متن خبر

HD 5.6 میلیون دلار برای ساخت یک هوش مصنوعی Sierra برای مراقبت های بهداشتی در جنوب شرقی آسیا جمع آوری می کند

HD 5.6 میلیون دلار برای ساخت یک هوش مصنوعی Sierra برای مراقبت های بهداشتی در جنوب شرقی آسیا جمع آوری می کند

شناسهٔ خبر: 461813 -




چت بات ها راه درازی را پیموده اند. برای سال‌ها، آنها محدود به پاسخ دادن با پاسخ‌های از پیش تعیین‌شده بودند که از یک ساختار منطقی ساده پیروی می‌کردند. اما مشتریان ممکن است مشکلات پیچیده ای داشته باشند، و هیچ نمودار درختی از پاسخ های ممکن نمی تواند شاخه های کافی برای توضیح تمام موارد لبه ای که به وجود می آیند داشته باشد. خوشبختانه، ظهور مدل‌های زبان بزرگ بالاخره چت‌بات‌ها را مفید کرده است. استارت‌آپ‌ها که با کوه‌هایی از داده‌ها مسلح شده‌اند، اکنون از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد ربات‌های چت سفارشی برای انواع کسب‌وکارها و موارد استفاده استفاده می‌کنند، به‌ویژه آن‌هایی که مردم می‌خواهند از آنچه می‌خرند مطمئن شوند.

HD تایلند در حال ساخت ربات های چت با هدف یکی از این صنایع است: مراقبت های بهداشتی. این شرکت به عنوان بازاری برای خدمات مراقبت های بهداشتی و جراحی شخص ثالث شروع به کار کرد و یک مورد قوی برای توسعه هوش مصنوعی محاوره ای برای سفر مشتری مراقبت های بهداشتی می بیند.

«محصولاتی که ما می فروشیم چیزهای معمولی نیستند که در آمازون می خرید. آنها خدمات بیمارستانی هستند، پس مردم به همان روشی که به صورت آفلاین خرید می کنند، خرید می کنند.

با وجود اینکه هر محصول دارای توضیحاتی در بازار HD است، هو او میگوید که مردم همچنان ترجیح می‌دهند اول بپرسند. 90 درصد از پیام های چت افرادی هستند که در مورد اطلاعات محصول می پرسند. فرآیند تجارت چت [مشابه] تجربه آفلاین است.

برای پیشبرد جاه‌طلبی‌های هوش مصنوعی، HD اخیراً یک دور سری A 5.6 میلیون دلاری به رهبری SBI Ven Capital، یکی از شرکت‌های تابعه غول مالی ژاپنی SBI Group، از طریق صندوق مشترک خود با Kyobo Securities از کره جنوبی و NTU سنگاپور NTUitive جمع آوری کرده است. M Venture Partners، FEBE Ventures، Partech Partners، Ratio Ventures، Orvel Ventures و TA Ventures نیز در این دور شرکت کردند.

هوش مصنوعی برای آسیای جنوب شرقی

هو او میگوید HD در حال کار بر روی ساخت «سیرا هوش مصنوعی صنعت مراقبت‌های بهداشتی جنوب شرقی آسیا» است.

در طول پنج سال، هو و تیمش دریافتند که هرچه نمایندگان HD سریعتر به سوالات پاسخ دهند، نرخ تبدیل بالاتری دارد. او گفت: « پس یک مورد بسیار خوب برای استفاده از هوش مصنوعی برای خودکارسازی این فرآیند وجود دارد. این شرکت نه تنها انتظار دارد که هوش مصنوعی محاوره‌ای به کاهش هزینه‌ها کمک کند، بلکه به کارکنان این امکان را می‌دهد تا روی کارهای با ارزش‌تر، مانند پاسخ به سؤالات پیچیده‌تر مشتری، تمرکز کنند.

اما به نظر می رسد هو و تیمش دیدگاهی واقع بینانه از آنچه می توانند به دست آورند دارند. نمی‌تواند با شرکت‌های آمریکایی که «دسترسی تقریباً نامحدود» به پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند، استعدادها و سرمایه‌های مخاطره‌آمیز دارند، مطابقت کند، پس این شرکت بر روی ساخت هوش مصنوعی عمودی تمرکز می‌کند که داده‌های محلی آن خندق است.

