Dropbox ابزار زمانبندی هوش مصنوعی با پشتوانه Index Ventures را خریداری کرد Reclaim.ai


Dropbox ابزار برنامه ریزی مبتنی بر هوش مصنوعی Reclaim.ai را خریداری کرده است که Calendly و Index Ventures را در میان حامیان خود به حساب می آورد. این توسعه در یک پست وبلاگ در وب سایت Reclaim.ai در روز سه شنبه فاش شد. Dropbox شرایط معامله را فاش نکرده است.
Reclaim.ai که در سال 2019 توسط هنری شاپیرو و پاتریک لایت بادی تأسیس شد، بيان کرد که این شرکت قصد دارد به توسعه محصول خود تحت مالک جدید ادامه دهد. همچنین بيان کرد که متعهد به پشتیبانی مداوم از همه کاربران است. در هر پست وبلاگ، بیش از 43000 شرکت و بیش از 320000 نفر در سراسر جهان از این ابزار استفاده می کنند.
این استارت آپ تا به امروز بیش از 9.5 میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذاران از جمله Calendly، Character.vc، Flying Fish، Gradient Ventures، Index Ventures، Operator Partners، Yummy Ventures و همچنین Raj Dutt، مدیرعامل Grafana و جیسون وارنر CTO سابق GitHub جذب کرده است. .
تمرکز آن بر استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به کاربران برای مدیریت بهتر زمان و یافتن جایگاه هایی برای جلسات، وظایف، ایجاد عادات شخصی و استراحت است. محصول آن که با Google Calendar ادغام میشود، همچنین به کاربران امکان میدهد آپشن های زمانبندی متفاوتی مانند لینکهای رزرو و امکان رزرو خودکار زمانها بر اساس زمانبندی که برای همه شرکتکنندگان بهینه است، ایجاد کنند. این ابزار با دیگر ابزارهای زمان بندی مانند Calendly، Clockwise و Doodle رقابت می کرد.
Reclaim.ai دارای یک سطح رایگان اولیه برای کاربران فردی بود، همراه با برنامه هایی برای تیم های کوچک که از 8 دلار برای هر نفر در ماه شروع می شد. این شرکت بيان کرد که در حال حاضر هزینه های خود را تغییر نمی دهد.
در ویدئویی که در X منتشر شد، بنیانگذاران Reclaim.ai گفتند که کل تیم 22 نفره آن به Dropbox میپیوندند.
"ماموریت Dropbox "طراحی روش کار روشن تر" است - هدفی که از زمان شروع Reclaim در سال 2019 به اشتراک گذاشته ایم. با پیوستن به نیروها، می توانیم از آن ماموریت حمایت کنیم و به میلیون ها نفر کمک کنیم تا برای کارهای مهم و همچنین وقت بگذارند. Reclaim.ai همچنین در این پست نوشت.
Reclaim.ai تاکنون تنها از ادغام تقویم Google پشتیبانی کرده است، اما گفته است که قصد دارد به زودی پشتیبانی از Outlook را معرفی کند.
شرکتهای بهرهوری به طور فزایندهای به دنبال یکپارچهسازی ابزارهای مدیریت تقویم و زمانبندی با راهحلهای خود هستند. در اوایل سال جاری، Tiger Global و پلتفرم بهرهوری با پشتوانه a16z، ClickUp استارتآپ تقویم Hypercal را با برنامههایی برای ارائه آپشن های زمانبندی به دست آوردند. در حالی که در ژانویه، Notion محصول تقویم جدید خود را بر اساس Cron معرفی کرد که در سال 2022 آن را خریداری کرد.
در اوایل این ماه، Dropbox نتایج سه ماهه دوم سال 2024 خود را منتشر کرد که درآمد 634.5 میلیون دلاری را گزارش کرد که 1.9 درصد در سال نسبت به سال گذشته رشد داشت و 18.22 میلیون کاربر پرداخت کننده در مقایسه با 18.04 میلیون در سال گذشته افزایش داشت.
ارسال نظر