متن خبر

Creatio 200 میلیون دلار با ارزش 1.2 میلیارد دلاری برای پلتفرم CRM و گردش کار بدون کد خود جمع آوری می کند.

Creatio 200 میلیون دلار با ارزش 1.2 میلیارد دلاری برای پلتفرم CRM و گردش کار بدون کد خود جمع آوری می کند.

شناسهٔ خبر: 603071 -




Creatio، پلت فرم بدون کد CRM و اتوماسیون گردش کار، روز چهارشنبه اعلام کرد که یک دور سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری به رهبری Sapphire Ventures جمع آوری کرده است. گروه StepStone و سرمایه گذاران فعلی Volition Capital و Horizon Capital نیز در این دور شرکت کردند.

کاترین کوستروا، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Creatio به من گفت: «مشکلی که ما در حال حل آن هستیم، رسیدگی به نیاز کارکنان دانش است. و ما در مورد 1.7 میلیارد نفر در جهان صحبت می کنیم [که قصد داریم به آنها کمک کنیم] گردش کار خود را با قدرت بدون کد خودکار کنند.

اعتبار تصویر: Creatio

او بيان کرد که از آنجایی که تقاضا برای نرم افزار همچنان در حال افزایش است، تعداد توسعه دهندگان سرعت خود را حفظ نمی کنند. بدیهی است که Creatio تنها شرکتی نیست که تلاش می کند این خلاء را پر کند، و امروزه هیچ کمبودی در ابزارهای بدون کد در دسترس کسب و کارها وجود ندارد. اما Kostereva استدلال می کند که آنچه Creatio را متمایز می کند این است که همیشه برای کار در مقیاس سازمانی طراحی شده است.

او گفت: «آنچه که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم، تماماً دفتر است: فروش، بازاریابی ارتباط با مشتری، فرآیندهای مدیریت خدمات». این بدان معناست که این شرکت با شرکت هایی مانند Oracle، Salesforce، Microsoft و SAP رقابت می کند، اما Kosterova می گوید که کوچکتر بودن به Creatio اجازه می دهد تا از رقبای بزرگتر خود چابک تر باشد.

و البته، چون امسال سال 2024 است، Creatio نیز برای کاربران CRM و سازندگان بدون کد، موج هوش مصنوعی را با یک کوپایلوت سوار می‌کند. در حال حاضر، چیزی که از مردم بیشتر و بیشتر می شنویم این است که فناوری ابری ساخته شده در اوایل دهه 2000، مانند Salesforce، بیشتر شبیه به فناوری قدیمی در نظر گرفته می شود. همه به دنبال فناوری جدید، فناوری پیشرفته هستند – و این دقیقاً همان چیزی است که Creatio با هوش مصنوعی و معماری‌های بدون کد ما ارائه می‌کند.

اعتبار تصویر: Creatio

آپشن های هوش مصنوعی شامل قابلیت‌هایی مانند کمک به تیم‌های فروش برای امتیاز دادن به فرصت‌ها یا تولید ایمیل، و همچنین کمک به سازندگان بدون کد شرکت در طراحی گردش کار و تبدیل الزامات مبتنی بر متن به قوانین تجاری، از جمله موارد استفاده مختلف است.

کوستروا تاکید کرد که ابزارهای مبتنی بر یادگیری ماشین مدت‌هاست که بخشی از مجموعه ابزار Creatio بوده‌اند، اما هوش مصنوعی مولد به این شرکت اجازه داده است که این کار را یک قدم فراتر بردارد.

او بيان کرد که این شرکت در حال حاضر 50 درصد رشد سالانه دارد و از آنجایی که Creatio برای طولانی‌ترین زمان یک شرکت بوت استرپ بود، کارآمدی سرمایه در DNA آن است. اما تیم اکنون فرصتی برای دو برابر شدن و گسترش سریع می بیند. این بدان معناست که قابلیت‌های هوش مصنوعی و آپشن های اصلی بدون کد و همچنین اکوسیستم شریک خود را که در حال حاضر نیمی از تجارت را هدایت می‌کند، ایجاد کند.

Rajeev Dham، مدیر عامل Sapphire Ventures گفت: "ما از شراکت با مدیر عامل شرکت Katherine Kostereva و کل تیم Creatio هیجان زده هستیم." پلتفرم بدون کد واقعی Creatio که مبتنی بر هوش مصنوعی است که بر اساس معماری منحصر به فرد و قابل ترکیب ساخته شده است – انعطاف پذیری و قابلیت استفاده فوق العاده ای را ارائه می دهد که به مشتریان سازمانی این امکان را می دهد که به سرعت برنامه ها را برای انواع موارد استفاده در CRM، مدیریت پرونده و گردش کار بسازند، مستقر و شخصی سازی کنند. اتوماسیون. قدرت و چابکی پلتفرم همراه با فداکاری بی‌امان این تیم به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا بازگشت سرمایه و زمان قابل توجهی را برای مشتریان خود ارائه دهند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است