متن خبر

Frontline Ventures 200 میلیون دلار برای استارت‌آپ‌های B2B در اقیانوس اطلس جمع‌آوری می‌کند.

Frontline Ventures 200 میلیون دلار برای استارت‌آپ‌های B2B در اقیانوس اطلس جمع‌آوری می‌کند.

شناسهٔ خبر: 459012 -




استارت‌آپ‌ها در اروپا که با رکود اقتصادی مداوم در منطقه مواجه هستند، همچنان در جبهه جمع‌آوری سرمایه به مبارزه می‌پردازند. در همین حال، VCهای اروپایی که با افزایش تمرکز خود بر روی استارتاپ هایی که بازی جهانی/آمریکایی را در ذهن دارند - یا در حال حاضر در ایالات متحده هستند - شرط های خود را پوشش می دهند، علاقه زیادی از طرف LP ها مشاهده می کنند. TechCrunch به طور انحصاری دریافته است که Frontline Ventures از دو صندوق به نام‌های Frontline Growth و Frontline Seed 200 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است تا به شرط‌بندی در سراسر حوض ادامه دهد.

این تنها مورد نیست: Giant Ventures در ماه ژانویه دو صندوق جدید به ارزش 250 میلیون دلار را برای سرمایه گذاری در استارتاپ ها در دو سوی اقیانوس اطلس تعطیل کرد.

Frontline قبلاً برای سرمایه گذاری در اروپا و آمریکای شمالی شهرت داشت. صندوق های جدید آن همچنان از این استراتژی پیروی خواهند کرد و به طور خاص بر شرکت های نرم افزار B2B تمرکز خواهند کرد. با پیروی از خطوط روند گسترده تر در میان سایر VCها در منطقه، صندوق بذر جدید به نفع سرمایه گذاری های اروپایی خواهد بود، در حالی که صندوق رشد بر روی استارت آپ های ایالات متحده متمرکز خواهد شد.

فرانت لاین معتقد است که اسکیل آپ های ایالات متحده، به طور کلی، زمانی که عملیات خود را به آن سوی اقیانوس اطلس گسترش می دهند، شانس بسیار بهتری برای موفقیت دارند. برنان اودانل - یکی از رهبران شرکت Frontline Growth Stephen McIntyre - در بیانیه‌ای گفت: «اگرچه اروپا به‌طور سنتی بازاری کم‌ارزش‌تر است، اما اروپا بیش از 30 درصد از درآمدهای جهانی شرکت‌های نرم‌افزار B2B با عملکرد برتر در IPO را به خود اختصاص می‌دهد».

«به‌طور سنتی کم‌ارزش‌شده» عبارتی است که به خوبی برای چشم‌انداز سرمایه‌گذاری اروپا به کار می‌رود. و آماری که نشان می دهد چگونه بودجه از سال 2021 کاهش یافته است کمکی نمی کند. با این حال، زمانی که از مقایسه روندهای سرمایه گذاری اخیر با دوران رونق سال 2021 و اوایل سال 2022 دست بردارید، اوضاع آنقدر بد نیست که به نظر می رسد در سرفصل ها بیان می شود. از آنجایی که استارت آپ ها در این قاره همچنان در سال گذشته سرمایه بیشتری نسبت به سال 2019 جذب کردند. به گزارش شرکت حقوقی Orrick. و اروپا تنها منطقه بزرگی بود که شاهد ماندن سطح سرمایه‌گذاری بالاتر از هنجارهای قبل از همه‌گیری بود – آسیا و آمریکای شمالی هر دو در این معیار ضعیف عمل کردند.

O'Donnell و شرکای او در Frontline برای مدتی در مورد ارزش اروپا به عنوان یک بازار سخن گفته اند و حتی با برخی تحقیقات خود آن را تأیید کرده اند. فرانت لاین می‌خواهد اطمینان حاصل کند که شرکت‌های آمریکایی آن با عدم گسترش به اروپا در صورت لزوم، پول روی میز باقی نمی‌گذارند.

