Calendly افزونه مرورگر خود را اصلاح می کند زیرا به دنبال انجام کارهای بیشتر از زمان بندی جلسات است
سرویس زمانبندی قرار ملاقات Calendly به منظور بهبود آپشن های مدیریت زمانبندی و سریعتر کردن زمانبندی، افزونه مرورگر خود را دوباره طراحی کرده است.
برنامه گفت نی جدید که برای Chrome، Edge، Firefox و Outlook در دسترس است، دارای یک برگه "Meetings" است که جلسات شما را در خود جای می دهد و به شما امکان می دهد به آنها بپیوندید، لغو کنید یا زمان بندی مجدد آنها را انجام دهید. با این حال، فقط جلسات رزرو شده از طریق Calendly را نشان می دهد. این شرکت بيان کرد که توسعه عملکرد افزونه را بر اساس بازخورد مشتریان تحلیل خواهد کرد.
همچنین یک برگه جدید "مخاطبین" وجود دارد که به شما امکان می دهد جلسات آینده خود را با افرادی که در آنها هستند و همچنین سابقه ملاقات خود را با آنها مشاهده کنید.
افزونه همچنین به شما امکان میدهد پیوندهایی را به انواع مختلف جلسات (مثلاً جلسات طولانیتر یا کوتاهتر) به اشتراک بگذارید، یا فوراً یک تماس بعدی را با شخصی در جلسه فعلی رزرو کنید.
Calendly همچنین در حال گسترش مجموعه ویژگی های کلی خود است. این سرویس اکنون به کاربران امکان می دهد چندین جلسه را در یک بازه زمانی رزرو کنند و حتی یک جلسه را بر دیگری اولویت بندی کنند. شما هنوز باید جلسات خود را به صورت دستی اولویت بندی کنید، اما این شرکت بيان کرد که در حال تحلیل گفت ن نوعی هوشمندی برای ارائه پیشنهادهایی برای کمک به اولویت بندی است.
Calendly همچنین قابلیتی را برای تیمها معرفی میکند که به اعضای تیمهای فروش یا بازاریابی اجازه میدهد از طرف هم تیمیهای خود تماس بگیرند. برای این کار، هم تیمی ها باید به گروه اجازه ویرایش تقویم خود را بدهند.
این شرکت بيان کرد که با این افزونه، همراه با ادغام با ابزارهایی مانند Gmail و LinkedIn، هدف آن کاهش مدت زمانی است که افراد صرف جابجایی بین وب سایت ها و برنامه ها می کنند.
نگاهی فراتر از برنامه ریزی
مدیر ارشد محصول Calendly، Stephen Hsu، در مصاحبهای به TechCrunch بيان کرد که Calendly قصد دارد فراتر از زمانبندی تکامل یابد و به محصولی تبدیل شود که در طول چرخه عمر جلسه مفید باشد. به طور خاص، او اشاره کرد که شرکت میخواهد بر کمک به مردم برای آماده شدن برای جلسات تمرکز کند و بینشهایی را در طول جلسات و همچنین پس از پایان جلسات ارائه دهد.
Hsu همچنین بيان کرد که این شرکت می خواهد وارد فضای رونویسی جلسات شود. او گفت: «ما مشتریانی داریم که از ابزارهایی مانند Otter یا Zoom Assistant استفاده میکنند، اما آنها لزوماً به راحتی ادغام نمیشوند و به طور جداگانه مدیریت میشوند.
Hsu بيان کرد که این شرکت میخواهد با کسب دانش از طریق ادغام با پلتفرمهایی مانند Salesforce و LinkedIn، اطلاعات بیشتری در مورد شرکتکنندگان و دستور کار جلسه به کاربران بدهد. او گفت ، علاوه بر این، Calendly همچنین میتواند اطلاعات را از جلسات تاریخی و آیتمهای اقدام به همراه داشته باشد.
در حال حاضر، برای یادداشت برداری با Calendly باید برنامه وب را باز کنید. Hsu بيان کرد که این شرکت می خواهد این ویژگی را به یک مکان به راحتی در دسترس مانند افزونه منتقل کند.
ابزارهایی مانند Notion Calendar، Vimcal، Akiflow، و Amie ارائه در دسترس بودن خود را در مناطق زمانی برای کاربران آسانتر کردهاند. Calendly بيان کرد که به دنبال اصلاح تجربه دعوت شده خود و تسهیل رزرو جلسات در مناطق زمانی است.
استفاده از هوش مصنوعی برای هوشمندتر کردن ابزارهای جلسه
ابزارهای مرتبط با جلسات زیادی از شرکتهای بزرگ مانند زوم گرفته تا استارتآپهایی مانند Limitless (قبلاً Rewind AI) وجود دارد که قصد دارند از هوش مصنوعی برای درک بهتر اطلاعات تولید شده در جلسات استفاده کنند.
Calendly نیز می خواهد از هوش مصنوعی برای بهبود محصول خود استفاده کند. این شرکت بيان کرد که میخواهد مدلی ایجاد کند که بتواند از دادههای جلسه همراه با دانش سیستمهایی مانند پلتفرمهای CRM استفاده کند تا تصویر کاملتری از یک جلسه ارائه دهد.
اگر دنیایی داشته باشیم که در آن بتوانیم مدلی بسازیم که به کاربر اجازه دهد از هر نوع اطلاعاتی در کل چرخه زندگی جلسه از هر جایی استفاده کند، چه در Slack باشد یا یک رابط مکالمه جدید در Calendly، بسیار قدرتمند خواهد بود. هسو گفت.
ارسال نظر