متن خبر

Compa در بحبوحه جستجوی مشتری برای داده‌های جبران خسارت در زمان واقعی، سرمایه بیشتری می‌گیرد

Compa در بحبوحه جستجوی مشتری برای داده‌های جبران خسارت در زمان واقعی، سرمایه بیشتری می‌گیرد

شناسهٔ خبر: 446482 -




بیایید با آن روبرو شویم - بازار کار سخت است. بین تمام اخراج‌ها در صنعت فناوری و موقعیت‌های شغلی جدیدی که برای تقویت هوش مصنوعی ایجاد می‌شوند، تیم‌های جبران خسارت شرکت به بهترین داده‌ها نیاز دارند تا در مقابل تغییرات صنعت، رقابت و هزینه‌ها قرار بگیرند.

TechCrunch ارائه‌دهنده داده‌های بازار جبران خسارت Compa را در سال 2021 هنگامی که 3.9 میلیون دلار سرمایه اولیه جذب کرد، مشخص کرد. فناوری این شرکت شامل نرم‌افزار Deal Desk برای استخدام‌کنندگان می‌شد تا به راحتی استراتژی‌های جبران خسارت خود را برای ایجاد و برقراری ارتباط با پیشنهادهایی که درک آسان و بی‌طرفانه هستند مدیریت کنند.

چارلی فرانکلین، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Compa، به TechCrunch گفت، با این حال، سال 2021 بازار کار داغی بود که در آن دستمزدها به سرعت در حال افزایش بود و شرکت ها در مرحله جبران، نامزدهای خود را از دست می دادند. علاوه بر این، تورم در حال آمدن بود، و تغییر به سمت کار از راه دور در بحبوحه همه‌گیری جهانی، طرز فکر شرکت‌ها را در مورد پرداخت به مردم تغییر داد.

فرانکلین به TechCrunch گفت: پس از آن اخراج‌ها اتفاق افتاد و در نتیجه، «دنیای جبران خسارت از آن زمان در حال حرکت در نوسان شدید بازار بوده است».

او گفت: «بازار در سال 2022 تغییر کرد. «اخراج‌های زیادی اتفاق افتاد و اقدامات زیادی برای کاهش هزینه‌ها انجام شد. این تیم‌های غرامت در حال کور شدن هستند و پس به راه‌حل‌های جدید روی می‌آورند.»

Compa محصولی را در می 2023 راه اندازی کرد که داده های جبران خسارت را در شبکه ای از شرکت های شرکت کننده جمع می کند. به طور معمول، این داده های خود گزارشی است که اغلب در گزارش های سالانه منتشر می شود.

از طریق تجزیه و تحلیل داده های پیشنهادی در زمان واقعی، تیم های جبران خسارت می توانند تغییرات بازار را سریعتر شناسایی کرده و استراتژی های خود را برای بهبود رقابت و مدیریت هزینه ها تطبیق دهند. شرکت‌های سازمانی مانند Airbnb، NVIDIA، Stripe، Instacart، Block، DoorDash، Autodesk و Marvell Technology از جمله مشتریان Compa هستند.

فرانکلین گفت: فرانکلین نمونه‌ای از مشاغل مهندسی هوش مصنوعی ارائه کرد که 240 درصد نسبت به مهندسی نرم‌افزار معمولی در قالب پاداش سهام تجربه می‌کنند.

او گفت: «مشتریان ما در این شرکت‌های بزرگ این شواهد را دریافت می‌کنند و می‌گویند: «احتمالاً منطقی است که این موضوع را به طور جداگانه در بازار در مقایسه با مهندسی نرم‌افزار سنتی پیگیری کنیم». به این ترتیب آنها داده ها را از محصول ما دریافت می کنند و آن را در تصمیم برنامه ریزی نیروی کار وارد می کنند.

فرانکلین گفت، در همین حال، Compa شاهد "رشد انفجاری" در سال 2023 بود و درآمد خود را در این مدت 10 برابر افزایش داد، علیرغم افت بازار. همچنین شاهد رشد 793 درصدی شبکه داده در 17 کشور بود.

همه اینها باعث شد شرکت به دنبال سرمایه اضافی برای رشد سریعتر باشد. و سرمایه گذاران علاقه مند شدند.

Compa امروز 10 میلیون دلار بودجه سری A را اعلام کرد. Storm Ventures با مشارکت Penny Jar Capital، Indeed Ventures، NJP Ventures، Base10 Partners و Acadian Ventures سرمایه گذاری را رهبری کرد.

سرمایه جدید برای گسترش شبکه شرکت‌های شرکت‌کننده Compa در مجموعه داده‌ها و سپس افزایش بیشتر پلت فرم و فناوری اطلاعات جبران خسارت به کار گرفته می‌شود. فرانکلین بيان کرد که این شرکت در اواخر سال جاری محصولات بیشتری را برای رسیدگی به موضوعات چالش برانگیز جبران خسارت مانند پاداش و مهارت های مبتنی بر سهام عرضه خواهد کرد.

این شرکت همچنین اولین رویداد حضوری خود را در ماه فوریه میزبانی می کند تا تیم های جبران خسارت پیرامون رهبری فکری را گرد هم آورد.

فرانکلین گفت: «در پایان روز، مشتریان ما سعی می‌کنند به یک سؤال اساسی پاسخ دهند، که این است که امروز در بازار چه اتفاقی می‌افتد، و ما می‌توانیم با خط تولید و همچنین ارتباط جامعه خود پاسخ دهیم.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است