متن خبر

Bento با پشتوانه Sequoia می خواهد چیزی بیش از یک ابزار پیوند در بیو برای سازندگان باشد

Bento با پشتوانه Sequoia می خواهد چیزی بیش از یک ابزار پیوند در بیو برای سازندگان باشد

اخبارBento با پشتوانه Sequoia می خواهد چیزی بیش از یک ابزار پیوند در بیو برای سازندگان باشد
شناسهٔ خبر: 266815 -




خبرکاو:

به اندازه تعداد پیوندهایی که معمولاً در صفحات خود نمایش می دهند، ابزارهای پیوند در بیو برای سازندگان وجود دارد. اما یک مورد دیگر به آن اضافه شده است. استارت‌آپ Bento که توسط Sequoia پشتیبانی می‌شود، ابزار خود را راه‌اندازی می‌کند تا به کاربران اجازه دهد آثار خود را به شیوه‌ای زیبا در هر دو دسکتاپ و موبایل نمایش دهند.

بنتو که در چند ماه گذشته تحت نسخه بتا بسته بود، اکنون همه کاربران را می پذیرد. در حال حاضر، این سایت صفحاتی با طراحی خوب با گزینه هایی برای تغییر اندازه و سازماندهی مجدد ابزارک ها به راحتی ارائه می دهد. خوبی این است که شما فقط باید به صفحات مختلف لینک اضافه کنید و سایت یک پیش نمایش غنی برای شما ایجاد می کند. این امر باعث می‌شود افراد جدا از پیوند دادن به یک صفحه عمومی مانند نمایه لینکدین، بخش‌های خاصی از کار خود را برجسته کنند.

اعتبار تصویر: بنتو

این استارت‌آپ او میگوید در حالی که آپشن های تولید لینک در سایر پلت‌فرم‌های لینک در بیو موجود است، گفت ن لینک‌ها و جابه‌جایی ویجت‌ها را حتی در موبایل آسان‌تر کرده است. کاربران همچنین می توانند از سایت دسکتاپ برای ویرایش طرح موبایل خود استفاده کنند.

این سایت برخی سفارشی‌سازی‌ها را برای پیش‌نمایش پیوندها ارائه می‌کند، مانند نمایش سه شغل آخر از نمایه لینکدین، چند عکس آخر از اینستاگرام و آخرین پروژه‌های GitHub.

برنامه بلند مدت بنتو این است که به مردم اجازه دهد محتوای آن صفحات را مصرف کنند. به عنوان مثال، در آینده، کاربرانی که از یک صفحه بازدید می کنند، می توانند یک ویدیوی YouTube را بدون خروج از سایت پخش کنند. در حال حاضر، اگر سازندگان بخواهند ویدیویی را در صفحه بنتو خود نشان دهند، می توانند به جای پیوند، فایلی را در سایت آپلود کنند.

ایده پشت محصول

بنتو مستقر در زوریخ توسط سلیم بنیات و موگیب حسن تأسیس شده است. بنیات قبلا RosieReality را ساخته بود، استارتاپی که بر روی فناوری واقعیت گفت ه کار می‌کرد و حسن اولین استخدام‌کننده شرکت بود. شرکت AR در سال 2020 خریداری شد، اما بنیانگذاران نگفتند توسط چه کسی.

بنیات و حسن ساخت بنتو را در ماه مه 2022 آغاز کردند تا از سازندگانی که می‌خواهند با کمک به درک و رشد مخاطبان خود از طریق اینترنت امرار معاش کنند، حمایت کنند.

من و موگیب به یک تغییر نسلی در نحوه کارمان اعتقاد داریم. دوری از کار در شرکت‌های بزرگ و بیشتر به سمت راه‌اندازی مشاغل خلاق و برندهای شخصی. با بنتو، ما قصد داریم از این تغییر حمایت کنیم. ما به شدت احساس می کنیم که افراد خلاق و شجاع را برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار خود توانمند کنیم.

اعتبار تصویر: Bento/Nayella

بنیانگذاران بر این باورند که بسیاری از ابزارهای موجود در بازار فقط به عنوان مسیریاب برای سایر پلتفرم ها عمل می کنند. آن‌ها می‌خواهند بنتو «مقصدی» برای سازندگان باشد که در آن بتوانند آثار خود را میزبانی کنند، مخاطبان خود را افزایش دهند و همچنین درآمد کسب کنند.

بنیات بيان کرد که ابزارهای پیوند در بیو اغلب فقط مشتریان را به پلتفرم های دیگر هدایت می کنند، جایی که سازندگان ممکن است ابزارهایی برای توزیع یا کسب درآمد نداشته باشند.

دلیل آن این است که پلتفرم‌های اجتماعی به جای اینکه به سازندگان کمک کنند ارزش استخراج شده به ازای هر دنبال‌کننده را به حداکثر برسانند، بر CTR‌های تبلیغاتی تمرکز می‌کنند. انگیزه های بسیار نادرست وجود دارد. سازندگان نه صاحب مخاطبان خود هستند و نه ابزاری برای درگیر شدن با آنها. همه چیز توسط الگوریتم‌هایی که برای تعامل در سطح پلتفرم بهینه می‌شوند، کاهش می‌یابد.»

شرکت

این استارت‌آپ 1.6 میلیون دلار در یک دور اولیه به رهبری Sequoia Arc همراه با مشارکت شبکه NextBlue و Gaingels جمع‌آوری کرده است.

بنتو رقابت زیادی در فضای ابزارهای لینک در بیو دارد. Linktree در حال حاضر یک غول در فضا است. سال گذشته، این استارت آپ مستقر در استرالیا با کمک مالی ۱۱۰ میلیون دلاری سری C به یک تک شاخ تبدیل شد.

از دیگر رقبا می توان به Beacon و CRV با پشتوانه a16z و Snipfeed با پشتیبانی Crossfeed Ventures اشاره کرد. شرکت لایتریکز مستقر در اسرائیل که شهرت برنامه Facetune است و استارت‌آپ استریم لایو استریم لایو نیز ابزارهای پیوند در بیو خود را راه‌اندازی کرده‌اند. اگر فکر می کنید این فهرست کافی نیست، Shorby، Milkshake، Tap.bio، lnk.bio، Link in Profile، bio.fm و Campsite هستند. پس به طور کلی فضای بسیار شلوغی است.

تفاوت اصلی این است که چگونه بنتو به کاربران اجازه می دهد از صفحات خود درآمد کسب کنند. این شرکت می‌خواهد این فرآیند را با معرفی ابزارک‌هایی برای پذیرش اهدا - که این هفته راه‌اندازی می‌شود - و ارائه محصولات آغاز کند. در ابتدا، بنتو از این کمک‌ها کوتاهی نمی‌کند.

"تفکر این است - اگر به صاحبان بنتو کمک کنیم تا معاملات و فروش را در بنتو کارآمدتر انجام دهند، معتقدیم که شرکت در این موفقیت منصفانه است. این انگیزه های کاربران و ما را همسو می کند.

در ماه‌های آینده، جدای از فعال کردن گزینه‌های کسب درآمد برای سازندگان، بنتو می‌خواهد آپشن های ی را شروع کند که به آنها در ایجاد یک انجمن کمک می‌کند.

خبرکاو

منبع

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است