متن خبر

India’s InsuranceDekho علیرغم رکود بازار 150 میلیون دلار افزایش می دهد

India’s InsuranceDekho علیرغم رکود بازار 150 میلیون دلار افزایش می دهد

اخبارIndia’s InsuranceDekho علیرغم رکود بازار 150 میلیون دلار افزایش می دهد
شناسهٔ خبر: 266257 -




خبرکاو:

پلتفرم بیمه هند InsuranceDekho 150 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A جمع آوری کرده است زیرا این شرکت بیش از یک دهه به فرصت های ادغام و اکتساب چشم دوخته است در زمانی که رکود بازار اکثر استارت آپ ها را در کشور آسیای جنوبی فرا گرفته است.

آنها گفتند که Goldman Sachs Asset Management و TVS Capital دور سرمایه گذاری سری A این استارتاپ 13 ساله را رهبری کردند. این دور شامل مقداری بدهی - حدود 40 میلیون دلار است - اما مدیران آن گفتند که بیش از نیمی از افزایش در برابر سهام است.

به گفته یکی از افراد آشنا، بودجه سری A استارت‌آپ مستقر در گوروگرام را که در گروه بازار خودرو گروه یونیکورن CarDekho انکوبه شده بود، بین 475 تا 500 میلیون دلار ارزیابی می‌کند. در مصاحبه ای با TechCrunch، مدیران InsuranceDekho از اظهار نظر در مورد ارزش گذاری استارتاپ خودداری کردند، اما گفتند که آنها در باشگاه "soonicorn" هستند. Investcorp، Avataar Ventures و LeapFrog Investments نیز در این دور شرکت کردند.

InsuranceDekho با اکثر ارائه دهندگان بیمه در کشور کار می کند و با نزدیک به چهار دوجین شرکت ادغام مستقیم دارد که از طریق آنها نزدیک به 400 محصول بیمه را ارائه می دهد. پوشش خودرو در حال حاضر محبوب‌ترین محصول بیمه‌ای است که این استارت‌آپ به فروش می‌رساند، زیرا در حال توسعه در مقوله‌های سلامت و زندگی و همچنین خدمت به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ است.

ضریب نفوذ فعلی بیمه هند کمتر از 5 درصد تولید ناخالص داخلی است، در مقایسه با 12 درصد در ایالات متحده، طبق گزارش بانک جهانی، یک هندی متوسط ​​در سال حدود 2100 دلار درآمد دارد. آژانس رتبه‌بندی ICRA تخمین زده است که از بین هندی‌هایی که یک محصول بیمه خریداری کرده‌اند، در سال 2017 کمتر از 50 دلار برای آن هزینه کرده‌اند.

Ankit Agrawal، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر اجرایی InsuranceDekho، بيان کرد که این استارت‌آپ در حدود 98 درصد از کدهای پستی کشور حضور داشته است و به آن فرصتی می‌دهد تا با بلوغ بازار به عمق بیشتری برود. حتی از آنجایی که InsuranceDekho در شهرهای شهری هند نام آشنا نیست، آگراوال بيان کرد که این استارتاپ بیش از 80 درصد از پوشش خود را در شهرهای کوچکتر هند می فروشد. او بيان کرد که تا پایان سال مالی 23، InsuranceDekho قصد دارد کل حق بیمه به ارزش بیش از 240 میلیون دلار را پرداخت کند.

زمانی که صحبت از نفوذ بیمه در کشور به میان می آید، باید از مناطق شهری فراتر برویم. برای تحقق هدف خود برای دموکراتیک کردن بیمه برای عموم مردم، ما در حال گسترش دامنه فعالیت خود هستیم و به راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری و مشاوران توانمند خود ادامه خواهیم داد تا بتوانند تا پایان سال به هر روستا و منطقه هند خدمت کنند. آگراوال گفت.

InsuranceDekho در حال حاضر برای آموزش بازار و فروش پوشش های بیمه به بیش از 80000 کارگر گیگ اکونومی، به نام «نماینده» متکی است. آگراوال دفاع کرد که هند بزرگتر در حال حاضر آماده دانلود یک برنامه و خرید یک محصول بیمه نیست. او بيان کرد که آنها نیاز به آگاهی از مزایای آن و کسی دارند که بتوانند از او سوال بپرسند. این استارتاپ قصد دارد تا پایان سال نیروی کار نمایندگان را که کارمندان آن نیستند، بیش از دو برابر کند.

تعداد زیادی شرکت از جمله Digit که به دنبال عرضه عمومی است، شرکت فهرست شده PolicyBazaar، و Acko تحت حمایت آمازون، که در مراحل پیشرفته مذاکرات برای جمع آوری یک دور است، و همچنین Paytm و PhonePe محصولات بیمه را در هند می فروشند. آگراوال استدلال کرد که ورود غول های فین تک به این دسته، نشان دهنده اندازه و فرصت بازار است.

پراوین سریدهران، شریک TVS Capital، در بیانیه ای گفت: کلید افزایش پذیرش محصولات بیمه در هند دسترسی به طبقه متوسط ​​و متوسط ​​درآمد پایین است.

InsuranceDekho، با مدل نمایندگی و DNA دیجیتال خود، مکانیسم قدرتمندی برای گسترش این نفوذ ارائه می دهد. ما در مدل InsuranceDekho متقاعد شده ایم. البته، ما همیشه از بنیان‌گذارانی حمایت می‌کنیم که می‌توانند آلفا را به نمایش بگذارند و تحت تأثیر Ankit و تیم قرار گرفته‌اند که بر اساس توانایی اجرایی، برتری عملیاتی، و مهارت‌های برتر فناوری خود هستند. ما خوشحالیم که در سفر آنها برای امکان دسترسی به محصولات بیمه به 600000 روستای هند شریک هستیم."

Agrawal از InsuranceDekho بيان کرد که InsuranceDekho همچنین قصد دارد سرمایه های تازه را برای به دست آوردن شرکت های کوچکتر که می توانند توانایی های آن را افزایش دهند یا مزیت جغرافیایی وسیع تری به آن بدهند، مستقر کند.

تامین مالی این استارت آپ در زمانی انجام می شود که بسیاری از شرکت های دیگر در کشور در تلاش هستند تا تامین مالی جدید را جمع آوری کنند، زیرا سرمایه گذاران با احتیاط نسبت به شرایط بازار رشد می کنند.

خبرکاو

منبع

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است