پرونده ای که دلتا علیه CrowdStrike در پی قطعی های اخیر جهانی مطرح کرد، اولین واکنش خود را از سوی این شرکت مشاهده کرد، و آن را عقب نشینی ن کرد.
به گزارش رویترز ، CrowdStrike در نامه ای به دلتا که توسط یک وکیل خارجی نوشته شده است، ادعاهایی مبنی بر اینکه باید مسئول اختلالات پرواز در 19 ژوئیه 2024 - روز وقوع حادثه - باشد را رد کرده است.
این شرکت همچنان از ناراحتی ایجاد شده عذرخواهی می کند، اما "از پیشنهاد دلتا مبنی بر اینکه CrowdStrike نامناسب عمل کرده است بسیار ناامید است و هر گونه ادعایی مبنی بر سهل انگاری فاحش یا سوء رفتار را رد می کند."
رد Crowdstrike
خود دلتا در حال حاضر با تحقیقات وزارت حمل و نقل ایالات متحده در مورد اینکه چرا شش روز طول کشید تا پس از این حادثه بهبود یابد - بیشتر از سایر خطوط هوایی پیشرو است. بیش از 6000 پرواز را لغو کرد و 500000 مسافر را تحت تأثیر قرار داد.
CrowdStrike معتقد است که هر گونه خسارت ناشی از آن در دادگاه مسئول شناخته می شود. باید "به صورت قراردادی در مقدار میلیونی تک رقمی محدود شود"، که نشان می دهد که تلاش نمی کند به طور کامل از قلاب خارج شود.
با این حال، این شرکت نرمافزاری همچنین معتقد است که پس از این حادثه با دلتا تماس گرفته تا «کمک در محل [...]» را ارائه دهد، اما هیچ پاسخی دریافت ن کرد. به گزارش رویترز، این موضوع هفته گذشته توسط اد باستیان، مدیر عامل دلتا در مصاحبه ای با CNBC تایید شد.
CrowdStrike همچنین معتقد است که شکستهای خود دلتا سر زشت خود را در محاکمه بالا میبرد، و یک سخنگوی، در آخرین ضربه لعنتآمیز، از اقدامات دلتا در مطبوعات به عنوان «اقدام عمومی» و شکایت آن به عنوان «بی ارزش» یاد کرد.
در همین حال، امیدوار است دلتا «همکاری کند»، تقریباً به طور قطع به این معنی است که میخواهد به جای بیرون راندن از دادگاه، طرح دعوی را حل و فصل کند یا پس بگیرد.
بیشتر بخوانید
گوگل بدافزار اندروید را با یک سرویس تشخیص تهدید زنده مبتنی بر هوش مصنوعی هدف قرار می دهد
ارسال نظر