متن خبر

«Hot Ones» می‌تواند کمی گرما را به مجموعه زنده نتفلیکس اضافه کند

«Hot Ones» می‌تواند کمی گرما را به مجموعه زنده نتفلیکس اضافه کند

شناسهٔ خبر: 750520 -




نتفلیکس هرگز فرمول تاک شو را به طور کامل شکست نداده است، اما شاید بتواند یک موفقیت موجود را از YouTube قرض بگیرد.

به گفته بلومبرگ، پخش کننده در حال مذاکره با BuzzFeed برای ایجاد قسمت های زنده از برنامه گفتگوی محبوب YouTube "Hot Ones" است. نتفلیکس و BuzzFeed بلافاصله به درخواست TechCrunch برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

این برنامه در سال 2015 شروع به کار کرد و قالب - با میزبانی شان ایوانز که با مهمانان مشهور مصاحبه می کند در حالی که آنها برای خوردن بال مرغ تند به طور فزاینده تلاش می کنند - به طرز شگفت انگیزی دوام داشته است، با قسمت های جدید که گاهی اوقات ده ها میلیون بیننده را در یوتیوب جذب می کند. (طبق گزارش ها، ایوانز میزبان قسمت های زنده نتفلیکس نیز خواهد بود.)

از آنجایی که برنامه‌های گفتگوی سنتی اواخر شب با کاهش رتبه‌بندی و کاهش بودجه دست و پنجه نرم می‌کنند، «Hot Ones» به یک ایستگاه ثابت در مدار تبلیغاتی ستاره‌های پاپ و بازیگران هالیوود تبدیل می‌شود. BuzzFeed که "Hot Ones" را از طریق خرید Complex انتخاب کرد، ظاهراً تلاش کرده و موفق به فروش این نمایش شده است زیرا در پایان سال با مهلت بازپرداخت بدهی مواجه است.

در همین حال، نت‌فلیکس، به‌عنوان مثال با دو فصل از برنامه‌ای که توسط چلسی هندلر میزبانی می‌شد، برنامه‌های صحبت را به صورت مداوم و خاموش آزمایش کرده است. مسلماً بزرگ‌ترین دستاورد آن تاکنون، «جان مولانی ارائه می‌کند: همه در لس‌آنجلس هستند» بوده است - که کاملاً لذت‌بخش بود، اما ظاهراً به‌عنوان یک آزمایش کوتاه‌مدت و غیرعادی طراحی شده بود. هنوز مشخص نیست که آیا فصل دوم وجود خواهد داشت یا خیر.

چرا «Hot Ones» از پیش ضبط شده معمولی را به یک نمایش زنده تبدیل کنیم؟ خوب، وعده ذوب شدن یک سلبریتی بدون محافظت از ویرایش می تواند این برنامه های ویژه را از برنامه های معمولی متمایز کند. بعلاوه، نتفلیکس در حال آزمایش محتوای زنده است، از استندآپ های ویژه گرفته تا دیدار مجدد تلویزیون های واقعیت و WWE "Raw".

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است