HubSpot، یکی از بهترین ارائه دهندگان نرم افزار CRM ، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خود را با مجموعه ای از ابزارهای هوش مصنوعی به نام Breeze تقویت کرده است. این شرکت Breeze را در کل پلتفرم HubSpot تعبیه کرد و نشان داد که چگونه آپشن های جدید که در حال حاضر در نسخه بتا هستند، میتوانند بهرهوری و کارایی را در طول کنفرانس Inbound و رویداد Spotlight پاییز 2024 افزایش دهند.
از آنجایی که طبق تحقیقات HubSpot، 90 درصد از مدیران از هوش مصنوعی در سیستم های خود استفاده می کنند، فرصت های زیادی برای Breeze و ابزارهای آن برای ایجاد تغییر وجود دارد. Breeze به طور خاص برای گسترش تواناییهای تیمهای بازاریابی، فروش و خدمات مشتری با هوش مصنوعی طراحی شده است، علیرغم نگرانی در میان برخی در آن فضاها که هوش مصنوعی را بیشتر یک اختلال میدانند تا یک پیشرفت. HubSpot برای پر کردن این شکاف شور و شوق، Breeze را به عنوان راهحل هوش مصنوعی آسان و سریع معرفی میکند که نیازی به بازنگری کلی کار موجود ندارد، بلکه با دادههای مشتری برای ارائه پاسخهای عملی ادغام میشود.
Breeze شامل چندین ویژگی هوش مصنوعی است که قرار است CRM و تیم هایی را که از آنها استفاده می کنند، تقویت کنند. چت ربات Breeze Copilot از هوش مصنوعی در ارتباط با داده های یک شرکت و CRM هوشمند HubSpot برای کمک به همه چیز از خلاصه و تجزیه و تحلیل تعاملات خدمات مشتری گرفته تا تحقیق در شرکت های رقیب و حتی طراحی محتوا برای تبلیغات و کمپین های بازاریابی استفاده می کند.
معرفی بیش از 80 ویژگی هوش مصنوعی در پلتفرم HubSpot نشان دهنده تعهد این شرکت به تعبیه عمیق هوش مصنوعی در خدمات خود است. این حرکت نشاندهنده تقاضای رو به رشد برای راهحلهای هوش مصنوعی یکپارچه است که نه تنها وظایف را آسانتر میکند، بلکه به کسبوکارها کمک میکند به نتایج سریعتر و تاثیرگذارتر دست یابند.
عوامل بریزی
Breeze Agents کارشناسانی هستند که با هوش مصنوعی طراحی شده اند تا به کاربران کمک کنند گردش کار را خودکار کنند. 4 نوع موجود وجود دارد که می توانند اجرای استراتژی ها و استقرار محتوا را خودکار کنند. محتوا، رسانههای اجتماعی، جستجوگرها و عوامل مشتری قرار است جنبههای خستهکنندهتر یک پروژه یا تیمهای مکمل را مدیریت کنند تا بتوانند روی تصویر بزرگتر تمرکز کنند.
به عنوان مثال، عامل محتوا متن وبسایت، وبلاگها، مطالعات موردی و حتی پادکستهایی را مینویسد که با صدای برند مطابقت دارد. در عین حال، عامل رسانه های اجتماعی با تجزیه و تحلیل خروجی و اهداف فعلی یک شرکت برای تعامل با مخاطبان مورد نظر، همین کار را برای پست های رسانه های اجتماعی انجام می دهد. با استفاده از این عوامل هوش مصنوعی، بازاریابان میتوانند یک برند قوی را بدون گرفتار شدن در کار دستی نوشتن و زمانبندی پستها حفظ کنند. توانایی تولید محتوایی که مطابق با صدای برند یک شرکت باشد، بسیار مهم است، به خصوص که کسب و کارها به دنبال ایجاد روابط شخصی تر با مشتریان خود هستند.
دیگر اخبار
خط پیکسل 9 گوگل به طور پیش فرض گزینه های اندازه بیشتر، دوربین های بهتر و Gemini را ارائه می دهد
برای تیم های فروش، نماینده جستجوگر تحقیقات را انجام می دهد و دسترسی به مشتریان احتمالی را شخصی می کند. این نماینده حتی میتواند زمانبندی پیامهای خود را برای رسیدن به بهترین زمان ممکن در زمانی که او بیشترین پذیرش را دارد، انجام دهد. در همین حال، مشتریان فعلی میتوانند در هر زمان با یک شرکت ارتباط برقرار کنند و با عامل مشتری هوش مصنوعی روبرو شوند، که با استفاده از پایگاه دانش و وبسایت شرکت برای پاسخ سریع به اکثر سؤالات استاندارد، کمک میکند و مشتری را تنها در صورت لزوم به یک نماینده انسانی منتقل میکند.
با فرض عملکرد این ابزارها در سطح ادعاهای HubSpot، این و آپشن های مشابه که توسط رقبا ایجاد شدهاند، احتمالاً به طور گسترده در میان CRMها مورد استفاده قرار میگیرند و استاندارد میشوند.
ارسال نظر