متن خبر

Cadana، ارائه‌دهنده خدمات حقوق و دستمزد در بازارهای نوظهور برای پلتفرم‌های استخدام جهانی، 7.1 میلیون دلار سرمایه بانکی دارد.

Cadana، ارائه‌دهنده خدمات حقوق و دستمزد در بازارهای نوظهور برای پلتفرم‌های استخدام جهانی، 7.1 میلیون دلار سرمایه بانکی دارد.

شناسهٔ خبر: 579995 -




بازار جهانی فریلنسرها، یک صنعت 1.3 تریلیون دلاری که توسط بیش از 200 میلیون کارگر دانش تغذیه می‌شود، تقاضا برای راه‌حل‌هایی را افزایش می‌دهد که حقوق و دستمزد را خودکار می‌کند و مقررات استخدام و مالیات را در سراسر جهان ساده می‌کند. با این حال، اکثر محصولات موجود نمی توانند به چشم انداز قانونی بازارهای نوظهور، مانند تفاوت در قوانین استخدام، رسیدگی کنند.

این نظارت به این معنی است که پلتفرم‌های استخدام جهانی، که به طور سنتی به ارائه‌دهندگان حقوق و دستمزد شخص ثالث متکی هستند، معمولاً مجبورند پیچیدگی‌های قوانین استخدامی محلی خود را تحلیل کنند – ایجاد تجربه‌ای پایین‌تر برای کارگران. علاوه بر این، کارگران از راه دور در این بازارها مشکلات خاص خود را دارند زیرا اغلب باید تا یک هفته منتظر بمانند تا دستمزد خود را دریافت کنند و 5 تا 7 درصد از هزینه های حواله را از دست بدهند. مقابله با این نکات دردناک جایی است که Cadana وارد عمل می شود: APIها و محصولات دارای برچسب سفید که در سال 2021 راه اندازی شد، به نیروی کار جهانی اجازه می دهد تا پرداخت ها و مدیریت حقوق و دستمزد را در سیستم های موجود خود ادغام کنند.

کادانا حقوق و دستمزد را برای بازارهای اصلی استعداد، شرکت‌های پرسنل و ارائه‌دهندگان منابع انسانی ساده می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا به کارگران در بیش از 32 بازار نوظهور از جمله برزیل، غنا، نیجریه، پاکستان و امارات پرداخت کنند و دسترسی کارگران این مناطق به مشاغل جهانی را آسان‌تر می‌کند. فرصت ها.

این شرکت به TechCrunch بيان کرد که از زمان تأسیس در ژانویه 2021 در مجموع 7.4 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است. این شامل 325 هزار دلار بودجه اولیه در همان سال و یک دور اولیه 7.1 میلیون دلاری است که امسال بسته شد. Costanoa Ventures آخرین دور خود را با Better Tomorrow Ventures و 500 استارت آپ شرکت کرد.

«مشتریان ما در بازارهای نوظهور از آنچه ساخته‌ایم قدردانی می‌کنند. زمانی که ما شروع به کار کردیم، کارگران اغلب حدود هفت روز منتظر می‌ماندند تا پرداخت‌های خود را دریافت کنند و هزینه‌های حواله را نیز از دست دادند، که از آنجایی که بسیاری از آنها به طور متوسط ​​از پنج عضو خانواده حمایت می‌کنند، بار قابل توجهی است. » در یک مصاحبه ما بر ایجاد یک زیرساخت محلی قوی برای رسیدگی به این مسائل تمرکز کردیم. در طول سه سال گذشته، ما سیستم‌های پرداخت محلی، انطباق، و مزایا را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و رفع نیازهای آن‌ها یکپارچه کرده‌ایم.»

پایگاه مشتری اصلی فین‌تک در ایالات متحده و بریتانیا، جایی که به مشاغل دورکاری که هزاران، حتی ده‌ها هزار کارگر را استخدام می‌کنند، خدمات می‌دهد. به گفته Owusu-Asare، بسیاری قبلاً با فروشندگان ناکارآمد یا تلاش‌های راه‌حل داخلی دست و پنجه نرم می‌کردند که توضیح داد که Cadana طیفی از راه‌حل‌ها را متناسب با مشکلات مختلف این مشاغل ارائه می‌دهد.

در سطح پایین تر راه حل برچسب سفید آن است که در آن کسب و کارها می توانند یک لوگو اضافه کنند و راه اندازی شوند. سطح میانی برای کسانی است که می خواهند اجزای سفارشی مانند عناصر UI را با پشتیبانی Cadana بسازند. سپس، در بالاترین سطح - با هدف مشتریانی که به راه حل های خاص نیاز دارند اما زیرساخت لازم را ندارند - Cadana API هایی را ارائه می دهد که پرداخت ها، انطباق، درک قوانین کار محلی و کنترل تقلب را پوشش می دهد و به مشتریان خود اجازه می دهد ابزارهای سفارشی ایجاد کنند.

