متن خبر

Betweened می‌خواهد به بچه‌ها یاد بدهد که چگونه از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند، نه اینکه آنها را از رسانه‌های اجتماعی دور کند

Betweened می‌خواهد به بچه‌ها یاد بدهد که چگونه از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند، نه اینکه آنها را از رسانه‌های اجتماعی دور کند

شناسهٔ خبر: 435770 -




به جای اضافه کردن کنترل‌های والدین به پلتفرم موجود، Betweened برای بچه‌ها طراحی شده است

دور نگه داشتن بچه ها از رسانه های اجتماعی در بهترین حالت ایده آل گرایانه است و دسترسی آنها به آن جعبه نگرانی های حفظ حریم خصوصی پاندورا را باز می کند. غول‌های فناوری با گفت ن کنترل‌های والدین و فیلترهای محتوا به محصول موجود خود، با نتایج متفاوت، به خطرات عجیب‌تری در نسخه‌های دوستدار کودک پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود پرداخته‌اند.

در این بین، استارتاپی که در Disrupt امسال در Startup Battlefield رقابت می‌کند، با طراحی یک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی به‌طور خاص برای کودکان - به جای تغییر پلتفرم که قبلاً برای بزرگسالان ساخته شده بود، یک قدم فراتر رفت. نسخه بتای خصوصی آن در این هفته منتشر می شود.

نمونه‌ای <a href= از فید Betweened، با حضور دو دختر جوان و زیرنویس: "ما با رنگ زرد شگفت‌انگیز به نظر می‌رسیم! #bestfriendsforever."" width="408" height="680" srcset="https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Betweened_Feed_MockUp4.png 1197w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Betweened_Feed_MockUp4.png?resize=90,150 90w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Betweened_Feed_MockUp4.png?resize=180,300 180w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Betweened_Feed_MockUp4.png?resize=768,1279 768w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Betweened_Feed_MockUp4.png?resize=408,680 408w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Betweened_Feed_MockUp4.png?resize=922,1536 922w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Betweened_Feed_MockUp4.png?resize=720,1200 720w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Betweened_Feed_MockUp4.png?resize=30,50 30w" sizes="(max-width: 408px) 100vw, 408px">

فید Betweened دارای محتوای انتخاب شده و مناسب برای کودکان از مربیان، برندها و تأثیرگذاران خواهد بود. با حسن نیت از Betweened.

کارلا انگلبرشت، بنیانگذار و مدیرعامل، رسانه های اجتماعی را به رانندگی تشبیه کرد. مانند یادگیری نحوه رانندگی، کودکان برای استفاده ایمن از اینترنت باید حریم خصوصی را درک کنند و سواد رسانه ای را توسعه دهند. دور زدن تأیید سن بسیار آسان است، که به خردسالان اجازه می دهد قبل از اینکه قرار باشد به رسانه های اجتماعی دسترسی داشته باشند. انگلبرشت گفت، حتی اگر تا ۱۳ سالگی صبر کنند، که حداقل سن برای استفاده از اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی است، "شما فقط کلید ماشین را به آنها نمی دهید."

انگلبرشت ادامه داد: «بسیاری از بچه‌ها را دیده‌ام که دائماً می‌خواهند به چیزهایی دسترسی داشته باشند که برای آنها ساخته نشده است. «اگر صبر کنید تا یک بچه ۱۳ ساله شود، اکنون آنها می توانند بدون اجازه والدین از آن استفاده کنند. اما اینطور نیست که ناگهان بفهمند دارند چه می‌کنند.»

زمانی که انگلبرشت دانشجوی کالج بود، توسط یک جوان ۱۷ ساله به قفسه سینه شلیک شد. خشونت تصادفی او را وادار کرد تا حرفه خود را وقف توسعه برنامه‌های کودکان کند، به این امید که محتوایی ایجاد کند که بتواند تأثیر مثبتی بر جوانان داشته باشد. او مدافع سرسخت بازی‌های ویدیویی بوده است، و به عنوان یک توسعه‌دهنده، از پتانسیل آموزشی بازی‌ها، از آموزش مهارت‌های تفکر انتقادی به کودکان گرفته تا نمایش تجسم داده‌ها، دفاع کرده است.

او با مدرک دکتری در فناوری آموزشی از دانشگاه کلمبیا و رزومه ای که شامل Sesame Street و PBS Kids است، Betweened را به عنوان جایگزینی برای پلتفرم های ویدئویی عمودی کوتاه در نظر می گیرد. این پلتفرم برای کودکان شش تا نه ساله طراحی شده است و برای کودکانی که به جای نسخه ضعیف یک برنامه، «معامله واقعی» را می خواهند، «احساس آشنایی» ایجاد می کند. مانند Instagram Reels و TikTok، Betweened دارای یک فید اکتشافی است که محتوای مناسب سن را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

