علیرغم اینکه تقریباً پنج سال پیش معرفی شد، ما تقریباً چیزی در مورد BioShock 4 نمی دانیم و تقریباً چیزی نداریم که به طور رسمی تأیید شده باشد. از آنجایی که یکی از جالبترین و تحسینشدهترین سریهای بازی تمام دوران است، شرمآور است - و بیش از یک دهه از انتشار آخرین بازی میگذرد.
ما می دانیم که 2K Games در حال انتشار آن است و توسط استودیویی به نام Cloud Chamber در حال توسعه است. جدای از آن، ما از نظر مکانهایی که بازی ممکن است تنظیم شود، چگونه بازی کند، چه پلتفرمهایی قرار است منتشر شود و غیره، درگیر مشکلات هستیم.
به راحتی می توان بيان کرد که "انتظار داریم" به زودی چیزی بشنویم، اما با توجه به فاصله تقریباً پنج ساله از زمان اعلام و اکنون، و این واقعیت که واقعاً یکی از مورد انتظارترین بازی های آینده است که شناخته شده است. در توسعه، ما واقعا امیدواریم که به زودی چیزی مشخص به دست آوریم.
با این حال، در حالی که ما منتظر اطلاعات بیشتر در مورد BioShock 4 هستیم، در اینجا همه چیزهایی که در مورد این بازی فاش شده است، از جمله برخی شایعات در مورد توسعه آن تا کنون وجود دارد. پس از مشخص شدن جزئیات جدید، این صفحه به روز خواهد شد.
BioShock 4: بریده بریده
چیست؟ چهارمین ورودی از سری بازیهای آیندهنگر 2K Games
چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ TBC
روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ TBC (PS5، Xbox Series X|S و PC احتمالا)
چه کسی آن را می سازد؟ استودیو Cloud Chamber (یک استودیوی 2K Games)
BioShock 4 - آنچه تاکنون می دانیم
در حالی که ما مطمئناً برای بازی بعدی BioShock هیجان زده هستیم، در واقع نمی دانیم چه زمانی به آن دست خواهیم یافت. در توییتی که به طور رسمی یک بازی جدید BioShock را در سال 2019 اعلام کرد، ناشر 2K Games اعلام کرد که کار بر روی تکرار بعدی فرنچایز BioShock آغاز شده است. در اینجا، تایید کرد که این بازی "برای چندین سال آینده" در حال توسعه خواهد بود.
شاید این خبر خوشایندترین نبود، اما به ما ایده داد که BioShock 4 در نهایت روی چه پلتفرمی عرضه خواهد شد. اکنون که عمیقاً وارد نسل PS5 و Xbox Series X |S شدهایم - و در نتیجه، از Xbox One و PS4 دورتر شدهایم، با توجه به انتظار مداوم برای بازی، BioShock قویاً پیشبینی میکنیم. 4 یک انحصاری نسل فعلی خواهد بود و نه بین نسلی.
همانطور که توسط GamesRadar (4 ژوئیه 2024) مشاهده شد، جف اسپون هاور، طراح ارشد سینمای استودیو، تعدادی از نقشهای باز را در لینکدین به اشتراک گذاشت، در حالی که از اتفاقات آینده نیز سخن گفت.
تیم BioShock در 2K Cloud Chamber در حال افزایش است! پست خوانده می شود ما موقعیتهای زیادی در رشتههای مختلف از جمله هنر، انیمیشن، مهندسی، طراحی، روایت و تولید داریم.
گیم پلی BioShock 4
اکنون، زمانی که به گیم پلی BioShock 4 نگاه می کنیم یا به جزئیات آن فکر می کنیم، ابتدا به گمانه زنی های زیادی فرو می رویم. با این حال، سرنخهایی وجود دارد که میتوانیم آنها را تحلیل کنیم (بخوانید: «به آن بچسبیم» تا سعی کنیم خودمان را کمی در مورد هر دو عامل آگاه کنیم.
اول، به گیم پلی بالقوه BioShock 4 . به نظر میرسد که انتشار رسمی رسمی 2K از سال 2019 (دیگر زنده یا در دسترس نیست) نشان میدهد که دوباره اول شخص خواهد بود. دیوید اسماعیلر، رئیس 2K، در کنار آن گفت: «ما نمیتوانیم منتظر باشیم تا ببینیم که روایت قدرتمند و نمادین گیمپلی تیراندازی اول شخص [BioShock] در آینده با تیم استودیو جدید ما در Cloud Chamber به کجا خواهد رسید.» این بیشتر نشان می دهد که طبیعت اول شخص احتمالاً ادامه خواهد داشت.
تنظیمات BioShock 4
تنظیمات بازی های BioShock همیشه جنبه های فوق العاده مهمی هستند. از زمانی که بازیکنان برای اولین بار به شهر زیرزمینی Rapture چشم دوخته اند، تنظیمات بازی های BioShock مسحور شده است و در عین حال به بخش اصلی داستان و روایت هر بازی تبدیل شده است.
