متن خبر

Google Meet اکنون از هوش مصنوعی Gemini برای یادداشت برداری خودکار جلسات برای شما استفاده می کند

Google Meet اکنون از هوش مصنوعی Gemini برای یادداشت برداری خودکار جلسات برای شما استفاده می کند

شناسهٔ خبر: 716973 -




Google Meet روی تلفن
(اعتبار تصویر: Shutterstock.com / sdx15)

به‌روزرسانی جدید Google Meet به دنبال کمک به کاربران برای تمرکز بیشتر بر جلسات خود با قابلیت یادداشت‌برداری خودکار است.

برای اولین بار در آگوست 2023 معرفی شد، ابزار جدید " برای من یادداشت بردارید " که توسط پلتفرم هوش مصنوعی Gemini این شرکت پشتیبانی می شود، در نهایت اکنون برای کاربران Google Workspace عرضه می شود.

با این حال، همه کاربران کنفرانس ویدیویی نمی‌توانند فوراً از این ابزار استفاده کنند، زیرا در ابتدا فقط با افزونه‌های Gemini Enterprise، Gemini Education Premium یا AI Meetings & Messaging در دسترس مشتریان Google Workspace خواهد بود.

Google Meet "برای من یادداشت بردارید"

Google Meet برای من ویژگی ai یادداشت برداری می کند

(اعتبار تصویر: Google Workspace)

در یک پست وبلاگ Google Workspace Updates که راه‌اندازی آن را اعلام می‌کند، او میگوید : «در جریان ماندن و درگیر شدن در بحث‌های جلسه و در عین حال تلاش برای حفظ سابقه جلسه و پیگیری‌های بعدی، می‌تواند چالش برانگیز باشد.

""Take Notes for me" یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی در Google Meet است که به طور خودکار یادداشت برداری می کند و به شما امکان می دهد در طول جلسات خود بر بحث، همکاری و ارائه تمرکز کنید."

این ویژگی که به طور پیش‌فرض روشن می‌شود، اما می‌تواند با انتخاب نماد مداد در گوشه سمت راست بالای صفحه نیز فعال شود، به‌طور خودکار یادداشت‌های جلسه را در یک فایل Google Docs ضبط می‌کند و آن را در حساب Google Drive ذخیره می‌کند. شخصی که صاحب جلسه است

سند یادداشت ها نیز به رویداد تقویم پیوست می شود، به این معنی که همکاران یا همکاران شما در سازمان شما نیز می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

وقتی جلسه تمام شد، Google Meet ایمیلی با پیوندی به یادداشت‌ها هم برای مالک جلسه و هم برای هرکس دیگری که «یادداشت برداری برای من» را فعال کرده باشد ارسال می‌کند.

هرکسی که دیر به جلسه می‌پیوندد، می‌تواند به‌سرعت با یک «خلاصه تا کنون» که خلاصه‌ای از آنچه قبلاً اتفاق افتاده است، پیگیری کند. در حال حاضر، این ویژگی همچنین تنها در صورت استفاده از Google Meet در رایانه یا لپ‌تاپ در دسترس خواهد بود و جلسات باید به زبان انگلیسی صحبت شود.

Google Meet برای من یادداشت های جلسه یادداشت برداری می کند

(اعتبار تصویر: Google Workspace)

راه‌اندازی جدیدترین مرحله در برنامه Google Meet برای مؤثرتر و مفیدتر بودن برای مشتریان در همه جا است.

این شامل افزونه AI Meetings و Messaging می‌شود، مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی که امیدوار است کارگران را کارآمدتر کند و منجر به همکاری سازنده‌تر در بین مشاغل شود.

این طرح با هزینه 10 دلار برای هر کاربر، ماهانه در اکثر طرح‌های Google Workspace، شامل ویژگی توسعه‌یافته «Translate for me» است که به‌طور خودکار زیرنویس‌ها را در تماس‌های Google Meet شناسایی و ترجمه می‌کند، و فضای گپ Google را تا 500000 عضو افزایش می‌دهد. برای آن چت های سراسر شرکت

جیمیل همچنین پیام‌های صوتی بهبود یافته‌ای دریافت می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی ایمیل‌ها را در حال حرکت ارسال کنند، و همچنین یک ابزار پولیش فوری که می‌تواند یادداشت‌های خام را با یک کلیک به یک ایمیل کامل تبدیل کند.

بیشتر از TechRadar Pro

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به‌عنوان روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است