متن خبر

AWS 100 میلیون دلار اعتبار ابری برای کمک به سازمان‌های آموزشی در ساخت ابزارهای یادگیری متعهد می‌کند

AWS 100 میلیون دلار اعتبار ابری برای کمک به سازمان‌های آموزشی در ساخت ابزارهای یادگیری متعهد می‌کند

شناسهٔ خبر: 832165 -




AWS، واحد رایانش ابری آمازون، امروز ابتکار عدالت آموزشی را اعلام کرد که هدف آن ارائه «سازمان‌های آموزشی با فناوری‌هایی برای ایجاد نوآوری‌های یادگیری دیجیتال برای جوامعی است که دارای نمایندگی کمتری هستند». AWS 100 میلیون دلار اعتبار ابری را برای این تلاش در پنج سال آینده اختصاص داده است.

تام بری، که کار آموزشی را در تیم تأثیر اجتماعی و مسئولیت AWS رهبری می‌کند، به من بيان کرد که این ابتکار کمی از نحوه تفکر سنتی شرکت در مورد این پروژه‌ها فاصله دارد. به طور معمول، این برنامه ها بر ساخت پروژه هایی متمرکز شده اند که معلمان و بچه ها را مستقیماً آموزش می دهند.

بری گفت: «اکنون از یادگیری از آن کار – کاری که مدتی با Code.org و دیگران انجام داده‌ایم – متوجه می‌شویم که بهترین افرادی که برای تأثیرگذاری بر یادگیرندگان جامعه محروم هستند، سازمان‌هایی هستند که در آنجا تجربیات ایجاد می‌کنند.

اعتبار تصویر: AWS

این طرح برای حمایت از صدها سازمان غیرانتفاعی در سراسر جهان طی پنج سال آینده و کمک به آنها در ساخت ابزارهایی برای آموزش به جوامع محلی خود کدنویسی و سایر مهارت های مرتبط با کامپیوتر است. در صورت لزوم، AWS همچنین کمک عملی برای ایجاد و مقیاس‌بندی برنامه‌هایی که این سازمان‌ها خواهند ساخت، ارائه می‌کند.

این تیم قبلاً آزمایشی را با 50 سازمان از 10 کشور مختلف اجرا می کرد. به عنوان مثال، Rocket Learning، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در هند که دسترسی به آموزش با کیفیت و دوران کودکی را برای کودکان محروم بهبود می بخشد، که از Amazon Q در AWS Quicksight برای ساخت ابزارهایی استفاده می کند که به آن اجازه می دهد اثربخشی محتوایی را که می سازند ارزیابی کند.

Code.org، سازمان غیرانتفاعی معروفی که به ارائه آموزش علوم کامپیوتر به مدارس K-12 اختصاص دارد، یکی دیگر از شرکای اولیه (و شریک دیرینه آمازون در طرح‌های آموزشی مشابه) است. Code.org ابزار جدیدی را برای معلمان علوم کامپیوتر به عنوان بخشی از این برنامه ارائه کرد که اساساً یک دستیار آموزشی هوش مصنوعی است.

"نقطه دردناک و مشکل در آموزش علوم کامپیوتر که در سمت تدریس می بینیم این است که بسیاری از معلمان در علوم کامپیوتر جدید هستند. آنها در دوران کالج خود آموزش علوم کامپیوتر را ندیدند. آنها اعتماد به نفس ندارند. آنها در حال تحلیل پروژه هایی در برخی از برنامه های درسی ما هستند که یادگیری مبتنی بر پروژه است. آنها به این پروژه ها نگاه می کنند و ما قصد داریم دانش آموز نوع هویت و بیان خود را در پروژه بیاورد. اما اینجا یک معلم می گوید: من این عنوان را دریافت کردم. من 20 تا از این پروژه ها را دریافت کردم. با این چه کار کنم؟»

ابتکار جدید به موازات برنامه های موجود آمازون مانند برنامه مهندس آینده و برنامه بورسیه هوش مصنوعی و ML اجرا خواهد شد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است