نقشه راه توسعه

اودانل به TechCrunch بيان کرد که وقتی Frontline به شرکت‌های پرتفوی کمک می‌کند تا به بازار دیگری گسترش یابند، بر زمان‌بندی، استراتژی ورود به بازار، استعدادها، و طراحی سازمانی و مکان تمرکز می‌کند.

اودانل بيان کرد که این به ترتیب اهمیت است و مکان یک شرکت باید مشتق از سه جنبه قبلی باشد. در نهایت، موقعیت مکانی به جایی بستگی دارد که مشتریان شما در آن هستند و پایگاه استعدادی که شما برای حمایت موثر از آن مشتریان به آن نیاز دارید، کج است.

فرانت لاین قبلاً این چارچوب را در چند سال گذشته اجرا کرده است و از شرکت‌های نمونه کار مانند شرکت نرم‌افزار منابع انسانی، Lattice و پلتفرم انطباق Vanta با گسترش به اروپا پشتیبانی می‌کند.

O'Donnell توضیح داد: "شبکه در زمانی گسترش یافت که آشکار نبود." او گفت، اگرچه این شرکت برنامه خود را در طول همه‌گیری جهانی عملی کرد، زمانی که مردم هنوز به طور فعال سوار هواپیما نمی‌شدند، همچنین این حس وجود داشت که فرورفتگی در سال 2020 دوام نخواهد آورد، او گفت که برخی از بادهای دنباله‌دار برای فناوری منابع انسانی وجود دارد. چند سال به سرعت به جلو، و این تصمیم "بسیار موفقیت آمیز" ثابت شد.

یکی از دام‌هایی که Frontline نسبت به آن هشدار می‌دهد، «فراموشی موفقیت» است: فقط به این دلیل که یک شرکت از سطح مشخصی از موفقیت در ایالات متحده برخوردار است، به این معنی نیست که بدون یک استراتژی دقیق، در اروپا نیز موفق خواهد بود.

کریستینا کاچیوپو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Vanta، گفت: "وانتا به لطف راهنمایی های Frontline به همان سرعتی که در طول 18 ماه اول ما در اروپا رشد کرد، رشد کرد. " ما به لطف برنان، استفان و تیم فرانت لاین، پایگاه مشتریان خود را سه برابر کردیم، تیم خود را چهار برابر کردیم و وانتا را به عنوان رهبر بازار در سطح جهان تثبیت کردیم.

فرانت لاین علاوه بر شرکا و دفاتر خود در لندن، دوبلین، پالو آلتو و نیویورک سیتی، جامعه‌ای از مدیران در منطقه اروپا و خاورمیانه را نیز ایجاد کرده است تا شبکه‌ای را تشکیل دهد که شرکت‌های سبد سهام آن بتوانند از آن بهره ببرند. طی چند سال گذشته، ما انجمنی را برای 200 تا 250 معاون و GM برتر EMEA گرد هم آورده‌ایم و رویدادهای منظمی را برگزار می‌کنیم.

اودانل در مورد پرتفوی فعلی شرکت بيان کرد که برای یکی از سرمایه‌گذاری‌هایش، احتمالاً یکی از استارت‌آپ‌های بالغ، در مرحله رشد، پیش‌بینی می‌کند که در 18 ماه آینده عرضه اولیه شود، اگرچه او مشخص نکرد کدام یک.

در صحبت از Frontline Seed، O'Donnell بيان کرد که این شرکت در زمینه کمک به شرکت‌ها در ارتقای سری A خود سابقه بسیار قوی دارد. از آنجایی که سرعت سرمایه‌گذاری‌های اولیه و اولیه به اندازه مراحل بعدی کاهش نیافته است، اجتناب از این تنگنا می‌تواند برای استارت‌آپ‌های اروپایی که امیدوارند به مقیاس‌های فراآتلانتیک یا شاید حتی نامزدهای عرضه اولیه عمومی سهام تبدیل شوند، ارزشمند باشد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است