Dripos برای جایگزینی Square، Toast و 8 نرم افزار دیگر، 11 میلیون دلار سری A جمع آوری می کند
کافیشاپهای کوچکی که به تردد پیادهروی متکی بودند، زمانی که همهگیری جهانی مردم را در خانههایشان نگه داشت، به راه افتادند. این زمانی بود که بسیاری از صاحبان کافی شاپ به فناوری روی آوردند تا به آنها در دریافت سفارشات و پرداخت های آنلاین کمک کند.
استارتآپها همچنین مشتاق بودند که به این کسبوکارها کمک کنند تا با خیال راحت در تجارت باقی بمانند - و سرمایههای مخاطرهآمیز به دنبال آن بودند. برای مثال، Joe Coffee مقداری بودجه برای کمک به کافیشاپها برای دریافت سفارشهای تلفن همراه جمعآوری کرد، و Odeko و Cloosiv ادغام شدند تا موجودی و برنامههای سفارش تلفن همراه خود را ترکیب کنند. به عنوان یک نهاد ترکیبی، Odeko متعاقباً ده ها میلیون دلار سرمایه با پشتوانه ریسک جمع آوری کرد.
هنگامی که جک پاولیک و اوری دورانت در سال 2019 شرکت نرم افزاری کافی شاپ دریپوس مستقر در نیویورک را تأسیس کردند، نمی دانستند که به زودی به این گروه خواهند پیوست. ایده اولیه این زوج کمک به کافیشاپهای محلی برای ساخت اپلیکیشنهای سفارش تلفن همراه، مشابه آنچه استارباکس ارائه میکند، بود.
پاولیک به طور انحصاری به TechCrunch گفت: «هرچه بیشتر با اپراتورها و صاحبان مغازهها تعامل داشتیم، بیشتر متوجه شدیم که مشکل بسیار بزرگتری وجود دارد. ما تقریباً با این نوع پلتفرم به این مشکل اضافه میکردیم.»
از طریق مکالمه با صاحبان مغازه، پاولیک و دورانت دریافتند که بسیاری از آنها از یک سیستم نقطه فروش ساده مانند Square استفاده می کنند. پاولیک گفت، لزوماً بد نبود، اما «دقیقاً برای گردش کار آنها منظور نشده بود». سپس بسیاری از مغازه ها از 5 تا 10 نرم افزار دیگر برای پر کردن شکاف ها استفاده کردند.
Pawlik و Durrant تصمیم گرفتند ابزاری بسازند که Square، Toast و آن هشت نرم افزار دیگر را با یک ابزار جامع جایگزین کند.
Dripos نقطه فروش را گرد هم می آورد. پرداخت موبایلی؛ مدیریت کارکنان و حقوق و دستمزد؛ وفاداری و اتوماسیون بازاریابی؛ و وظایف اداری مانند حسابداری و بانکداری.
Manny Caral، مالک و اپراتور Revolucion Coffee + Juice با پنج مکان در تگزاس، اخیراً مکانهای خود را به Dripos تغییر داده و در بیانیهای گفته است که Revolucion یکی از آن شرکتهایی است که از پنج چیز مختلف از جمله Toast و Square استفاده میکند.
کارال گفت: «ما میتوانیم به این مهم و حتی خیلی بیشتر از طریق دریپوس برسیم. "محصول به ما این امکان را می دهد تا عملیات روزانه خود را ساده کنیم و به ما فرصتی برای تمرکز بیشتر روی تجربه مشتری خود بدهیم."
رویکرد دریپوس با سایر مشتریان نیز مواجه شده است. سال گذشته اولین سال کامل شرکت با ابزار جدید بود. اکنون در کافی شاپ ها در 46 ایالت حضور دارد. تعداد مکان های متکی بر دریپوس 400 درصد افزایش یافته است و این شرکت صدها میلیون پرداخت سالانه را پردازش می کند.
اکنون این شرکت میخواهد در زمینههایی مانند توسعه فناوری و عرضه به بازار سرمایهگذاری کند، پس Pawlik و Durrant 11 میلیون دلار سرمایه در سری A را تضمین کردند. شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر در مراحل اولیه Base10 Partners، که به دلیل سرمایه گذاری در Plaid، Instacart و Figma شناخته می شود، این دور را رهبری کرد و گروهی از سرمایه گذاران فرشته، از جمله شریک مدیریت Y Combinator، مایکل سیبل، بنیانگذار Punchh، شیام رائو، و بنیانگذار Bench، ایان کراسبی، به او پیوستند. در مجموع، این شرکت 17.3 میلیون دلار جذب کرده است.
به عنوان بخشی از سرمایه گذاری، کارولین برودر، مدیر اصلی Base10، که رهبری سری A را بر عهده داشت، به هیئت مدیره Dripos می پیوندد.
برودر به TechCrunch گفت: «ما در این مدل کسب و کار اعتقاد کامل داریم. در همان ابتدای رابطه ما، کاملاً واضح بود که جک و اوری این دیدگاه را برای ساختن یک مجموعه کامل داشتند. آنها تعداد زیادی محصول ساختند تا بتوانند چیزهایی مانند نرم افزار را در اوایل چرخه عمر شرکت جایگزین کنند. آنها درک می کنند که این صاحبان کسب و کار چه می خواهند و به چه چیزی نیاز دارند و چه چیزی به دست نمی آورند. سپس آنها چیزی ساختند که به طور خاص برای آنها ساخته شده است. این همدلی مشتری کیفیت کمیاب است. »
ارسال نظر