متن خبر

Deal Dive: EarliTec Diagnostics 21.5 میلیون دلار برای کمک به تشخیص زودهنگام اوتیسم جمع آوری می کند.

Deal Dive: EarliTec Diagnostics 21.5 میلیون دلار برای کمک به تشخیص زودهنگام اوتیسم جمع آوری می کند.

شناسهٔ خبر: 462681 -




بر اساس CDC، از هر 36 کودک در ایالات متحده یک کودک مبتلا به اوتیسم است. تحقیقات نشان می دهد که هر چه کودک زودتر تشخیص داده شود، نتیجه رشد او بهتر خواهد بود. EarliTec Diagnostics به تازگی سرمایه جدیدی را برای گسترش سیستم خود جمع آوری کرده است که به پزشکان کمک می کند تا کودکان 16 ماهه را تشخیص دهند.

رویکرد مجاز FDA این استارتاپ مستقر در آتلانتا شامل تماشای ویدیوهای کوتاه و تعاملات اجتماعی بر روی صفحه نمایش به مدت 12 دقیقه توسط کودک می شود در حالی که دستگاه با استفاده از هوش مصنوعی، حرکات چشم کودک را ردیابی می کند. طبق گفته EarliTec، کودکان مبتلا به اوتیسم مانند کودکان بدون اوتیسم روی ویدیو تمرکز نمی کنند.

این استارت‌آپ یک دور 21.5 میلیون دلاری سری B با همکاری Nexus NeuroTech Ventures، یک شرکت سرمایه‌گذاری با تمرکز بر حمایت از شرکت‌هایی که راه‌حل‌هایی برای اختلالات مغزی ایجاد می‌کنند، و Venture Investors، یک صندوق سرمایه‌گذاری در غرب میانه که در شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی سرمایه‌گذاری می‌کند، جمع‌آوری کرد. فناوری این استارت آپ در حال حاضر توسط هشت پزشک در شش ایالت ایالات متحده استفاده می شود

مدیر عامل EarliTec Diagnostics، Tom Ressemann به TechCrunch بيان کرد که تشخیص های سنتی اوتیسم شامل ارزیابی های سه یا چهار ساعته است که می تواند فهرست انتظار طولانی داشته باشد. تست 12 دقیقه ای EarliTec برای کمک به پزشکان برای تشخیص سریعتر طراحی شده است که به آنها کمک می کند با کودکان بیشتری کار کنند.

Ressemann گفت: "شما باید بتوانید در جریان کار فعلی آنها کار کنید." « پس ، با آزمونی مانند آزمون ما که در جایی که شما به آن دسترسی دارید انعطاف‌پذیر است، می‌تواند در خانه کودک باشد، می‌تواند در یک کلینیک یا مدرسه باشد، این یک تبلت است، ما می‌توانیم در اکثر جریان‌های کاری کار کنیم. تشخیص سریعتر برای کودک و والدین بهتر است. »

Ressemann بيان کرد که شرکت قصد دارد از این پول برای ادامه توسعه تجاری خود استفاده کند. EarliTec در حال حاضر با کودکان 16 ماهه تا 30 ماهه کار می کند و قصد دارد بخشی از سرمایه جدید خود را به تحقیقاتی اختصاص دهد که می تواند به شرکت کمک کند گروه سنی را که سیستم می تواند تشخیص دهد گسترش دهد. همچنین امیدوار است که پایتخت بتواند به بهبود گزینه های ارزیابی و درمان کمک کند.

Ressemann که قبل از EarliTec مدیرعامل چندین استارت آپ تجهیزات پزشکی دیگر از جمله Amphora Medical و Entellus Medical بود، بيان کرد که این جذب سرمایه چالش‌برانگیزترین و در عین حال پربارترین است. او بيان کرد که علیرغم شیوع اوتیسم در ایالات متحده، هنوز هم برای جمع‌آوری سرمایه در این زمینه سخت است زیرا فقط سرمایه‌گذاران خاصی به این فضا علاقه‌مند هستند. اما این در حال تغییر است.

