بازار پوشیدنی های هوشمند هند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته ۸۰.۹ درصد افزایش فروش داشته است.
بر اساس گزارش IDC، بیش از ۲۵ میلیون دستگاه پوشیدنی در ماه های ژانویه تا مارس در هند ارسال شده است - یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با سال گذشته، اما به لطف Q422 یکپارچه، نسبت به سه ماهه دیگر یکنواخت است.
ساعتهای هوشمند افزایشی نزدیک به ۱۸۰ درصد در محمولهها داشتند که ساعتهای هوشمند پایه ۹۸ درصد از کل بخش را به خود اختصاص دادند. همچنین در مقایسه با سال گذشته ۴۸.۵% رشد داشته است و هدفون TWS تقریباً ۶۴% را اشغال کرده است.

تنها مچ بند پوشیدنی هوشمند با کاهش تقریباً ۸۷ درصدی در محموله ها - از ۲۵۹ میلیون به تنها ۳۴ میلیون دستگاه کاهش یافته است.
بر اساس اعداد IDC، boAt با ۲۵.۶% بیشترین سهم را پس از بیش از دو برابر شدن محموله ها در سال به خود اختصاص داد. بولت با ۱۲.۴ درصد از بازار پوشیدنی ها در رتبه دوم قرار دارد، نویز با ۱۱.۹ درصد، Boult Audio با ۹.۳ درصد و Oppo (از جمله OnePlus) با تنها ۴.۷ درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.
منبع