متن خبر

Deal Dive: Iron Sheepdog در حال تعمیر حمل و نقل کوتاه مدت از پایین به بالا است

Deal Dive: Iron Sheepdog در حال تعمیر حمل و نقل کوتاه مدت از پایین به بالا است

شناسهٔ خبر: 461120 -




ویل لارنس، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری Iron Sheepdog، دوست دارد بگوید که گاهی ساختن چیزی ساده واقعاً سخت است. هدف Iron Sheepdog ساخت فناوری با کاربرد ساده برای صنعت حمل و نقل کوتاه مدت است. این رویکرد همچنین به همین دلیل است که شرکت فکر می‌کند توانسته است سطحی از پذیرش را از صنعت مشاهده کند که رقبای خود آن را تجربه نکرده‌اند.

نرم‌افزار شرکت مستقر در ویلیامزبورگ، ویرجینیا، به نظر می‌رسد فضای حمل‌ونقل کوتاه‌مدت را که عمدتاً شامل برون‌سپاری مشاغل کوتاه‌مدت به کامیون‌دارانی است که از طریق کارگزاران رزرو می‌شوند، یکپارچه‌تر و کارآمدتر کند. شرکت‌ها می‌توانند کامیون‌های قراردادی خود را از طریق Iron Sheepdog ردیابی کنند و به آنها شفافیت بیشتری را در مورد مکان کامیون‌ها، مدت زمان انجام کار و میزان پرداختی بدهند. خود کامیون داران اپلیکیشنی با کاربری آسان دریافت می کنند که به آنها کمک می کند شغل را بپذیرند و به صورت آنلاین حقوق دریافت کنند.

Iron Sheepdog این هفته یک دور سری B 10 میلیون دلاری به رهبری SJF Ventures با مشارکت Grand Ventures، Supply Chain Ventures و شرکای استراتژیک اعلام کرد. مایک ون سیکل، بنیانگذار و مدیر عامل Iron Sheepdog، به TechCrunch بيان کرد که این شرکت چند سال اول خود را صرف اطمینان از پذیرش مشتری و رسیدن به سودآوری کرده است. اکنون به دنبال مقیاس است.

«اعتماد مهمترین ویژگی است. ون سیکل گفت: ما باید ساب هاولر را وادار کنیم تا واقعاً از برنامه استفاده کند. «تمام راه‌حل‌هایی که پیمانکاران مجبور به استفاده از آن‌ها می‌شوند، اگر مایل به پذیرش آن نباشند، مشکلات بیشتری ایجاد می‌کنید.»

ون سیکل بيان کرد که ایده Iron Sheepdog از تجربیات زندگی این سه بنیانگذار نشات گرفته است. هیچ یک از آنها خودشان به عنوان کامیون داران کوتاه مدت کار نمی کردند، بلکه برای شرکت هایی کار می کردند که آنها را استخدام کرده بودند. ون سیکل بيان کرد که علیرغم راه‌حل‌های نرم‌افزاری موجود برای هر بخش دیگری از کسب‌وکارشان، راه‌حل عالی برای استخدام کامیون‌داران کوتاه‌مدت وجود ندارد. روند موجود هر دو طرف را ناامید کرد.

اگرچه Iron Sheepdog اولین شرکتی نیست که سعی می کند نرم افزاری برای مدیریت این کامیون داران کوتاه برد بسازد، اما Iron Sheepdog از زمان تاسیس خود توانسته رشد خود را دو برابر کند. این به این دلیل است که رویکرد آن به ساختمان متفاوت از رقبای خود است. آنها به جای تمرکز بر روی پیمانکاران برای پذیرش، از خود رانندگان کامیون های کوتاه مدت شروع کردند.

ون سیکل گفت: «ما تصمیم گرفتیم به جای اینکه از بالا به پایین به مشکل نگاه کنیم، از پایین به بالا نگاه کنیم. ما یک برنامه بسیار ساده برای ساب هاولر ساختیم و آن را به پرداخت 24 ساعته گره زدیم. من آن را ساده می نامم. عمدا ساده بود تا آنها آن را بپذیرند.»

