متن خبر

Hedosophia راه اندازی دور اولیه 7 میلیون دلاری را در زنجیره تامین خرده فروشی استارتاپ هوش مصنوعی Ameba می کند

Hedosophia راه اندازی دور اولیه 7 میلیون دلاری را در زنجیره تامین خرده فروشی استارتاپ هوش مصنوعی Ameba می کند

شناسهٔ خبر: 772117 -




خرده فروشان سنتی یک مشکل مبرم دارند. افرادی سریع مانند شین و تمو ناهار خود را با استفاده از زنجیره های تامین هدفمند و سرتاسری می خورند. در همین حال، خرده‌فروشان فعلی هنوز در پلتفرم‌های قدیمی گیر کرده‌اند، با تعداد بی‌شماری از مجموعه‌های داده دستکاری می‌کنند، و در تلاش برای پاسخگویی به یک بازار سریع مجازات هستند.

یک استارت آپ مستقر در لندن فکر می کند راه حلی برای این مشکل دارد. آمیبا ادعا می‌کند که می‌تواند داده‌های بدون ساختار را در سیستم‌های زنجیره تامین خرده‌فروش‌ها جمع‌آوری کند، برخی از هوش مصنوعی مولد را پاشیده و همه چیز را کارآمدتر کند.

این استارت‌آپ در حال حاضر یک دور اولیه 7.1 میلیون دلاری به رهبری شرکت VC مستقر در لندن، Hedosophia، جمع‌آوری کرده است که به ندرت نشان می‌دهد که در کدام شرکت‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند. TechCrunch برای اظهارنظر بیشتر با این شرکت تماس گرفت، اما قبلاً پاسخی دریافت ن کرد. انتشار.

پلتفرم Ameba از هوش مصنوعی مولد در بالای نرم‌افزار زنجیره تامین موجود استفاده می‌کند تا به خرده‌فروشان بینشی در مورد زنجیره‌های تامین جهانی خود بدهد و داده‌ها را از طیف گسترده‌ای از منابع استخراج کند تا اختلالات را پیش‌بینی کند و به تنگناها واکنش نشان دهد. این شرکت ادعا می کند که می تواند ورودی داده دستی را تا 30٪ کاهش دهد.

سدریک هافمن، بنیانگذار آمیبا، به TechCrunch گفت: «در زنجیره های تأمین، به ویژه در فضای مصرف کننده مد، بسیاری از داده های بسیار مهم در حال حاضر جمع آوری نمی شوند. "بسیاری از اوقات، چیزهایی که در مغازه ها هستند با هزینه اشتباه فروخته می شوند یا موجود نیستند یا هر چیز دیگری."

او بيان کرد که آمیبا این نقاط داده بدون ساختار را که سیستم‌های هزینه نمی‌گیرند، جمع‌آوری می‌کند: «ما آن اطلاعات را از سیلوهای اطلاعاتی منتشر می‌کنیم، آنها را به یک منبع مرکزی می‌آوریم و بینش‌هایی را که از آنها ایجاد می‌شود به طرف‌های مربوطه در سازمان شما نشان می‌دهیم».

کریگ ماسی، یکی از بنیانگذاران، بيان کرد که هوش مصنوعی زیربنایی آنها طیف وسیعی از مدل‌های اساسی، از جمله هوش مصنوعی باز را ترکیب می‌کند: «بسته به وظیفه‌ای که در دست داریم و آنچه در معیارهای ما برای آن کار بهترین عملکرد را دارد، تغییر می‌کند. عامل ثابت زیربنایی در استفاده از هوش مصنوعی ما عوامل چند مرحله‌ای ما هستند – آنها می‌توانند اقداماتی انجام دهند، هستی‌شناسی و ارتباطات آن را تحلیل کنند، ایمیل‌های تامین‌کننده، واتس‌اپ‌ها و پیوست‌ها را بخوانند.

تاکنون، شرکت بریتانیایی سخت‌افزار داخلی و روشنایی پلانک از آمیبا برای تولید 140 هشدار استفاده کرده است که تأخیرهای مهم تولید و تحویل را که قبلاً نادیده گرفته می‌شد، برجسته می‌ کرد.

قبل از Ameba، هافمن مدیر سابق زنجیره تامین و یکی از بنیانگذاران شرکت تجارت الکترونیک VALOREO بود، در حالی که Massie یک مهندس سابق Palantir است.

همچنین در دور تأمین مالی، Visionaries Club، که پیش از این دور مقدماتی Ameba را رهبری می کرد، و Anamcara Capital شرکت کردند.

ایزابلا یاماموتو، مدیر کلوپ Visionaries، در بیانیه‌ای گفت: «پس از صحبت با بسیاری از صاحبان زنجیره تأمین، متقاعد شدیم که سدریک و کریگ تجربه ایجاد یک کسب‌وکار مخرب با استفاده از هوش مصنوعی برای از بین بردن پراکندگی در زنجیره‌های تأمین و باز کردن مزیت رقابتی را داشتند. برندها.”

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است