسیار لذت میبرم. این یک شکل هنری دوست داشتنی است.
اپیزودهای جدید SyFy's "The Ark" را در روزهای چهارشنبه در ساعت 10 شب به وقت شرقی کاوش کنید و روز بعد در سرویس پخش طاووس پخش کنید (در برگه جدید باز می شود) .
ارسال نظر