متن خبر

FTC می گوید برنامه های رسانه های اجتماعی کودکان و نوجوانان را زیر نظر دارند

FTC می گوید برنامه های رسانه های اجتماعی کودکان و نوجوانان را زیر نظر دارند

شناسهٔ خبر: 758916 -




دو دختر نوجوان با هم <a href= از تلفن همراه استفاده می کنند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ds69eHMbj8mwqYEKSmTmL6-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ds69eHMbj8mwqYEKSmTmL6-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ds69eHMbj8mwqYEKSmTmL6-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ds69eHMbj8mwqYEKSmTmL6-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ds69eHMbj8mwqYEKSmTmL6-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ds69eHMbj8mwqYEKSmTmL6-1200-80.png 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ds69eHMbj8mwqYEKSmTmL6-1920-80.png 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ds69eHMbj8mwqYEKSmTmL6.png" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان را زیر نظر دارند و از داده‌های جمع‌آوری‌شده برای کسب میلیاردها دلار در سال استفاده می‌کنند.

در عین حال، آنها تقریباً هیچ کاری برای محافظت از کاربران جوان خود در برابر محتوای مضر انجام نمی دهند.

BleepingComputer دریافته است که این یکی از نتایجی است که در گزارش کارکنان جدید کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) منتشر شده است.

آزادی بیان

ظاهراً در سال 2020، FTC شروع به کاوش در بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی موجود در آنجا کرد: Twitch، Facebook، YouTube ، Twitter، Snapchat، TIkTok، Discord، Reddit و WhatsApp . این تحقیقات، از جمله، نحوه جمع‌آوری داده‌ها، نحوه ردیابی اطلاعات شخصی، اطلاعات جمعیت‌شناختی و تأثیر این عمل بر خردسالان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

در حالی که جمع آوری داده ها و کسب درآمد چیز جدیدی نیست، به خصوص در مورد شرکت های رسانه های اجتماعی، FTC به ویژه در مورد نحوه مدیریت این شرکت ها با مخاطبان جوان خود نگران بود. لینا ام. خان، رئیس FTC گفت: "شکست چندین شرکت در محافظت کافی از کودکان و نوجوانان آنلاین به ویژه نگران کننده است. "

این گزارش او میگوید یکی از راه‌هایی که این شرکت‌ها سعی کردند مشکل را مدفون کنند این است که می‌گویند بچه‌ای روی سکوها وجود ندارد. ظاهراً بسیاری از شرکت‌ها گفته‌اند که از آنجایی که خدمات به کودکان ارائه نشده است، هیچ کودکی در آن حضور ندارد. FTC معتقد است این راهی برای اجتناب از پیروی از قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان بود. در عوض، این شرکت ها با نوجوانان مانند بزرگسالان رفتار می کردند.

برای Graeme Stewart، رئیس بخش عمومی در Check Point Software، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی است که از هرگونه قانونی که ممکن است استفاده نوجوانان از پلتفرم‌هایشان را محدود کند، عقب‌نشینی می‌کنند.

او گفت: «دولت‌های مختلف در سراسر جهان برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل می‌شوند،» و گفت که «شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی اساساً استدلال می‌کنند که آنها فقط یک پلتفرم را فراهم می‌کنند و نباید برای محتوای نامناسب منتشر شده در آن پاسخگو باشند. آنها همچنین با دولت‌ها لابی می‌کنند و استدلال‌های خود را حول محور آزادی بیان تنظیم می‌کنند.»

بهترین برنامه های کنترل والدین می توانند به محدود کردن دسترسی کودکان به رسانه های اجتماعی کمک کنند.

از طریق Bleeping Computer

بیشتر از TechRadar Pro

Sead یک روزنامه‌نگار آزاد کارکشته در سارایوو، بوسنی و هرزگوین است. او در مورد IT (ابر، اینترنت اشیا، 5G، VPN) و امنیت سایبری (باج افزار، نقض داده ها، قوانین و مقررات) می نویسد. او در طول بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای خود برای رسانه های متعددی از جمله الجزیره بالکان نوشته است. او همچنین چندین ماژول در زمینه نوشتن محتوا برای Represent Communications برگزار کرده است.

خبرکاو


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است