Owusu-Asare و یکی دیگر از بنیانگذاران Cadana، Ameer Shujjah، که همچنین مدیر ارشد فناوری آن است، هر دو از مهاجران به ایالات متحده هستند که در دوران تحصیل در کالج به عنوان رشته های علوم کامپیوتر و فیزیک با یکدیگر آشنا شدند. پس از سال‌ها تجربه کار در آمازون، ایسوسو و گلدمن ساکس، آن‌ها Cadana را تأسیس کردند - در ابتدا به عنوان یک پلت فرم دسترسی به دستمزد (EWA) در بازارهای خاص آفریقا. اما، پس از راه اندازی، حقوق و دستمزد بر حسب تقاضا به سرعت جای خود را گرفت - به یک ویژگی برای یک بازی گسترده تر از ارائه نرم افزار حقوق و دستمزد جهانی و خدمات به مشاغل در بازارهای نوظهور تبدیل شد، زیرا این جفت فرصت قابل توجهی را برای تعقیب طیفی از حقوق و دستمزد به دست آورد. اصطکاک ها

من اهل غنا هستم و عامر اهل پاکستان است. ما عمیقاً درک می کنیم که این کارگران به چه چیزی نیاز دارند و نقاط دردناک آنها را درک می کنیم و تمرکز ما بر ارائه بهترین تجربه ممکن برای کارگران در این مناطق است. "

برخی از ویژگی های دیگر Cadana شامل پرداخت های بلادرنگ با هزینه های کمتر از 3 دلار است. و گزینه هایی برای کارگران برای سرمایه گذاری در دارایی های دلار آمریکا مانند سهام.

Cadana رقبای کمی دارد، از جمله RemotePass مستقر در امارات، که همچنین بر بازارهای در حال ظهور تمرکز دارد. با این حال، غول های حقوق و دستمزد ایالات متحده، از جمله Deel و Remote، به دنبال این بازارها هستند تا رشد خود را افزایش دهند - پس به نظر می رسد رقابت همچنان داغ شود.

با این حال، Owusu-Asare استدلال می کند که مزیت تمایز Cadana، تخصص آن در ساده سازی و تسریع انتقال استعدادها در بازارهای در حال ظهور، به ویژه آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین است. در طول مصاحبه ما، او به چندین گزینه پرداخت انعطاف‌پذیر ("هشت +") اشاره می‌کند که برای برداشت وجوه برای کارگران در دسترس است، از جمله پول موبایل، حساب‌های بانکی و کارت‌ها. او همچنین بر اهمیت تیم متخصصان حقوقی این استارت‌آپ تأکید می‌کند که به گفته او «دانش عمیق» از قوانین کار محلی در مناطق مختلف دارند.

از سوی دیگر، مدیر اجرایی به ما بيان کرد که به دلیل موقعیت Cadana به عنوان ارائه‌دهنده APIهای حقوق و دستمزد و راه‌حل‌های برچسب سفید، به پلتفرم‌های جهانی منابع انسانی، مانند Deel و Rippling، به‌عنوان مشتریان بالقوه و نه رقبا نگاه می‌کند.

امی چیتهام، شریک Costanoa Ventures، در بیانیه‌ای اظهار داشت: «در حالی که ایالات متحده شاهد افزایش پلت‌فرم‌های فناوری با هدف ساده‌سازی حقوق و دستمزد و مزایا بوده است، اکثریت قریب به اتفاق از پرداختن به چالش‌های منحصربه‌فردی که کارمندان و کارفرمایان با آن مواجه هستند، فاصله زیادی دارند. در بازارهای نوظهور

آلبرت و میر دقیقاً همین را ساخته‌اند، مجموعه‌ای هدفمند از محصولات برچسب سفید و APIها برای بازارهای نوظهور برای تقویت تجربه پرداخت نسل بعدی برای میلیون‌ها کارگر.

Cadana ادعا می کند که تا به امروز بیش از 150 میلیون دلار تراکنش برای مشتریان خود پردازش کرده است. همچنین گزارش می دهد که مشتریان در سال گذشته 3 برابر رشد کرده اند (هیچ یک از مشتریان خود را فاش ن کرد. ) این شرکت سه ساله همچنین به ما بيان کرد که درآمد آن، که از قیمت‌گذاری پله‌ای و با شارژ کردن مشاغل به ازای هر قرارداد یا کارمندی که در پلتفرم پرداخت می‌شود، ایجاد می‌شود، در مدت مشابه ۱۱ برابر افزایش یافته است.

طبق وب‌سایت این شرکت، این شرکت که مقر آن در نیویورک است، تاکنون بیش از 2.5 میلیون دلار در هزینه‌های کارگران در بازارهای نوظهور صرفه‌جویی کرده است. از آنجایی که به نظر می رسد همچنان سودآور باشد، شاهکاری که کادانا گفته است در سال گذشته به آن دست یافته است، از آخرین بودجه برای گسترش تیم خود، تسریع توسعه محصول و گسترش به بازارهای جدید استفاده خواهد کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است