دلیل این که این معامله مرا بسیار مجذوب کرد این بود که به نظر می رسد شتاب و علاقه فزاینده ای به فضای مراقبت های بهداشتی متمرکز بر اوتیسم از سوی VC ها وجود دارد. قبل از سال 2021، این نادرتر بود.

صندوق تاثیر اوتیسم این هفته یک صندوق 60 میلیون دلاری را که 20 درصد بیشتر از هدف 50 میلیون دلاری خود بود، بسته است. صندوق تاثیر اوتیسم نیز تنها شرکتی نیست که در این فضا سرمایه گذاری می کند. Divergent Ventures یک صندوق 10 میلیون دلاری در سال 2021 جمع آوری کرد که بر شرکت های مرحله اولیه در سراسر فضای تنوع عصبی تمرکز دارد. Nexus NeuroTech Ventures حامی EarliTec به تازگی در سال 2023 راه اندازی شد.

چندین استارتاپ در این فضا نیز دورهای قابل توجهی را به دست آورده اند. Cortica که تشخیص و طرح های درمانی را انجام می دهد، بیش از 175 میلیون دلار سرمایه گذاری خطرپذیر از شرکت هایی از جمله CVS Health Ventures و .406 Ventures جمع آوری کرده است. فورتا، درمان اوتیسم متمرکز بر خانواده، بیش از 55 میلیون دلار از حامیانی از جمله Insight Partners و Alumni Fund جمع آوری کرده است. Opya، یک پلت فرم دیجیتال درمانی برای اوتیسم، بیش از 19 میلیون دلار از حامیانی از جمله صندوق فرصت های باز سافت بانک جمع آوری کرده است.

Ressemann بيان کرد که گستردگی ابزارهای تشخیص و ارزیابی و درمان‌ها از زمانی که او و همسرش سال‌ها پیش با پسر 27 ساله‌شان مراحل تشخیص و درمان را طی کردند، به سرعت تغییر کرده است.

در حالی که دیدن استارت‌آپ‌ها و درمان‌های پشتیبان سرمایه‌گذاری و ابزارهایی برای حمایت از کودکان مبتلا به اوتیسم بسیار عالی بود، اما همیشه تعجب می‌کنید که چرا سرمایه‌گذاران اکنون به راه‌حل‌های حمایتی علاقه‌مند شده‌اند - یا چرا قبلاً اینطور نبودند. از رسمن پرسیدم که چه فکر می‌کند، و او بيان کرد که آگاهی از شیوع این بیماری تفاوت بزرگی ایجاد کرده است.

Ressemann گفت: «تنها چند سال پیش در نظر گرفته می شد که از هر 1000 کودک یک نفر است، اما اکنون این یک در 36 است. "این آگاهی است. "

به نظر خیلی درست میاد. ذهن من همیشه هدف کمپین‌های آگاهی‌بخشی را این می‌دانست که افراد بیشتری بدون این عارضه شیوع آن را درک کنند، اما فکر نمی‌کردم که اطلاعات بیشتر در آنجا به تشخیص‌های بیشتر کمک کند و تصویر دقیق‌تری از تعداد افراد ارائه دهد. مردم این در واقع تاثیر می گذارد. داشتن این اعداد در دست به سرمایه گذاران کمک می کند تا کل بازار و فرصت آدرس پذیر را ببینند.

Ressemann در مورد علاقه اخیر VC گفت: "اندازه و بزرگی مشکل جذابیت دارد." "در جاهایی که نیازهای برآورده نشده زیادی وجود دارد، اغلب علاقه برای ورود به آن وجود دارد."

امیدواریم سرمایه‌گذاران علاقه‌مند بمانند، زیرا سرمایه‌گذاری بیشتر برای استارت‌آپ‌هایی مانند این که می‌تواند به کودکان مبتلا به تاخیر و اختلالات رشدی کمک کند، و می‌تواند باعث کسب درآمد از VCها شود، به نظر یک استراتژی عالی برای بازگشت سرمایه و در عین حال بهبود مستقیم زندگی مردم است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است