Feather 6 میلیون یورو جمعآوری میکند تا با پلتفرم بیمه خود برای مهاجران در سراسر اروپا حرکت کند
به عنوان یک خارجی، پیمایش سیستم های بیمه درمانی اغلب می تواند دشوار باشد. استارتآپ آلمانی Feather فکر میکند راهحلی دارد و ۶ میلیون یورو برای کمک به بیش از ۴۰ میلیون مهاجر کار و زندگی در اروپا جمعآوری کرده است.
اینطور نیست که هیچ گزینه ای برای اتباع خارجی برای دریافت بیمه وجود نداشته باشد. مقدار زیادی وجود دارد. اما دقیقاً به این دلیل است که این پیشنهاد تکهتکه است و به سختی میتواند با نیازهای فردی مطابقت داشته باشد، Feather فکر میکند که میتواند با وجود رقابت شدید مدیران فعلی، فضایی را برای خود ایجاد کند.
از آنجایی که مهاجران اغلب به سیستم بهداشت عمومی کشور میزبان خود دسترسی دارند، بخش بزرگی از سوال این است که آنها در کجا قرار می گیرند، به ویژه در دوره های انتقالی که با افزایش کار از راه دور به طور فزاینده ای رایج است.
راب شوماخر، مدیرعامل Feather به TechCrunch بيان کرد که این استارتاپ میخواهد به این سطح از جزئیات برسد. به عنوان مثال، یک ابزار توصیه برای کمک به افراد برای درک نوع پوششی که ممکن است به آن نیاز داشته باشند ارائه می دهد، از بیمه درمانی شروع می شود، اما همچنین شامل گزینه های اضافی مانند بیمه عمر، حیوان خانگی، خودرو و بیمه مسئولیت شخصی است.
شوماخر او میگوید : «نکته خندهدار این است که همه کسانی که مهاجر هستند بلافاصله آن را دریافت میکنند. این به Feather کمک کرد تا چکهای فرشتهای را از بنیانگذاران سابق که از طریق استارتآپهای خود در مورد این موضوع کسب کرده بودند، دریافت کند، مانند GoCardless، Monzo و N26، جایی که Vincent Audoire مدیر ارشد فناوری Feather یکی از کارمندان اولیه آن بود.
Taavet Hinrikus یکی از بنیانگذاران Wise نیز از طریق صندوق VC که او یکی از بنیانگذاران آن بود به نام Plural در Feather سرمایه گذاری کرد. شوماخر بيان کرد که سرمایهگذار اصلی Feather، Keen Venture Partners، حتی به داخل وارد شد: این شریک عبدالافریدی، که خود یک مهاجر بود، به استارتآپ نزدیک شد و نه برعکس.
با این حال، جذب سرمایه برای استارتآپهای فناوری بیمه در هیاهوی پس از 2021 بدون دردسر بوده است، و شوماخر از آسانتر کردن این فرآیند نسبت به آنچه که بود، محتاط است.
با ناتوانی بیمهگر نوین فرانسوی لوکو در پسزمینه، و دیگر مشکلات عمومی بیمهگر فناوری، پشت سر گذاشتن تلاشهای لازم کار سادهای نبود. با طولانی شدن گفتگوها، بنیانگذاران Feather به سادگی به دنبال سودآوری بازگشتند. شوماخر گفت: "و من فکر می کنم این نکته کلیدی بود که ما را دوباره واقعاً جالب کرد. "
گسترش بین المللی
Feather به این دلیل پیش رفت که حامیان جدید آن تخصص خود را در زمینه طیف وسیعی از موضوعات از جمله برندسازی به ارمغان آوردند، اما بیشتر به این دلیل که سرمایه به گسترش داخلی آن کمک می کند. این استارت آپ در حال حاضر به مهاجران آلمان، فرانسه و اسپانیا خدمات می دهد و سه کشور دیگر نیز تا پایان سال 2024 راه اندازی می شوند.
شوماخر بيان کرد که بدون بودجه اضافی این کار را انجام نمی داد. "ما فقط کارهای افزایشی بیشتری انجام می دادیم." این احتمالاً یک فرصت تلف شده بود: این استارتاپ او میگوید در شش ماه پس از راهاندازی خود در اسپانیا نسبت به 18 ماه اول خود در آلمان دستاوردهای بیشتری داشته است.
علیرغم مخاطبان بینالمللی که به آن خدمات میدهد، نقشه راه توسعه برای Feather مشخص نبود، زیرا بنیانگذاران آن فکر میکردند که ممکن است ابتدا مخاطبان گستردهتری را در آلمان انتخاب کنند. با این حال، آنها به زودی متوجه شدند که جایگاه مهاجرت به ویژه برای اولین پیشنهاد دیجیتالی مانند آنها جالب است.
در مقایسه با گروه سنی افراد محلی، مهاجران به احتمال زیاد ترجیح می دهند با یک کارگزار معامله نکنند. اما آنها هنوز به کمک نیاز دارند. به عنوان یک تبعه فرانسوی، آودور این را از نزدیک می داند، و همینطور شوماخر که پس از گذراندن بیشتر عمر خود در خارج از کشور به آلمان نقل مکان کرد.
در حالی که آنها در حال خاراندن خارش خود هستند، این دو نفر می دانند که بازاری که به دنبال آن هستند بسیار بزرگ است و در حال رشد است. چه آنها را مهاجر یا مهاجر بنامید، واقعیت این است که به نظر می رسد اقتصادهای اروپا در صدد استخدام کارگران خارجی بیشتری برای جبران جمعیت پیر خود هستند.
یافتن تعادل
Feather به کاربران نهایی خود، تجربه بهتری متشکل از خطمشیهای شفاف، توصیههای بیطرفانه، و فرآیندهای ادعاهای دیجیتال ساده، همه به زبان انگلیسی را نوید میدهد. با کمک مالی جدید خود، "شرط بزرگی" روی بیمه مزایای کارمندان می گیرد که شرکت هایی که مهاجران زیادی را استخدام می کنند ممکن است بخواهند ارائه کنند.
در حالی که از نظر فناوری به اندازه سایر بازیکنان اینسورتک صعودی است، Feather همچنین مشتاق است که بازیکنان قدیمی بدسختی را که با آنها شریک است، نداشته باشد و چند مدیر ارشد بیمه را روی میز خود دارد.
این، و رویکرد سنجیده آن برای جمعآوری سرمایه و هزینه، میتواند نتیجه دهد یا حداقل به شرکتها کمک کند تا از تحلیل دقیق شراکتهای جدید فناوری بیمه اجتناب کنند. شوماخر گفت: «در شش سال گذشته، ما تجارت سالم و پایدار انجام دادهایم، و این به شما امکان میدهد تا قفل چیزهای جدید را حتی با مدیران فعلی باز کنید.
ارسال نظر