Cheers به شما امکان می دهد با دوستان خود خواستگاری کنید
آخرین مورد اضافه شده به صحنه برنامه دوستیابی Cheers است، یک برنامه خواستگاری تازه راه اندازی شده که در شهر نیویورک در دسترس کاربران قرار گرفته است. Cheers که توسط مهندس سابق اینستاگرام، Sahil Ahuja تأسیس شد، با ارائه آپشن های همسریابی و پست اجتماعی برای تسهیل ارتباطات جدید، خود را متمایز میکند.
Cheers (جایی که تقریباً همه نام شما را می دانند) تغییری در مکانیک آشنای برنامه های دوستیابی ایجاد می کند. کاربران میتوانند در نمایهها انگشت خود را بکشند و در پیامهای مستقیم شرکت کنند، در حالی که از شبکه دوستان موجود خود برای بازی کردن خواستگاری استفاده میکنند، به کاربران اجازه میدهند از طرف دوستان خود انگشت خود را تند بکشند، نمایهها را به اشتراک بگذارند، و درخواست معرفی کنند، و مشکلات ناشی از ملاقات بالقوه آنلاین را از بین ببرند.
علاوه بر این، Cheers از آپشن های رسانههای اجتماعی مانند اشتراکگذاری عکس استفاده میکند و به کاربران اجازه میدهد هر تعداد عکس را که میخواهند پست کنند، نه اینکه محدود به شش عکسی باشد که اکثر برنامههای دوستیابی اجازه میدهند. آهوجا معتقد است که گفت ن تصاویر نامحدود، که در نمایهای به سبک اینستاگرام نمایش داده میشوند، تجربه کاربر را بهبود میبخشد و برنامه دوستیابی را بیشتر شبیه یک پلتفرم اجتماعی میکند. همچنین به فرآیند تحلیل کمک میکند، زیرا ممکن است یک تطابق احتمالی در یکی از عکسهای دوستشان برچسبگذاری شود.
آهوجا به TechCrunch گفت: «من با زنان زیادی صحبت کردهام که احساس کردهاند این در واقع چیزی است که واقعاً برای آنها مفید است، زیرا اگر افرادی را در آنجا با یک دوست ببینند، تأیید میکند که این فرد قانونی است. آنها طرح دار نیستند. خوب است که در زندگی واقعی با آنها بیرون برویم."
آهوجا به مدت چهار سال در اینستاگرام کار کرد و سپس وارد دنیای استارتاپ شد تا شرکت وب 3 خود به نام سوهو را راه اندازی کند که سال گذشته به ساوند فروخته شد. همیشه رویای او ایجاد Cheers بوده است، اما او می خواست ابتدا در اینستاگرام کار کند تا مهارت های خود را افزایش دهد. به نوعی اینستاگرام اپلیکیشن دوستیابی خودش است. کاربران بیشتر و بیشتری به این برنامه روی آورده اند تا "در DM" آخرین علاقه خود به این برنامه سر بزنند.
ایده برنامه خواستگاری دوست جدید نیست. Tinder این کار را در سال 2023 با "Tinder Matchmaker" انجام داد و Bumble ویژگی "Recommend to a Friend" خود را دارد. استارتآپهایی مانند Loop و Wingman نیز بر اساس همین اصل عمل میکنند.
اگرچه خواستگاری دوست چیز جدیدی نیست، Cheers نشان دهنده تغییر رفتار دوستداران آنلاین است که به سمت ایجاد ارتباطات معتبرتر میل می کنند. چه راهی بهتر از اتکا به دوستان صمیمی که آنها را بهتر می شناسند، برای تضمین یافتن یک همسان مناسب؟
برخلاف ارتباطات دوری که کاربران ممکن است در اینستاگرام یا فیس بوک دنبال کنند، Cheers رویکرد شخصی تری دارد. از کاربران میخواهد که به طور انحصاری افراد را از فهرست مخاطبین خود دعوت کنند و بر روش عمدیتری برای اتصال تأکید کنند. با محدود کردن کاربران به تماشای تنها سه مسابقه در روز، این برنامه تعاملات عمدی و هدفمند دوستیابی را ترویج می کند و تجربه کاربر را در خط مقدم قرار می دهد.
همانطور که بسیاری از برنامههای دوستیابی با هوش مصنوعی آزمایش میکنند، Cheers از ChatGPT برای پیشنهاد عکسهایی برای پست کردن و ایجاد زیرنویس استفاده میکند. همچنین از هوش مصنوعی برای کمک به کاربران در تنظیم پروفایل استفاده می کند. با این حال، این برنامه تصاویر پروفایل تولید شده توسط هوش مصنوعی را ممنوع می کند.
در حال حاضر، Ahuja به تنهایی روی Cheers کار می کند و بر روی بهبود برنامه قبل از تبلیغ آن در بازارهای جدید یا استخدام هر کسی تمرکز دارد. او قصد دارد آپشن های پولی را در آینده اضافه کند، اما میخواهد صبر کند تا Cheers به 5000 کاربر برسد.
این برنامه تاکنون 150 ثبت نام به دست آورده است و کاربران جدید برای پیوستن به دعوت از دوستان نیاز دارند. در حال حاضر فقط در iOS در دسترس است.
ارسال نظر