هو او میگوید : «بازارهای نوظهور باید با استفاده از داده‌هایی که در اختیار دارند، رقابت کنند و از هوش مصنوعی بهره ببرند - داده‌های اختصاصی که هیچ کس دیگری ندارد.» ما می بینیم که در جاهای دیگر نیز این اتفاق می افتد. برخی این را هوش مصنوعی عمودی می‌نامند، جایی که از یک دامنه عمودی استفاده می‌کنند - داده‌های خاصی که مختص یک کسب‌وکار یا صنعت خاص است. سپس آن‌ها بر روی آن کار می‌کنند، و مدل را تا جایی ارتقا می‌دهند که یک برنامه کاربردی هوش مصنوعی دارند و می‌توانند شروع به کسب درآمد کنند.»

پس HD قصد دارد ربات‌های چت را با دریایی از داده‌های تراکنش ناشناس، چت، پرسش‌های متداول و کاتالوگ محصولات که در طول سال‌ها جمع‌آوری کرده، آموزش دهد. در حال حاضر 30 تا 40 درصد از تراکنش های شرکت از طریق چت تجارت با کارکنان خدمات مشتریان انجام می شود.

HD در حال برنامه ریزی برای استفاده از سرمایه جدید برای عرضه یک ربات چت برای بازار خود در عرض 3 ماه است و تا پایان سال جاری این فناوری را برای استفاده شخص ثالث باز می کند. مشتریان بالقوه بیمارستان ها و کلینیک هایی هستند که به پشتیبانی 24/7 مشتری نیاز دارند. این استارتاپ قبلاً با حدود 2000 ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در آسیا کار کرده است که به آن امکان می دهد مدل زبان پایه خود را برای حوزه مراقبت های بهداشتی تنظیم کند. در نهایت، سرویس چت بات علاوه بر کمیسیون بازار، یک جریان درآمدی جدید SaaS به شرکت می دهد.

جمع آوری کمک های مالی پس از همه گیری

مانند بسیاری از استارت‌آپ‌های دیگر، HD هزینه‌ها را کاهش داده و رشد پایدار را در طول همه‌گیری COVID-19 هدف قرار داده است. شرکت «لزوما نیازی به افزایش قیمت نداشت»، زیرا پس از پایان همه‌گیری به سمت سودآوری با رشد 2 برابری سال به سال پیش می‌رفت، اما هو همچنین فرصتی برای حرکت سریع‌تر در زمانی که دیگران کاهش می‌دادند، دید.

"شما می شنوید که مردم می گویند "شما باید پول جمع کنید در حالی که نیازی به جمع آوری ندارید." اگر اکنون افزایش دهیم، بقیه چیزها ارزان تر خواهد بود. به عنوان مثال، جذب مشتری ارزان‌تر است، زیرا دیگران تبلیغات را در شرایط رکود متوقف کردند. کسب استعدادها نیز [هزینه کمتری دارد] زیرا متأسفانه شرکت ها افراد را اخراج می کنند.

در سطح جهانی، ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها در چند سال گذشته رو به کاهش بوده است. HD از این موج فرار نکرده است، اما هو او میگوید که او فواید پذیرش یک ارزش‌گذاری معتدل‌تر را درک کرده است.

«من فکر می‌کنم نگرانی شرکت‌ها در مورد ارزش‌گذاری در چنین مراحل اولیه بی‌معنی است. ما طی چند سال گذشته، به ویژه در سال 2021، شاهد بودیم که شرکت‌ها رقابت را با چنین ارزش‌گذاری‌های بالایی آغاز کردند. رشد دیوانه کننده

«از آنجایی که آنها در چنین ارزش‌گذاری بالایی سرمایه‌گذاری کردند، مجبور به رشد فوق‌العاده تهاجمی شدند و این باعث می‌شود که بنیان‌گذاران و شرکت‌ها گوشه‌ها را کاهش دهند. وقتی در بخش مراقبت های بهداشتی هستید و با زندگی مردم سروکار دارید، نمی توانید از این کار جلوگیری کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است