متن خبر

Brigad 30 میلیون دلار برای بازار فریلنسرهای خود برای کارکنان مهمان‌نوازی و مراقبت جمع‌آوری می‌کند

Brigad 30 میلیون دلار برای بازار فریلنسرهای خود برای کارکنان مهمان‌نوازی و مراقبت جمع‌آوری می‌کند

اخبارBrigad 30 میلیون دلار برای بازار فریلنسرهای خود برای کارکنان مهمان‌نوازی و مراقبت جمع‌آوری می‌کند
شناسهٔ خبر: 267143 -




خبرکاو:

استارت آپ فرانسوی Brigad به تازگی یک دور جدید سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری (28 میلیون یورو) و همچنین بیش از 5 میلیون دلار بدهی جمع آوری کرده است. این شرکت بازاری برای رستوران ها، کیترینگ ها، کلینیک های خصوصی، خانه های سالمندان و بیمارستان ها راه اندازی می کند تا بتوانند فریلنسرهایی را برای ماموریت های کوتاه مدت پیدا کنند.

بالدرتون کپیتال با شرکت وندل گروپ، سرنا کپیتال و اسکوئر کپیتال پیشتاز این دور است.

این استارت‌آپ در ابتدا با صنعت مهمان‌نوازی در فرانسه شروع به کار کرد تا رستوران‌ها بتوانند شکاف‌های برنامه را با پیشخدمت‌ها، سرآشپزها یا بارمن‌های اضافی پر کنند. چند سال پیش، آن را به صنعت دوم با کارگران مراقبت گسترش داد.

فلورنت مالبرانچ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل بریگاد، به من گفت: "بازار ما کاری است که به مهارت های خاصی نیاز دارد و وقتی پشت میز می نشینید نمی توانید به آن دست پیدا کنید."

با این تعریف کوتاه، Brigad خود را از بازارهای فریلنسر با مهارت بالا برای مشاوران تجاری و توسعه دهندگانی مانند Malt و Comet جدا می کند. همچنین با استارت‌آپ‌های آژانس کارمند موقت مانند Side و Jobandtalent رقابت نمی‌کند، زیرا شما نمی‌توانید بدون آموزش مناسب یک آشپز یا پرستار شوید - گاهی اوقات حتی به یک دیپلم نیز نیاز دارید.

در حالی که صنعت مراقبت های بهداشتی اخیراً اضافه شده است، در حال حاضر 25٪ از ماموریت های بریگاد را نشان می دهد. و اگر فقط به درخواست‌های فرصت‌های کاری از سوی موسسات همکار نگاه کنید، این درصد حتی بالاتر است.

در این جبهه، Brigad با Mediflash، یکی دیگر از بازارهای فریلنسر فرانسوی برای متخصصان بهداشت رقابت می کند. ما رابطه خوبی با آنها داریم. ما از ابتدا با یکدیگر صحبت کرده‌ایم و امروز همان مناطق را پوشش نمی‌دهیم.»

صنعت مراقبت های بهداشتی و هتلداری هر دو با مشکلات کمبود استعداد یکسانی روبرو هستند. افرادی که در این صنایع کار می کنند می گویند که با آنها خوب رفتار نمی شود و مجبورند ساعت های طولانی با دستمزد کم کار کنند. به همین دلیل است که بسیاری از کارگران تصمیم می‌گیرند شغل خود را ترک کنند و به شغل آزاد تبدیل شوند.

به این ترتیب، آنها می توانند برنامه خود را به صورت دقیق تری مدیریت کنند، درآمد بیشتری ایجاد کنند و رابطه متفاوتی با رستوران ها، کیترینگ ها و کلینیک ها ایجاد کنند. «نیاز به تغییر در شرایط کار وجود دارد. متأسفانه صنعت مراقبت های بهداشتی حتی بیشتر از صنعت هتلداری تحت تأثیر قرار گرفته است.

اگر با کارکنان بیمارستان صحبت کنید، به احتمال زیاد آنها به شما در مورد دور باطل افرادی که به دلیل خستگی آنها را ترک می کنند، می گویند، که منجر به کار بیشتر برای بقیه می شود، که منجر به ترک بیشتر افراد می شود. تیپ راه حلی برای مشکلی است که نباید وجود داشته باشد، اما مشکل همچنان در حال افزایش است.

ما برای هر دو صنعت کم و بیش نرخ رشد یکسانی داریم. مالبرانچ گفت: ما بین سال‌های 2021 و 2022 در هر دو سطح 2.5 برابر رشد کردیم.

10000 سازمان در گذشته از بریگاد استفاده کرده اند. آنها به طور متوسط ​​یک ماموریت در هفته ارائه می دهند. هنگامی که آنها فرصت کاری را ارسال می کنند، بریگاد به طور خودکار این پیشنهاد را به حدود دوجین نفر ارسال می کند.

فقط افرادی که در منطقه زندگی می کنند و مهارت های مناسبی دارند پیام دریافت خواهند کرد. این ماموریت همچنین باید بیشتر از آنچه فریلنسرها به دنبال آن هستند پرداخت کند.

بعد از آن اولین نفری که پاسخ می دهد با شرکت مطابقت داده می شود. مالبرانچ گفت: «به طور متوسط، استعدادها صدها مأموریت در ماه دریافت می کنند. بریگاد در هر تراکنش 20 درصد کاهش می دهد. این استارت آپ در سال 2022 200000 ماموریت را مدیریت کرده است.

با دور سرمایه گذاری امروز، این شرکت می خواهد بازار خود را با سازمان های بیشتر و فریلنسرهای بیشتر توسعه دهد. این کشور می خواهد دو صنعت خود را در دو بازار اصلی خود - فرانسه و بریتانیا - دو برابر کند

اگر همه چیز خوب پیش برود، بریگاد ممکن است در یک یا دو سال به دنبال بودجه بیشتری باشد تا بتواند به بازارهای جدید گسترش یابد. در حال حاضر، زمان جذب 100 نفر برای گسترش بازار آن فرا رسیده است.

خبرکاو

منبع

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است