Flipkart خرید دانزو را در نظر گرفته است
سه منبع آگاه به TechCrunch گفتند که غول تجارت الکترونیک هند، Flipkart، در هفتههای اخیر درباره خرید احتمالی Dunzo، استارتآپ تحویل ابرمحلی تحت حمایت Reliance Retail، بحثهایی را انجام داده است. با این حال، به گفته دو منبع آگاه با این مذاکرات، پیچیدگیهای پیرامون ساختار مالکیت دانزو، دستیابی به توافق خرید را برای دو طرف دشوار کرده است.
هر سه منبع گفتند که مذاکرات همچنان ادامه دارد. مذاکرات خرید به دنبال یک سال پرتلاطم در دانزو است که برای جمع آوری پول نقد و پرداخت حقوق و دستمزد تلاش می کند. این استارتاپ که زمانی ۵۰۰ میلیون دلار ارزش داشت، بخش عمده ای از بازار تحویل هایپرمحلی را به شرکت های Zepto، Swiggy و Zomato's BlinkIt در سه ماهه اخیر واگذار کرده است.
این معامله هنوز محقق نشده است زیرا Flipkart در تلاش است تا بفهمد اگر دانزو را خریداری کند دقیقاً چه چیزی را می تواند تصاحب کند. Reliance Retail، بزرگترین سرمایه گذار در Dunzo، همچنین معامله ای را روشن نکرده است.
Flipkart و Dunzo بلافاصله به درخواست اظهار نظر در عصر سه شنبه پاسخ ندادند.
دیگر اخبار
بیشتر بخوانید
سهم ایران از اقتصاد جهانی کمتر از یک درصد!/ عربستان در رتبه نخست خاورمیانه نشست + اینفوگرافیک
این یک داستان در حال توسعه است. برای به روز رسانی دوباره تحلیل کنید.
ارسال نظر