واداشتن کامیون داران برای ثبت نام در برنامه رایگان، کارگزارانی را که مشاغل خود را تامین می کنند مجبور می کند تا ثبت نام کنند و این کار زنجیره ای را بهبود می بخشد. پیمانکاران نیز می‌خواهند ثبت‌نام کنند، زیرا می‌دانند که این برنامه به آنها امکان دسترسی به شبکه بیش از 4000 کامیون‌دار کوتاه‌مدت را می‌دهد. این شرکت از آنجایی که این پیمانکاران از طریق پلت فرم به کامیون داران اصلی پرداخت می کنند، درآمد کسب می کند.

ون سیکل بيان کرد که اکنون که تعداد قابل توجهی از دلالان و کامیون داران در این پلت فرم دارند، شرکت ها می توانند شروع به استفاده بهتر از آنها کنند. به عنوان مثال، یک شرکت می تواند یک کامیون را برای انجام دو کار در یک روز استخدام کند یا مواد را در دو سایت رها کند و تعداد کامیون های مورد نیاز را کاهش دهد. این همچنین می تواند به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک کند.

«اگر به Uber Eats فکر می‌کنید، راننده اوبر خانه‌اش را ترک نمی‌کند، ساندویچ را برمی‌دارد، به خانه شما می‌رود و به خانه نمی‌رود. ون سیکل گفت: صنعت اینطوری کار نمی کند. هنگامی که سوار این کامیون ها شدید، می توانید راه هایی برای استفاده بهتر از آن کامیون ها پیدا کنید.

دور Iron Sheepdog به چند دلیل برجسته بود. به عنوان مثال، سرمایه گذاری در استارت آپ های فناوری ساخت و ساز در سال های اخیر رشد کرده است، اما این بخش از سیستم توجه مشابهی را به خود جلب نکرده است. نرم افزاری که برنامه ریزی محل کار را سرعت می بخشد چه فایده ای دارد اگر هماهنگی کامیون ها برای انجام کار باعث کند شدن روند برگشت شود؟

نوآوری در مورد حمل و نقل باری تا حد زیادی این حوزه را نیز نادیده گرفته است. شرکت‌هایی که به دنبال ساخت وسایل نقلیه ساخت‌وساز مستقل هستند و شرکت‌هایی که به دنبال تعمیر حمل‌ونقل آخرین مایل هستند در حال حاضر وجود دارند، اما فناوری بسیار کمتری به کامیون‌های کمپرسی و مشابه آن اختصاص داده شده است. شرکت‌های دیگری از جمله TruckIT و Loadtraxx به دنبال کمک به رفع این مشکل هستند، اما Iron Sheepdog به نظر یکی از معدود، اگر نگوییم تنها استارت‌آپ‌های سرمایه‌گذاری‌شده است که با این مشکل مقابله می‌کند.

تمرکز Iron Sheepdog بر فرزندخواندگی نیز قابل توجه است. در حالی که بدیهی به نظر می رسد که شرکت ها باید محصولاتی بسازند که سازمان های مورد نظر آنها واقعاً از آنها استفاده کنند، این همیشه اتفاق نمی افتد و صنایع زیادی وجود دارند که در نتیجه از نظر فناوری عقب مانده اند.

هیچ چیز خوبی در مورد فناوری جدید وجود ندارد اگر کسی از آن استفاده نمی کند.

ون سیکل گفت: "این باید یک رویکرد خزیدن، راه رفتن، دویدن باشد، نمی تواند یک رویکرد خزیدن، دویدن باشد." بین برخی از راه‌حل‌های نرم‌افزاری که در حال توسعه هستند و تمایل افرادی که واقعاً از آن برای پذیرش آنها استفاده می‌کنند، گسست وجود دارد.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است