صفحه "نکات والدین" <a href= از Betweened، که می گوید: "هدف ما ایجاد فضایی است که استفاده آگاهانه و مسئولانه از رسانه را تقویت کند. بخش مهمی از آن گفتگوی باز بین مراقبان و کودکان است. هنگامی که برای یک سرویس ثبت نام می کنید، شامل فرزند شما. در مورد چه چیزی باعث ایجاد نام کاربری و رمز عبور خوب می شود بحث کنید. درباره حریم خصوصی چگونه فکر می کنید؟ ما توسط رسانه ها احاطه شده ایم، محافظت از بچه ها در برابر آن یک گزینه نیست. در عوض، بچه ها را در بحث های آگاهانه شرکت دهید، و به آنها کمک کنید تا با تشخیص و راهبری به آنها کمک کنید. اهمیت دادن."" width="558" height="930" srcset="https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Parental-tip.png 1090w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Parental-tip.png?resize=90,150 90w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Parental-tip.png?resize=180,300 180w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Parental-tip.png?resize=768,1280 768w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Parental-tip.png?resize=408,680 408w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Parental-tip.png?resize=922,1536 922w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Parental-tip.png?resize=720,1200 720w, https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2023/09/Parental-tip.png?resize=30,50 30w" sizes="(max-width: 558px) 100vw, 558px">

Betweened والدین را تشویق می کند که به جای اینکه آنها را از رسانه های اجتماعی در امان نگه دارند، در مورد رسانه های اجتماعی با آنها صحبت کنند. با حسن نیت از Betweened.

Engelbrecht گفت: طراحی UX خوب اغلب در برنامه های ساخته شده برای کودکان خردسال وجود ندارد، زیرا توسعه دهندگان تصور می کنند که جزئیات برای کودکانی که هنوز نمی توانند بخوانند از بین می رود. Betweened "کلم بروکلی با پوشش شکلاتی" نیست - طعمه و سوئیچ است که کاربران را فریب می دهد تا محتوای آموزشی مصرف کنند.

او گفت: "محصولاتی که بیشترین موفقیت را دارند، تعادلی را پیدا می کنند که می تواند سرگرم کننده باشد، و می تواند آموزشی باشد، و شما مجبور نیستید آن را پنهان کنید." «این یکی از آن چیزهایی است که خیابان سسامی به خوبی انجام می دهد. اگر به آهنگ‌ها نگاه کنید، نحوه برخورد آن‌ها با طرح‌ها، فقط صبر و حوصله‌ای در محتوا وجود دارد که فکر می‌کنم در نهایت واقعاً آن را متمایز می‌کند.»

تبلیغات یک جانور حیله گر است، به خصوص وقتی صحبت از رسانه های کودکان می شود. کمیسیون تجارت فدرال بازاریابی برای کودکان را سرکوب کرده است و طبق قانون فدرال، پلتفرم‌ها باید رضایت والدین را برای جمع‌آوری اطلاعات شخصی از کاربران زیر ۱۳ سال داشته باشند. یک مقاله اخیر کارکنان FTC نگرانی‌ها را در مورد "تبلیغات مبهم" برای کودکان آنلاین برجسته کرده است. آیا کودکان می توانند تشخیص دهند که تحلیل مشتاقانه محصول یک تأثیرگذار در واقع یک تبلیغ است یا خیر. با وجود قوانین منع جمع‌آوری داده‌ها از کودکان، پلتفرم‌های اجتماعی به هر حال در حال انجام این کار دستگیر شده‌اند. ماه گذشته، یک گروه ناظر از یوتیوب برای ارائه تبلیغات هدفمند در کانال‌هایی مانند «کوکاملون نورسری ریمز» درخواست کرد.

به عنوان والدین، انگلبرشت بیان کرد که دوست دارد Betweened را بدون آگهی نگه دارد، اما پایدار نیست. پلتفرم های اجتماعی برای کسب درآمد به تبلیغات وابسته هستند. در عوض، Betweened به برندها اجازه می‌دهد تا برای بچه‌ها پروفایل ایجاد کنند و محتوا ارسال کنند، البته تا زمانی که از دستورالعمل‌های ویرایشی پلتفرم پیروی کنند. از آنجایی که «کاملاً تعدیل و مدیریت خواهد شد»، انگلبرشت قصد دارد با برندها کار کند تا ویدیوهای جامعی ایجاد کند که به وضوح به عنوان محتوای حمایت شده برچسب‌گذاری شده است.

Englebrecht گفت: "به نفع ما است که به فرزندان خود بیاموزیم که چگونه در مورد تبلیغات فکر کنند و پردازش کنند." «آنها مستقیماً برای بچه ها تبلیغ نخواهند کرد، زیرا از منظر حفظ حریم خصوصی بسیار مملو است. و ما می‌توانیم مارک‌ها را به عنوان بخشی از جمله، "هی، اینگونه به رشد این نسل کمک می‌کنیم" وارد کنیم. و سپس حمایت از والدین، مانند «در اینجا نحوه صحبت کردن در مورد این موضوع با فرزندانتان آمده است». شما در مورد آن صحبت می کنید، آن را زمینه سازی می کنید.»

این قلب Betweened است: نه اینکه بچه‌ها را از رسانه‌های اجتماعی دور کنید، بلکه به آنها آموزش دهید که چگونه در آن حرکت کنند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است