سایت خبرکاو

جستجوگر هوشمند اخبار و مطالب فناوری

Dailyhunt در حال مذاکره برای خرید استارتاپ شبکه اجتماعی Koo است

دو منبع آگاه به من گفتند که استارتاپ رسانه ای Dailyhunt در مراحل پیشرفته مذاکرات برای تصاحب شبکه اجتماعی Koo واقع در بنگلور است. این منابع گفت ند که معامله احتمالی مورد بحث شامل یک توافق مبادله سهام است و می تواند ظرف چند هفته نهایی شود، منابعی که خواستند نامشان فاش نشود زیرا موضوع خصوصی است. دیگر اخبارPalworld هزینه های هنگفت سرور اختصاصی را فاش می کند – هزینه سالانه 6 میلیون دلاری می تواند استودیو را ورشکست کند، مدیر ...

دو منبع آگاه به من گفتند که استارتاپ رسانه ای Dailyhunt در مراحل پیشرفته مذاکرات برای تصاحب شبکه اجتماعی Koo واقع در بنگلور است.

این منابع گفت ند که معامله احتمالی مورد بحث شامل یک توافق مبادله سهام است و می تواند ظرف چند هفته نهایی شود، منابعی که خواستند نامشان فاش نشود زیرا موضوع خصوصی است.

این گفتگو به دنبال کو، که به دنبال تبدیل شدن به یک رقیب توییتر است، دنبال می‌شود و در طول سال گذشته به شدت به دنبال سرمایه‌های جدید است. این شبکه اجتماعی که در هند و برزیل در دسترس است، روی این ایده شرط بندی می کند که رویکرد آن در پشتیبانی از چندین زبان محلی به برنامه همنام کمک می کند تا به طور گسترده در توده های بزرگتر طنین انداز شود.

مایانک بیداواتکا، یکی از بنیانگذاران کو، در سپتامبر بيان کرد که این استارت آپ - که بیش از 60 میلیون دلار از سرمایه گذارانی از جمله Tiger Global، Accel، 3One4 Capital، Mirae Asset و Blume جمع آوری کرده است - به دنبال یافتن یک شریک استراتژیک با "قدرت توزیع" برای خود است. "مرحله بعدی" سفر

او نوشت: «از رشد سریع تا کاهش رشد و اثبات اقتصاد واحد، در عرض 6 ماه پس از آزمایش درآمد، چرخشی 180 درجه ای انجام دادیم و ثابت کردیم که این یک تجارت واقعی است.

Dailyhunt که آخرین ارزش آن 5 میلیارد دلار بود و کو از اظهار نظر خودداری کرد.

VerSe Innovation، شرکت مادر Dailyhunt، از طریق پلتفرم جمع‌آوری اخبار و برنامه ویدئویی کوتاه Josh، به بیش از 300 میلیون کاربر در هند دسترسی دارد. در آوریل 2022 یک دور سرمایه 805 میلیون دلاری از سرمایه گذارانی از جمله هیئت سرمایه گذاری برنامه بازنشستگی کانادا، هیئت برنامه بازنشستگی معلمان انتاریو، گروه سوفینا و بیلی گیفورد جمع آوری کرد.

پس از انتشار این مطلب، بیداواتکا کو در پستی در لینکدین نوشت:

در چند ماه گذشته، ما با چندین شریک صحبت کرده ایم که می توانند به ما در رسیدن به این هدف کمک کنند.

مسئولیت ما در قبال جامعه گسترده تری از ذینفعان (کاربران، سازندگان، افراد VIP، سرمایه گذاران، سیاست گذاران، رسانه ها) ما را مجبور می کند تا زمانی که قصد داریم چیزهای بیشتری بگوییم، چیزی را زودتر از موعد به اشتراک نگذاریم. درخواست صبر شما را داریم تا بتوانیم جزئیات دقیق تری از این مشارکت را به اشتراک بگذاریم که به کو کمک می کند تا به شیوه ای ارگانیک بال داشته باشد و به چالش کشیدن رقبای جهانی به روشی معنادار کمک کند.

محصولات دیجیتال هند مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته می شوند و زمان آن فرا رسیده است که برندهای جهانی از هند ایجاد شود. همانطور که همه می‌دانند، اکوسیستم استارت‌آپ در سطح جهان شاهد یک بحران مالی بوده است که بدون آن کو در راه گسترش سریع بازار بین‌المللی بود.

خبرکاو