متن خبر

Glance تحت حمایت گوگل پلتفرم صفحه قفل اندروید را در ایالات متحده به صورت آزمایشی اجرا می کند

Glance تحت حمایت گوگل پلتفرم صفحه قفل اندروید را در ایالات متحده به صورت آزمایشی اجرا می کند

شناسهٔ خبر: 466592 -




Glance که یک پلتفرم محبوب صفحه قفل را با هدف قرار دادن گوشی‌های هوشمند اندرویدی اجرا می‌کند، هدف خود را در بازار ایالات متحده قرار داده است. منابع آگاه به TechCrunch گفتند که این استارت آپ هندی اخیراً یک برنامه آزمایشی را با مشارکت موتورولا و ورایزون در ایالات متحده آغاز کرده است و برنامه هایی را برای راه اندازی کامل در این کشور در اواخر سال جاری آغاز کرده است.

این استارت‌آپ که مقر آن در بنگالورو است، با حمایت سرمایه‌گذارانی از جمله گوگل و پلتفرم جیو، پیش از این در هند، آسیای جنوب شرقی و ژاپن، جایی که سال گذشته گسترش پیدا کرد، نفوذ قابل توجهی داشته است. به گفته یکی از افراد آشنا، پلتفرم صفحه قفل Glance امروزه به بیش از 450 میلیون گوشی هوشمند رسیده و در حدود 300 میلیون دستگاه از آنها فعال است و فید سفارشی اخبار، رویدادهای محلی، به‌روزرسانی‌های ورزشی، محتوای رسانه‌ای و بازی‌های تعاملی را به مشتریان ارائه می‌کند. مستقیماً به صفحه قفل آنها بدون نیاز به نصب برنامه های اضافی.

Glance داده‌های شخصی کاربران را جمع‌آوری نمی‌کند، در عوض برای اطلاع‌رسانی به موتور توصیه‌اش بر الگوهای استفاده تکیه می‌کند. یک منبع می گوید که Glance همچنین در حال کار با Qualcomm برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد صفحه قفل مبتنی بر هوش مصنوعی است و اگر این همکاری محقق شود، به Glance اجازه می دهد تا داده هایی را که برای فید شخصی خود مصرف می کند به میزان قابل توجهی کاهش دهد و همچنین بسیاری از پردازش ها را به روی دستگاه

به گفته یک منبع، در ایالات متحده، Glance قصد ندارد تبلیغات را روی صفحه قفل نمایش دهد. Glance کشتی ها از قبل روی دستگاه ها نصب شده اند، اما به راحتی قابل حذف هستند.

تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی در سال های اخیر در بحبوحه رقابت شدید و حاشیه سود ناچیز سخت افزاری، با فشار فزاینده ای برای افزایش درآمد مواجه شده اند. در ابتدا، بسیاری از این شرکت ها به دنبال جریان های درآمدی جدید برای تکمیل تجارت اصلی خود بودند. با این حال، مدیران صنعت می گویند، با توجه به محبوبیت پلت فرم صفحه قفل Glance، تعداد فزاینده ای از سازندگان گوشی های هوشمند به پتانسیل آن به عنوان ابزاری قدرتمند برای تمایز اذعان کرده اند.

در واقع، صفحه‌های قفل و سایر صفحه‌های غیربرنامه‌ای در حال تبدیل شدن به املاک و مستغلات حیاتی برای فروشندگان و برندهای گوشی‌های هوشمند هستند. BCG در گزارش اخیر صنعت نوشت: «سطوح‌ها حتی امروزه نیز وجود دارند، که توسط 3 نوع بازیکن هدایت می‌شوند – OEM-driven، OS-drive، و سطح اول نوآوری محور». «بازیکنانی مانند Glance جالب‌ترین نوآوری‌های موجود در هوش مصنوعی هستند که هر بار محتوای مرتبط را برای کاربر ارائه می‌کنند.»

منابع گفتند که در ایالات متحده، این استارت آپ همنام قصد دارد با اپراتورهای مخابراتی بیشتری و همچنین برندهایی از جمله CNN و NBA ارتباط برقرار کند و درخواست ناشناس ماندن کرد زیرا جزئیات خصوصی هستند. گوشی هوشمند Moto G Power که اخیراً در ایالات متحده راه اندازی شده است، با پلتفرم Glance عرضه شده است. سخنگوی Glance از اظهار نظر خودداری کرد.

TechCrunch پیشتر گزارش داده بود که Glance حداقل دو سال است که چشم به راه اندازی در ایالات متحده داشته است. مشخص نیست چرا زودتر در ایالات متحده عرضه نشد.

فناوری صفحه قفل این استارتاپ هندی قبلاً در ایجاد تعامل کاربر و نصب برنامه برای شرکای برند موفق بوده است. BCG نوشت، همکاری نه هفته‌ای با سرویس پخش هندی JioCinema در سال گذشته منجر به نصب 9 میلیون برنامه افزایشی از بیش از 100 میلیون برداشت منحصر به فرد شد. این گزارش گفت : این کمپین همچنین کاربران غیرفعال را هدف قرار داده است که منجر به افزایش 12.5 درصدی در باز شدن برنامه ها و تبدیل پایه نصب به کاربران فعال روزانه شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است