متن خبر

CodeSignal یک پلتفرم یادگیری با راهنمای مبتنی بر هوش مصنوعی راه اندازی می کند

CodeSignal یک پلتفرم یادگیری با راهنمای مبتنی بر هوش مصنوعی راه اندازی می کند

شناسهٔ خبر: 449229 -




شرکت ارزیابی فنی CodeSignal که Index Ventures و Menlo Ventures را به عنوان حامیان حساب می کند، در حال راه اندازی یک پلت فرم آموزشی به نام CodeSignal Learn است. این پلتفرم جدید با هدف مخاطبانی که مایل به یادگیری موضوعات فنی هستند، دارای یک ربات مجهز به هوش مصنوعی به نام Cosmo است که به کاربران در یادگیری کمک می کند.

این شرکت بيان کرد که در زمان راه اندازی صدها دوره از مقدمه تا برنامه نویسی، آموزش زبان های خاص، تجزیه و تحلیل داده ها و یادگیری ماشین وجود دارد. در نهایت، CodeSignal می‌خواهد به برخی از حوزه‌های غیرفنی - مانند مهارت‌های مدیریتی - که مسیرهای شغلی را تسریع می‌کنند گسترش دهد.

پلت فرم چگونه کار می کند؟

CodeSignal Learn در حال حاضر کاربران را از طریق فهرست انتظار می پذیرد. هنگامی که وارد شوید، ربات Cosmo از شما سوالاتی می پرسد مانند آنچه می خواهید یاد بگیرید و سطح مهارت شما چقدر است. بر این اساس یک مسیر دوره را برای شما تشکیل می دهد.

اعتبار تصویر: CodeSignal

این پلتفرم دارای دو سطح است و این شرکت برای کسب درآمد از محصول خود یک مسیر گیمی شده را انتخاب کرده است. با ردیف رایگان، می توانید درس ها را به تنهایی طی کنید. اما به محض اینکه سوالی از ربات Cosmo بپرسید، یا از آن بخواهید که در ارزیابی کدتان به شما کمک کند، یک نوار انرژی را از دست می دهید. کاربران رایگان پنج بار انرژی با یک بار شارژ مجدد هر چهار ساعت دریافت می کنند. کل این فرآیند حسی شبیه به بازی موبایل دارد.

اگر نمی خواهید هیچ یک از این دردسرها را پشت سر بگذارید، می توانید تا 24.99 دلار در ماه پرداخت کنید و انرژی نامحدودی دریافت کنید.

کاربران می توانند در مورد موضوعات مختلف از طریق متن یاد بگیرند یا درس ها را به یک نمایش اسلاید یا ارائه به سبک ویدیویی تبدیل کنند. این شرکت بيان کرد که دوره هایی را با متخصصان موضوعی ایجاد کرده است تا بر یادگیری اول تمرین تأکید کند، پس دوره ها معمولاً 90 درصد محتوایی دارند که کاربران را ملزم به کار با محیط توسعه یکپارچه (IDE) می کند.

چرا CodeSignal در حال توسعه یک پلت فرم یادگیری است؟

این شرکت در ابتدا CodeFight نام داشت زمانی که در سال 2014 به عنوان یک پلت فرم برنامه نویسی رقابتی تاسیس شد. اما همانطور که تکامل یافت، استارتاپ بیشتر بر ارزیابی فنی تمرکز کرد و در سال 2018 با نام CodeSignal تغییر نام داد.

مدیرعامل CodeSignal، تیگران اسلویان طی تماسی به TechCrunch بيان کرد که بنیانگذاران شرکت را با مأموریت کشف کارگران ماهر و توسعه مهارت هایی که آینده را شکل می دهند، راه اندازی کردند. اسلویان بيان کرد که استارتاپ می خواهد همه این کارها را انجام دهد و یک محصول آموزشی نیز بسازد.

ما به سرعت متوجه شدیم که تمرکز همه چیز است. پس ما فکر کردیم که باید ابتدا ارزیابی‌ها را اصلاح کنیم زیرا هم برای استخدام و هم برای توسعه اساسی هستند.» با پلتفرم جدید، این شرکت دوباره به فکر توسعه مهارت افراد است.

ما احساس می کردیم که تا زمانی که یک محصول آموزشی انفرادی عالی را کشف نکرده باشیم، نمی توانیم یک محصول آموزشی انقلابی داشته باشیم. اما با افزایش فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی، ما احساس کردیم که این لحظه مناسب است.

در حالی که این شرکت فکر می‌کند که پلتفرم یادگیری می‌تواند طیف گسترده‌ای از مخاطبان را ارتقا دهد، CodeSignal در مورد مشتریان خود و اینکه چگونه می‌تواند برای پر کردن شکاف مهارتی برای کارگران یا افرادی که می‌خواهند استخدام کنند، فکر می‌کند.

رقابت و راه پیش رو

شرکت های متعددی هم در بازار ارزیابی های فنی و هم در زمینه مهارت یابی رقابت می کنند. LinkedIn متعلق به مایکروسافت دارای ماژول های یادگیری و ارزیابی است. سال گذشته، یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی برای یادگیری راه اندازی کرد. Pluralsight، که اسلویان احساس می کند بزرگترین رقیب CodeSignal است، یک محصول ارزیابی نیز دارد. در فضای یادگیری، تعداد زیادی رقیب مانند Coursera و Udemy به همراه رقبای متمرکزتری مانند Guild و Articulate وجود دارند.

اسلویان فکر می‌کند که CodeSignal دارای یک مزیت است زیرا رویکرد اول تمرین برای یادگیری دارد. به علاوه، او معتقد است که ربات هوش مصنوعی Cosmo شبیه به داشتن یک معلم خصوصی در کنار شم است.

این شرکت همچنین در حال راه اندازی CodeSignal برای تیم ها و آزمایش بتا محصولات Enterprise است که نسخه سفارشی تری را به سازمان های بزرگ ارائه می دهد. مدیر عامل انتظار دارد که محصول آموزشی 50 درصد از درآمد شرکت را در دو سال آینده تشکیل دهد.

CodeSignal آخرین سرمایه‌گذاری خود را با افزایش 50 میلیون دلاری سری C در سال 2021 افزایش داد. در حالی که این استارت‌آپ هنوز سودآور نیست، به دنبال افزایش دور دیگری به این زودی‌ها نیست. این شرکت تا به امروز 87.5 میلیون دلار جذب کرده است. این شرکت 200 کارمند دارد که تقریباً سه برابر بیشتر از 70 نفری است که در سال 2021 حقوق و دستمزد داشت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است