از نظر جزئیات تنظیمات احتمالی BioShock 4 ، در پایان سال 2021 شایعات زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه بازی چهارم ما را به یک دوره زمانی آشنا خواهد برد . محور شایعات این بود که BioShock 4 در دهه 1960 و در شهری در قطب جنوب به نام Borealis اتفاق میافتد - و داستان آن بازیهای قبلی این سری را به هم متصل می کرد. در حالی که این ادعاها با منابع خود چندین نشریه در آن زمان مطابقت داشتند، هیچ تایید یا سخنی رسمی در مورد آنها وجود نداشته است.
در سال 2021 کمی به عقب برگردیم، به دلیل جزئیاتی که در آن زمان در برخی از آگهیهای شغلی ذکر شده بود، این باور قوی وجود داشت که BioShock 4 به دنیای باز تبدیل میشود و همه به طراحی یک سینه، پر از جمعیت و فضای باز گسترده اشاره میکردند. محیط جهانی باز هم هیچ اظهارنظر رسمی در این باره وجود نداشته و نداشته است.
توسعه دهنده BioShock 4
همانطور که می دانیم، استودیوی سازنده BioShock 4 ، اتاق ابری است - اما دقیقاً چه کسی توسعه را هدایت می کند و دست خود را در دست دارد؟
خوب، ما چند نفر را میشناسیم که درگیر هستند - و در زیر به سوال کن لوین شکل نیز پرداختهایم. رهبر این استودیو، Kelley Gilmore، یک توسعه دهنده کهنه کار، سابقاً Firaxis Games است. با این حال، با سایر افراد درگیر که تجربه کار با سری BioShock روی بازی را نیز دارند، همانطور که گیلمور در مصاحبه با سایت خواهر ما GamesRadar+ تایید کرد، "DNA BioShock" واقعی در تیم توسعه وجود دارد.
اخبار BioShock 4
اسکرین شات لو رفته اولین نگاه واقعی ما به BioShock 4 را به ما می دهد
ظاهراً یک اسکرین شات از بازی BioShock 4 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که می تواند اولین نگاه ما به بازی از زمان معرفی آن باشد. نوشته کامل ما را اینجا بخوانید .
لیست های شغلی جدید تأیید می کند که توسعه در حال افزایش است
پس از گذشت تقریباً پنج سال از زمان ساخت Bioshock 4 ، توسعهدهنده آن رسماً تأیید کرد که اکنون به درستی آماده میشود و به دنبال اعضای بیشتری برای پیوستن به تیم در اتاق ابری 2K است.
فیلم BioShock در دست ساخت است
پس از سال ها داستان درباره تلاش و شکست یونیورسال برای زنده کردن یک فیلم BioShock، ما می دانیم که نتفلیکس اکنون یک فیلم لایو اکشن در دست ساخت دارد . می دانیم که فرانسیس لارنس (Slumberland) کارگردان و فیلمنامه نویس مایکل گرین (Logan, Blade Runner 2049) نیز در این فیلم نقش دارد. فراتر از این، با این حال، ما اطلاعات بسیار کمی داریم - به خصوص در مورد هر چیزی که به طور بالقوه آن را به نحوی با BioShock 4 مرتبط کند.
حدس ما این است که به طور کلی ارتباط زیادی وجود نخواهد داشت، با BioShock 4 و فیلم به عنوان موجودیت های جداگانه.
داستان اصلی Ghost of Tsushima به BioShock 4 می پیوندد
لیز آلبل، رهبر داستان Far Cry 4 و Ghost of Tsushima در توییتر (در برگه جدید باز می شود) اعلام کرد که به عنوان بخشی از گروه داستانی BioShock 4 به استودیوی Cloud Chamber 2K Games خواهد رفت. این آخرین موردی است که در مورد روند توسعه بازی شنیده ایم.
لیست های شغلی بیشتر نشان می دهد که BioShock بعدی جهان باز خواهد بود
در قسمتی از شایعات آبدار ارائه شده توسط دور جدیدی از فهرستهای شغلی ، به نظر میرسد که Cloud Chamber این بار BioShock را در مسیری متفاوت قرار میدهد، و توسعهدهنده فعالانه به دنبال شخصی است که «میتواند داستانهای تأثیرگذار و شخصیت محور را در آن ببافد. یک محیط جهان باز."
فهرست شغلی دیگری نیز به BioShock آتی اشاره می کند که «سیستم جمعیت شهری» را با «بوم شناسی قبیله ای سیستمیک» که توسط «هوش مصنوعی گاه متخاصم» پشتیبانی می شود، پیاده سازی می کند. گفته میشود فردی که در نهایت این شغل را به دست میآورد باید «مجموعه آنچه را که با سیستمهای جمعی تعاملی ممکن است را فشار دهد».
ارسال نظر