Digital Onboarding برای کمک به بانکها در تعامل سودآور با مشتری، 58 میلیون دلار دریافت میکند
![](https://khabarkaav.ir/wp-content/uploads/2024/01/DigitalOnboardingTechCrunch.png)
![](https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2024/01/DigitalOnboardingTechCrunch.png?resize=1200,675)
Digital Onboarding، یک شرکت SaaS که متخصص در کمک به موسسات مالی برای تقویت روابط با مشتریان است، 58 میلیون دلار سرمایه رشد از Volition Capital برای ادامه توسعه پلت فرم تعامل دیجیتال خود تضمین کرد.
تد براون و جاناتان کراسمن این شرکت را در سال 2015 با نام SalesBrief تأسیس کردند و بر چرخه فروش B2B تمرکز کردند. در سال 2017، آنها پس از ورود به شتابدهنده فینتک اتحادیه اعتبار فدرال دیجیتال، چرخیدند. آنها نام را به Digital Onboarding تغییر دادند و در ژانویه 2018 شروع به فروش پلت فرم تعامل خود به بانک ها و اتحادیه های اعتباری کردند.
ارتباطات موسسات مالی، که تحت مقررات سختگیرانه هستند، اغلب مبتنی بر کاغذ است، به ویژه هنگام افتتاح حساب جدید. براون، مدیر اجرایی Digital Onboarding با استناد به آماری از گزارش مالی آینده در سال 2023، گفت: این اغلب منجر به بسته شدن بین 25 تا 40 درصد از حساب های جاری جدید در سال اول می شود.
براون به TechCrunch گفت: «بسیاری از بخشهای ارزشمند رابطه توسط نئوبانکهایی که مردم را وادار به کشیدن کارت نقدی میکردند، از بین بردند.
براون گفت، سپس موسسات مالی صدها دلار را برای بازاریابی و آگاهی خرج میکنند تا مشتری را وادار به باز کردن حسابی کنند که مورد استفاده قرار نمیگیرد و در نتیجه هم پول از دست رفته و هم رابطه از دست رفته به همراه دارد.
فناوری Digital Onboarding برای کاهش این ضررها و نگهداشتن مشتریان به مدت طولانیتری، جنبه دیجیتالی کیت خوشآمدگویی کاغذی را به بانکها و اتحادیههای اعتباری در قالب میکروسایتهای ارتباطی هدفمند، مبتنی بر سفر و اقداممحور ارائه میدهد.
علاوه بر این، کتابخانه ای از کمپین ها و مجموعه ای از ویجت های اختصاصی و شخص ثالث را ارائه می دهد که می توانند به آن میکروسایت ها یا در صفحات فرود بانکی و در برنامه های بانکداری دیجیتال شخص ثالث اضافه شوند.
Digital Onboarding با بیش از 140 مشتری موسسه مالی کار می کند. براون در مورد رشد درآمد به غیر از این که بگوید شرکت علیرغم چرخه فروش متوسط پنج ماهه توانسته است به سرعت رشد کند.
او بيان کرد که سرمایه گذاری رشد 58 میلیون دلاری "فرصت طلبانه" بود. این شرکت در مسیر سودآوری قرار داشت و قبلاً 7.5 میلیون دلار سرمایه خطرپذیر از جمله سری A در سال 2020 جذب کرده بود.
براون گفت: «ما رقبای بسیار کمی در این فضا داریم و تنها حدود یک چهارم تا یک سوم بازار ما درباره ما میدانند. با این بودجه، ما همچنین فرصتی داریم تا نقشه راه محصول خود را تسریع کنیم و 140 مشتری بسیار خوشحال داشته باشیم که اگر فروش بیشتری داشته باشیم، بیشتر از ما خرید خواهند کرد.
Digital Onboarding همچنین قصد دارد در بخشبندی و مدیریت نمایه اضافی، اسناد بازاریابی، یادگیری ماشین و قابلیتهای فینتک تعبیهشده سرمایهگذاری کند. علاوه بر این، براون انتظار دارد تا پایان سال 2024 تعداد کارکنان ناب شرکت را دو برابر کند.
ارسال نظر