کمیسیون تجارت فدرال (FTC) اقدام به ممنوعیت استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای جعل افراد و همچنین اعلام قدرت بیشتر برای پس گرفتن پول دزدیده شده از کلاهبرداران کرده است.
این آژانس بيان کرد که "این اقدام را با توجه به افزایش شکایات در مورد تقلب در جعل هویت و همچنین اعتراض عمومی در مورد آسیب های وارد شده به مصرف کنندگان و افراد جعل هویت انجام می دهد."
ظهور ابزارهای هوش مصنوعی مولد عمومی مانند ChatGPT به این معنی است که مجرمان سایبری می توانند با دقت و سهولت بیشتری برندها و سازمان ها را جعل کنند. تصاویر، صداها و ویدئوهای غیرواقعی را می توان در لحظاتی که از چهره های برجسته استفاده می کند تولید کرد. اینها به عنوان دیپ فیک شناخته می شوند و با سرعت نگران کننده ای در حال گسترش هستند.
قدرت های جدید
FTC همچنین بيان کرد که "به دنبال اظهار نظر در مورد اینکه آیا قانون اصلاح شده باید آن را برای یک شرکت غیرقانونی اعلام کند، مانند یک پلت فرم هوش مصنوعی که تصاویر، ویدئو یا متن ایجاد می کند، تا کالاها یا خدماتی را ارائه دهد که آنها می دانند یا دلیلی برای دانستن آنها دارند. از طریق جعل هویت برای آسیب رساندن به مصرف کنندگان استفاده می شود."
لینا ام. خان، رئیس FTC اضافه کرد که آژانس میخواهد پیشنهادها را به حکم جعل هویت خود - که اکنون شامل افراد، نه فقط دولتها و مشاغل میشود - بسط دهد تا "[تقویت] جعبه ابزار FTC برای رسیدگی به کلاهبرداریهای مبتنی بر هوش مصنوعی و جعل هویت افراد. "
این کمیسیون بيان کرد که این گسترش ها را در پاسخ به بازخورد مردم نسبت به پیشنهادات قبلی خود انجام می دهد، زیرا نظرات ارائه شده "به تهدیدها و آسیب های اضافی ناشی از جعل هویت افراد اشاره می کند."
FTC ادعا می کند که این گسترش "به آژانس کمک می کند تا از تقلب جلوگیری کند و جبران خسارت برای مصرف کنندگان آسیب دیده را تضمین کند."
همچنین قانون جعل هویت دولت و کسب و کار را نهایی کرده است، که آژانس را با سلاح های بهتری برای مبارزه با کلاهبردارانی که از هوش مصنوعی برای جعل هویت واقعی سوء استفاده می کنند، مسلح می کند.
اکنون میتواند مستقیماً پروندههای دادگاه فدرال را تشکیل دهد تا مجرمان سایبری را وادار کند درآمدهای خود را از جعل هویت بازگردانند. FTC معتقد است که این یک گام مهم است، زیرا ادعا می کند که یک حکم قبلی دادگاه عالی ( AMG Capital Management LLC v. FTC ) "به طور قابل توجهی توانایی آژانس را برای الزام متهمان به بازگرداندن پول به مصرف کنندگان آسیب دیده محدود کرده است. "
عوامل تهدیدی که از لوگوها، ایمیل ها و آدرس های وب استفاده می کنند یا دلالت بر وابستگی نادرست به تجارت و دولت دارند، اکنون می توانند توسط FTC به دادگاه کشیده شوند تا "مستقیماً به دنبال تسکین پولی باشند."
این کمیسیون با نتیجه 3-0 به این رأی نهایی رأی داد. در رجیستر فدرال منتشر خواهد شد.
ارسال نظر