گوگل قابلیت های Gemini بیشتری را در جیمیل برای مشترکین پرداخت کرده است، اما فقط برای کاربران اندروید.
عملکرد جدید Gmail Q&A در برنامه اندروید به عنوان جایگزینی در حال حرکت برای ابزارهای پانل کناری برای تجربه وب طراحی شده است و این شرکت قبلاً متعهد شده است که همتای iOS را «به زودی» ارائه کند.
با پرسش و پاسخ Gmail، کاربران میتوانند درباره صندوق ورودی خود سؤالاتی از Gemini بپرسند، جزئیات خاص را آسانتر در ایمیلها بیابند، صندوق ورودی خود را مرتب کنند و خلاصههای ایمیل را تولید کنند.
برنامه جیمیل ویژگی جدید پرسش و پاسخ Gemini را دریافت می کند
گوگل گفت: "ما هیجان زده هستیم که به کاربران کمک کنیم بهره وری خود را با کمک Gemini در جیمیل افزایش دهند."
کاربران Gmail باید آپشن های هوشمند و شخصیسازی را روشن کنند. سپس می توانند ویژگی های جدید را در ستاره Gemini در سمت راست بالای رابط پیدا کنند.
با نگاهی به آینده، Google قبلاً متعهد شده است که پشتیبانی گستردهتری از این ویژگی در Drive ارائه کند.
اما در حال حاضر، فقط مشتریان Gemini Business، Enterprise، Education، Education Premium و همچنین مشترکین Google One AI Premium میتوانند به این عملکرد در دستگاههای Android دسترسی داشته باشند.
مشترکین شخصی Google One AI Premium همچنین به سایر ابزارهای هوش مصنوعی ارائه شده برای مشتریان تجاری، مانند Gemini Advanced و هوش مصنوعی مولد در Gmail، Docs، Slides و Meet، به همراه 2 ترابایت فضای ذخیرهسازی ابری، Nest Aware و Fitbit Premium دسترسی دارند. هزینه این طرح 19.99 دلار در ماه است.
این خبر حدود دو هفته پس از آن منتشر شد که غول سیلیکون ولی گوشیهای هوشمند جدید خود از جمله Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro Fold را معرفی کرد که برای پشتیبانی از آخرین هوش مصنوعی طراحی شدهاند.
ارسال نظر