متن خبر

Google Maps به زودی می تواند به شما کمک کند ایستگاه های شارژ EV راحت را پیدا کنید

Google Maps به زودی می تواند به شما کمک کند ایستگاه های شارژ EV راحت را پیدا کنید

شناسهٔ خبر: 451835 -




Google Maps Automotive
(اعتبار تصویر: گوگل)

به‌نظر می‌رسد به‌روزرسانی اخیر برنامه Google Maps برای اندروید، قابلیت فیلتر کردن ایستگاه‌های شارژ EV را برای نمایش ایستگاه‌هایی که با سرویس Plug and Charge سازگار هستند، اضافه کرده است.

در برخی از مدل‌های الکتریکی، Plug and Charge به کاربران اجازه می‌دهد به سادگی بالا بکشند، به پریز وصل شوند و به سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو اجازه دهند با پرداخت‌ها سروکار داشته باشد، پس نیازی به ضربه زدن روی کارت RFID، باز کردن یک برنامه اضافی یا کشیدن کارت بانکی نیست.

در برخی موارد، خودرو حتی نیازی به اتصال داده ندارد و گواهینامه به صورت دیجیتالی در سیستم کامپیوتری خودرو ذخیره می شود.

در حال حاضر، تنها خودروهای برقی خاصی با Plug and Charge سازگار هستند و سازندگانی مانند مرسدس بنز، آئودی، جنسیس، پورشه و گروه فولکس واگن این قابلیت را در تعدادی از مدل‌ها ارائه می‌دهند.

به گفته WCCFtech ، این اطلاعات در کد نسخه 111.15.103 برنامه Google Maps برای اندروید، که سیستم عاملی است که بسیاری از سازندگان مدرن خودروهای برقی برای انجام وظایف سرگرمی به آن روی آورده اند، کشف شده است.

از امروز، فیلتر Google Maps EV چندان دقیق نیست، به خصوص وقتی در دستگاه‌های iOS استفاده می‌شود. گزینه‌ها عبارتند از امکان گفت ن انواع کانکتور و فیلتر برای شارژ سریع، که شامل هر خروجی بالاتر از 50 کیلووات می‌شود - این روزها در پریزهای بسیار سریع 350 کیلووات، دقیقاً سریع نیست.

اما معرفی این ویژگی اضافی توسط گوگل گام دیگری در جهت ساده‌سازی تجربه مالکیت خودروهای برقی است. چیزی که هنوز نیاز به اقدام شدید دارد.

شارژ EV

(اعتبار تصویر: Shutterstock)

از آنجایی که بسیاری از خودروسازان مدرن برای تقویت سیستم‌های سرگرمی مدرن به Android Automotive متکی هستند، طبیعی است که Google Maps نرم‌افزار ناوبری انتخابی آینده باشد.

اما اگرچه گوگل در نقشه برداری خود از کسب و کارهای محلی گرفته تا رستوران ها و کافی شاپ های بسیار توصیه شده در خط مقدم بوده است، اما در خدمات EV کمی کند عمل کرده است.

برنامه‌هایی مانند Zapmap و PlugShare توسط بسیاری از دارندگان اولیه خودروهای برقی پذیرفته شده‌اند، زیرا آنها اطلاعات زنده در مورد وضعیت پریزهای شارژ و همچنین نظرات مشتریان در مورد کیفیت تجربیات اخیر را ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، قابلیت فیلتر بر اساس سرعت خروجی، انواع پرداخت و ارائه دهندگان شبکه به این معنی است که کاربران می توانند دقیقاً به شارژر مورد نیاز خود پیمایش کنند.

علی‌رغم تلاش‌ها برای تثبیت و تثبیت تجربه شارژ EV، هنوز هم فرآیندی بسیار متفاوت به نظر می‌رسد.

برخی از رسانه ها با کارت های عضویت مبتنی بر RFID کار می کنند، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کنند. برخی اجازه پرداخت بدون تماس را می دهند، در حالی که برخی دیگر این امکان را ندارند. برخی حتی نیاز به دانلود یک برنامه سفارشی دارند، که فقط یک دردسر است.

ممکن است بسیار واضح به نظر برسد، اما تجربه مالکیت EV باید به سادگی پر کردن سوخت‌های فسیلی باشد، که تا به امروز از هر نظر سریع‌تر و راحت‌تر است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

لئون تقریباً 20 سال است که در دنیایی که در آن خودرو و فناوری با هم برخورد می‌کنند حرکت می‌کند و از سرگرمی‌های داخل خودرو گرفته تا کارخانه‌های تولید رباتیک گزارش می‌دهد. در حال حاضر، خودروهای برقی در کانون توجه او قرار دارند، اما چند سالی به آن فرصت دهید و این خودروهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی خواهند بود. خارج از ساعات کاری، می توان او را در حال سرهم بندی با موتورسیکلت های آنالوگ متمایز یافت، زیرا موتورهای الکتریکی جایگزینی برای هوندا چهار خطی قدیمی نیستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است